Coa Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Dette med brett på jeans. Jeg har et par jeans jeg enda ikke har fått lagt opp så de er for lange. Derfor må jeg brette de. Hvordan skal man brette opp jeans? Skal man brette de opp slik at "foret" på innsiden brettes ut og dermed synes, eller slik at yttersiden brettes innover? De fleste bretter innsiden ut, men jeg synes dette ser litt rart ut da innsiden ofte har en annen farge en utsiden. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Det må du da velge selv. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Dette med brett på jeans. Jeg har et par jeans jeg enda ikke har fått lagt opp så de er for lange. Derfor må jeg brette de. Hvordan skal man brette opp jeans? Skal man brette de opp slik at "foret" på innsiden brettes ut og dermed synes, eller slik at yttersiden brettes innover? De fleste bretter innsiden ut, men jeg synes dette ser litt rart ut da innsiden ofte har en annen farge en utsiden. Synes innsiden ut ser litt rart ut på høsten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Det tar jo 10 min. å legge dem opp selv, så det er jo bare å gjøre det... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har et par jeans jeg bretter innsiden ut. Jeg liker det, men det kommer selvsagt an på hva annet jeg har på meg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Nye forslag, noe som funker her? Blir dårligere og dårligere Photoshop-arbeid her etter hvert som champagne-flaska forsvinner ... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Det må du da velge selv. Selvfølgelig. Jeg har alltid brettet utsiden inn, men jeg har aldri sett noen andre gjøre det, bare motsatt. Har lurt litt på hvorfor. De ser mye bedre ut når man ikke har en slik kontrast på buksene og har egentlig aldri skjønt hvorfor så mange bretter innsiden ut. Og det at jeg ikke har lagt opp buksene er fordi jeg har ti tommeltotter og gidder ikke å risikere å ødelegge buksene. Må bare vente til mamma har tid Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Nye forslag, noe som funker her? Blir dårligere og dårligere Photoshop-arbeid her etter hvert som champagne-flaska forsvinner ... Orket ikke PS, så det ble paint: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Finner ikke den på thetiebar.com? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Edit: Thrice! Du bare ødelegger, skulle egentlig slenge dette inn i forrige innlegget. Hva snakker du om? Forumet slår jo sammen to poster hvis du poster de rett etter hverandre, men du snek et innlegg inn mellom mine. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ah. Da ga det mening. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Finner ikke den på thetiebar.com? Det er fordi den ikke er derfra. Fant ingening som passet spesielt bra sammen med slipset der. Fant det her. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Downer. $35 var visst like over 200kr-grensa, så den er utelukka. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Teller frakt som en faktor på 200-grensen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Nei, men når varen er over 200 blir fraktprisen med i totalsummen man regner ut toll og mva fra. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Så kan kan ikke bestille et slips til $15 uten at staten skal ha sitt, når shipping er $20? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Joda, for slipset er $15, altså under 200 kroner, og da er det tollfritt uavhengig av frakten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Tror da han kan det? Men hvis det hadde vært 35 for et slips og frakt på 20 hadde de tatt avgifter for 55. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Da kan jeg jo bare bestille et og et slips på tie bar, og slippe unna? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 To og to faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå