Bebeluv Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Skal sjekke det om jeg fortsatt har reklamen i morra Men kan egentlig si uten å ha sett jakken at Diesel ikke er veien å gå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Er litt usikker på Diesel selv. Skal sjekke om Carlings på Strømmen eller Lillestrøm har den, så jeg får sett og prøvd den. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen her i Akershus området som har fått reklamebladet/tilbudsbladet til Jessheim Storsenter? Jessheim Storsenter? Ser for meg noe slikt: 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Haha :!: Pleier forsåvidt aldri å være i Jessheim området. Er ikke gangster nok Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Tør ikke dra dit, redd for å bli skutt drive-by av jessheim G's Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Bare ta med deg Thrice, han er in med de. Samme med bebeluv, han er G med G'sa Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen her i Akershus området som har fått reklamebladet/tilbudsbladet til Jessheim Storsenter? Jessheim Storsenter? Ser for meg noe slikt: vs Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Er det jeg er redd for også, SML. Tror jeg må lete etter en jakke andre steder en i Jessheim.. Farlig sted, men kan jo da hende Thrice kan hjelpe! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Tar vel ikke lang tid før kjøpesenteret ser ut som på det nederste bildet. Når Jessheim G's får være i området, og "loke" som de vil, tar det ikke lang tid før stedet ser ut som ei rønne. Endret 17. oktober 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Tar vel ikke lang tid før kjøpesenteret ser ut som på det nederste bildet. Når Jessheim G's får være i området, og "loke" som de vil, tar det ikke lang tid før stedet ser ut som ei rønne. Resten av Jizza ser vel ut som det nederste bildet uansett Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Damn. Har de bygd på senteret Charles? Kan ikke huske det var slik for to år tilbake. Jeg og thrice er jo kongen av Jessheim! Charles er selvfølgelig også med oss Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen her i Akershus området som har fått reklamebladet/tilbudsbladet til Jessheim Storsenter? Jessheim Storsenter? Ser for meg noe slikt: vs Ja? Jeg ser ikke helt forskjellen? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Damn. Har de bygd på senteret Charles? Kan ikke huske det var slik for to år tilbake. Jeg og thrice er jo kongen av Jessheim! Charles er selvfølgelig også med oss Unnskyld meg, men Jessheim blir styrt av Rikskommisær Espelund EDIT: Du må huske at Ullensaker er et Schutzgebiete i De Norske Koloniene. Endret 17. oktober 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Damn. Har de bygd på senteret Charles? Kan ikke huske det var slik for to år tilbake. Jeg og thrice er jo kongen av Jessheim! Charles er selvfølgelig også med oss Shopping på Jessheim knuser Oslo lizm Dette er theme-songen til bebe og meg når vi chillern med hjemmebrent og Pokal-øl før vi skal på Taket. http://www.youtube.com/watch?v=Zte6anUdBoI Endret 17. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Syyykt fet sang! Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Du tuller ikke med Taket, vi hadde en dimmefest der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som har en formening om kvaliteten på Dr. Denim-jeans? Mens jeg er i gang kan jeg like så godt spørre om erfaringer med ToS, Filippa K og Nudie når det gjelder jeans. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Dr. Denim har etter min mening god kvalitet i forhold til pris, det er hvertfall min erfaring Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Nå spurte du ikke etter Cheap Monday-bukser, men på Cheap Monday-buksene mine som jeg kjøpte i juli eller noe, så har knappen så vidt det er gnagd seg gjennom gylfen. Det er såpass ille at jeg faktisk vurderer å reklamere på dem. Så mao: styr unna dem. Nudiebuksene mine holdt i det minste i hele 18 måneder. Tror jeg skal kjøpe meg bukser av grafén eller karbonnanorør nest gang. red: Trøtt, surret med merkene og buksene her. Endret 17. oktober 2010 av NgZ Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Har tre bukser fra CM, alle er i perfekt tilstand. Eneste med en av dem er at glidelåsen er for glatt, altså at den glir for lett ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå