Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Dette med brett på jeans. Jeg har et par jeans jeg enda ikke har fått lagt opp så de er for lange. Derfor må jeg brette de. Hvordan skal man brette opp jeans? Skal man brette de opp slik at "foret" på innsiden brettes ut og dermed synes, eller slik at yttersiden brettes innover? De fleste bretter innsiden ut, men jeg synes dette ser litt rart ut da innsiden ofte har en annen farge en utsiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette med brett på jeans. Jeg har et par jeans jeg enda ikke har fått lagt opp så de er for lange. Derfor må jeg brette de. Hvordan skal man brette opp jeans? Skal man brette de opp slik at "foret" på innsiden brettes ut og dermed synes, eller slik at yttersiden brettes innover? De fleste bretter innsiden ut, men jeg synes dette ser litt rart ut da innsiden ofte har en annen farge en utsiden.

 

Synes innsiden ut ser litt rart ut på høsten.

Lenke til kommentar

Det må du da velge selv.

Selvfølgelig. Jeg har alltid brettet utsiden inn, men jeg har aldri sett noen andre gjøre det, bare motsatt. Har lurt litt på hvorfor. De ser mye bedre ut når man ikke har en slik kontrast på buksene og har egentlig aldri skjønt hvorfor så mange bretter innsiden ut.

 

Og det at jeg ikke har lagt opp buksene er fordi jeg har ti tommeltotter og gidder ikke å risikere å ødelegge buksene. Må bare vente til mamma har tid :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...