darkness| Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Var og kjøpte meg ny dressjakke her om dagen. Desverre hadde de ikke buksen som hørte til i min størrelse Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) PiRANhA kjøpte meg de klassiske sorte Gucci skone i slutten av August. De er utrolig gode å gå med. Endret 4. oktober 2005 av chris Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hva synes dere med kort hår og sånn hocky sveis bak, som er blitt litt populært? Noen kaller det for Sverige frisyren.... Var i Spania i sommeren og ALLE hadde det der! Til og med unger på 5 år, det var syke greier! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hva synes dere med kort hår og sånn hocky sveis bak, som er blitt litt populært? Shit frisyre, og håpløst passé. Det var hipt for et år siden (hvorfor det var hipt er mer enn det jeg klarer å forstå), men nå er det heldigvis ut igjen. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Var vel det som kaltes Kjelling frisyren, men den er vel historie nå. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hva synes dere med kort hår og sånn hocky sveis bak, som er blitt litt populært? Shit frisyre, og håpløst passé. Det var hipt for et år siden (hvorfor det var hipt er mer enn det jeg klarer å forstå), men nå er det heldigvis ut igjen. Jeg så ingen som hadde det i fjord, men dette året har jeg sett 2 - 3 stykker i mitt trinn og en palkat hos josefsson. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er ut, end of discussion. I likhet med trailercaps var det ut før det kom. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da kan du ikke ha fulgt vanvittig godt med Singh tha king, jeg sier meg enig med henrikmain, dette er en utgått greie som aldri så særlig bra ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Var vel det som kaltes Kjelling frisyren, men den er vel historie nå. Det er vel det som kalles mullet? http://www.ratemymullet.com/ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 PiRANhA kjøpte meg de klassiske sorte Gucci skone i slutten av August. De er utrolig gode å gå med. Hvilke "klassiske" sko? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Var vel det som kaltes Kjelling frisyren, men den er vel historie nå. Det er vel det som kalles mullet? http://www.ratemymullet.com/ hva synes du om det LarsP ?? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg synes det er tøft. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Singh tha king: Virker som du ønsker med bekreftelse/avkreftelse på om frisyren er in/ut. Den var kanskkje in for et år siden. Jeg ser færre og færre som går med den nå.. Kjartan Salvesen fra Idol hadde sånn frisyre en periode. Men som nevnt over, den er ut nå! Passé! Ikke på mote, osv... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hva synes du om det LarsP ?? Mullet og mulletlignende frisyrer fungerer så absolutt. På den siden ser man jo skrekkeksemplene på hvordan en mullet kan se ut. Vil ikke si at det er passè med mullet i dag. Man trenger bare ikke klippe den HELT identisk som f.eks Kjelling. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fikk meg en hvit TDK-blazer fra Kvisgaard på Hamar til 200kroner, satt ned fra 600,- Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hva synes dere med kort hår og sånn hocky sveis bak, som er blitt litt populært?Noen kaller det for Sverige frisyren.... Var i Spania i sommeren og ALLE hadde det der! Til og med unger på 5 år, det var syke greier! Altså, HeatoN har den frisyren - selvsagt er den dritkul! Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 PiRANhA kjøpte meg de klassiske sorte Gucci skone i slutten av August. De er utrolig gode å gå med. Hvilke "klassiske" sko? Disse, de har jo kommet i par nye farger, men jeg synes de sorte er litt klassikeren. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Venter i spenning på at folk skal kommentere det kjedelige snittet i jakken min Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 De er utrolig gode i gå i! Har selv den sorte, brune og blå varianten. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hva synes dere med kort hår og sånn hocky sveis bak, som er blitt litt populært?Noen kaller det for Sverige frisyren.... Var i Spania i sommeren og ALLE hadde det der! Til og med unger på 5 år, det var syke greier! Altså, HeatoN har den frisyren - selvsagt er den dritkul! Kven er Heaton? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå