Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Kanskje Fjellreven-parkasen er verdt en titt. Er det tilbud på alle G-Sport-butikkene eller er det lokalt? Jeg fant den på nett til 3699, men 1500 er jo en veldig mye hyggeligere pris.

 

Jada, jakken er stygg, men hvis den er varm nok får jeg vel bare leve med det. Tar meg ikke mer enn 5 minutter å gå til skolen uansett, og så er det av med jakken.

Har også lyst på en dufflecoat, men tviler på at jeg finner en som koster under 2000 og er varm nok.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan alltids hende jeg kjøper en ny. tenkte litt på en lyseblå eller lyserosa med wide-spread krave. Men skjorten det er snakk om vet jeg ikke engang om passer ettersom det er den billige testskjorten Modern Tailor tilbyr som er på vei til meg as we speak.

Tenkte jeg kunne være litt mer spenstig enn enkelt hvitt, men da må jeg jo nesten ha litt farge på skjorten for å bryte det opp litt, synes ihvertfall jeg.

Lenke til kommentar

Kan alltids hende jeg kjøper en ny. tenkte litt på en lyseblå eller lyserosa med wide-spread krave. Men skjorten det er snakk om vet jeg ikke engang om passer ettersom det er den billige testskjorten Modern Tailor tilbyr som er på vei til meg as we speak.

Tenkte jeg kunne være litt mer spenstig enn enkelt hvitt, men da må jeg jo nesten ha litt farge på skjorten for å bryte det opp litt, synes ihvertfall jeg.

Hvilken farge det er spiller ingen rolle, men jeg synes ikke button down, altså knapper på kragesnippene er noe fint til dress. Tror lyserosa kan være fint. Bare pass på at krage-åpningen ikke blir for stor, du er tross alt ganske smal.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Angående PS, noen steder i Oslo med godt utvalg?

 

Nei. Ferner, GØ og L'escalier har greie utvalg, men på ingen måte mye å velge i. Follestad og The Player har sikkert litt de og. Anbefaler å kjøpe på nett.

 

Notert :)

Endret av Nash
Lenke til kommentar

Apropo frakk fra noen sider tilbake: Jeg har en frakk som jeg vasket i fjor, på 30 grader og ullprogram, slik vaskeanvisningen sa. Men den har forandret form. Nærmere bestemt mellom høyre skulder og den øverste knappen virker det som om det har blitt mindre stoff, noe som gjør at det blir en diagonal "krøll" fra knappen og oppover mot skulderen. Er det mulig å fukte den og strekke den ut igjen? Hvordan kan jeg best rette det opp?

Lenke til kommentar

Det er null stress, for dette er familiemedlemmer som ikke har sett meg siden jeg var en nerd. :)

Men helt seriøst, jeg tenkte bare å prøve å kle det litt ned i formalitet ettersom jeg fikk nyss om at det ikke var så veldig formelt. Dessuten liker jeg button-downs kombinert med dress, men vet ikke hvordan jeg selv greier å dra den.

 

Edit: Ingen andre forslag til et mer spenstig lommetørkle PS?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...