Yavel Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 hva med denne http://www.napapijri.com/navigation.asp?tskay=E7FC7D35#/store/item/cod10/41181482JS/gender/U/season/main Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 hva med denne http://www.napapijri.com/navigation.asp?tskay=E7FC7D35#/store/item/cod10/41181482JS/gender/U/season/main Hadde primært tenkt en parka, og vet ikke om den der tåler f.eks -15 eller -20. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg synes Goose ser estetisk penere ut enn de andre, men jeg kjøper det ikke fordi "jeg blir kul" av å ha det. Den tiden har jeg vokst fra heldigvis. Herregud ass, det blir for dumt. Det hadde vært så mye greiere om alle som kjøper goose bare kunne innrømmet at det var fordi de vil bli "kule". Noe annet tror jeg rett og slett ikke på. Om man er villig til å betale 6000 kroner for en jakke som er 98 % lik i utseende og kvalitet som jakker til halve prisen er man enten jævlig dum, eller (som jeg mistenker) veldig opptatt av å ha en dyr og "kul" jakke. For å summere opp: -Ja den er varm, men det er også alle andre parkaer som koster over 2500 kr fra kvalitetsmerker. -Det er mulig den er litt penere enn tilsvarende parkaer, men parkaer er i utgangspunktet jævlig stygge plagg, så jeg ser ikke hvordan det er verdt et prishopp på 3000 kr at den er marginalt mindre stygg enn de andre. 4 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg synes Goose ser estetisk penere ut enn de andre, men jeg kjøper det ikke fordi "jeg blir kul" av å ha det. Den tiden har jeg vokst fra heldigvis. Herregud ass, det blir for dumt. Det hadde vært så mye greiere om alle som kjøper goose bare kunne innrømmet at det var fordi de vil bli "kule". Noe annet tror jeg rett og slett ikke på. Om man er villig til å betale 6000 kroner for en jakke som er 98 % lik i utseende og kvalitet som jakker til halve prisen er man enten jævlig dum, eller (som jeg mistenker) veldig opptatt av å ha en dyr og "kul" jakke. For å summere opp: -Ja den er varm, men det er også alle andre parkaer som koster over 2500 kr fra kvalitetsmerker. -Det er mulig den er litt penere enn tilsvarende parkaer, men parkaer er i utgangspunktet jævlig stygge plagg, så jeg ser ikke hvordan det er verdt et prishopp på 3000 kr at den er marginalt mindre stygg enn de andre. skjønner ikke hvorfor du skal legge deg så veldig opp i hva andre bruker penger på? spør du meg så lukter det misunnelse her! og de er ikke like! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg er egentlig enig med deg, fkm. Men jeg vil ikke helt innrømme det Bortsett fra at jeg synes parkaer med pelshette ser greit ut da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg tror også fkm er sykt misunnelig og er bitter fordi han ikke har en goose jakke, yavel. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 KongKake: Jeg likte den. Har du link til produktet? Orker ikke lete gjennom hele junkyard. Edit: Ser ut som det er kunstpels da. Er det store forskjeller i kvalitet på dette og ekte pels? http://www.junkyard.no/Product.aspx?ProductId=2458&ProductDetailId=90218 Lenke til kommentar
SML Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Lukter misunnelse? bra at fkm allerede har en snow mantra da. Skjønner ikke helt greia sjæl, betale dobbel pris for et likt plagg hvis det ikke er for logoen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 skjønner ikke hvorfor du skal legge deg så veldig opp i hva andre bruker penger på? spør du meg så lukter det misunnelse her! og de er ikke like! Han har allerede sagt at han har en Canada Goose, og jeg tror fkm kunne kjøpt seg så mange Goose han bare orket, om han ville. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Beklager, men saken er ikke at jeg kjøper klær for å være kul og jeg har mange billige og ukule klær også... Endret 16. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Parkas har aldri sett bra ut uansett, eneste funksjonen de har er å være varm. Så ser ikke helt grunnen til å betale så sykt mye for den. Kan jo likså godt kjøpe en litt billigere og heller skaffe seg en ullgenser om man fryser så sykt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ikke whine om pris. Da kunne man sagt det samme om absolutt alt. Drit i en god frakk, bruk ullundertøy osv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Snakker om Canada Goose, var på en lokal butikk som selger det her om dagen. Da kom det ei dame inn som tydligvis var MEGET misfornøyd med goosen sin, som insisterte på at den var ubrukelig og ikke holdt mål fordi den feite tingen ikke klarte å holde henne varm i vinter. Viste seg dog at hun ikke hadde kjøpt den tykkeste typen, men den kan umulig ha vært kald uansett Det så ihvertfall ut som polarutrustning i forhold til det jeg hadde på meg i fjor vinter. (skal sies at jeg frøs noen dager da) Endret 16. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ullundertøy er ikke 3ndy!!111one Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Bullshit. Jeg føler meg både sexy og 3ndy i ullundertøy. Spesielt kombinert med hjemmestrikkede ullsokker og ingenting annet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Må si meg enig med fkm her, ser ingen grunn til å bruke 3000,- mer på en goose iforhold til den fjellraven han linka til. Men herregud, om noen ønsker det må de bare det. Vinterparkaser er imo ikke noe særlig uansett. Uenig i at parkas aldri ser bra ut, liker min Burberry parkas fra S/S. Nå er ikke den varm da men. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Har aldri brukt skjerf før, men tenker jeg må kjøpe meg et nå. Er det noen farger, lengder osv. som man burde gå etter, eller er det bare å kjøpe et? Jeg fant dette som jeg syntes var ganske fint! Endret 16. oktober 2010 av Haawy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg tror også fkm er sykt misunnelig og er bitter fordi han ikke har en goose jakke, yavel. Jeg har en Goose, lol). Men ja, det er misunnelsen som gnager :/ Han har allerede sagt at han har en Canada Goose, og jeg tror fkm kunne kjøpt seg så mange Goose han bare orket, om han ville. Det kunne jeg nok ikke, nei Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har en Goose, lol). Men ja, det er misunnelsen som gnager :/ Jeg vet. Jeg bare tullet Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har en Goose, lol). Men ja, det er misunnelsen som gnager :/ Jeg vet. Jeg bare tullet Jeg vet at du vet. Men vet du at jeg vet at du vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå