Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Goose ser estetisk penere ut enn de andre, men jeg kjøper det ikke fordi "jeg blir kul" av å ha det.

 

Den tiden har jeg vokst fra heldigvis.

 

Herregud ass, det blir for dumt. Det hadde vært så mye greiere om alle som kjøper goose bare kunne innrømmet at det var fordi de vil bli "kule". Noe annet tror jeg rett og slett ikke på. Om man er villig til å betale 6000 kroner for en jakke som er 98 % lik i utseende og kvalitet som jakker til halve prisen er man enten jævlig dum, eller (som jeg mistenker) veldig opptatt av å ha en dyr og "kul" jakke.

 

 

For å summere opp:

 

-Ja den er varm, men det er også alle andre parkaer som koster over 2500 kr fra kvalitetsmerker.

 

-Det er mulig den er litt penere enn tilsvarende parkaer, men parkaer er i utgangspunktet jævlig stygge plagg, så jeg ser ikke hvordan det er verdt et prishopp på 3000 kr at den er marginalt mindre stygg enn de andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg synes Goose ser estetisk penere ut enn de andre, men jeg kjøper det ikke fordi "jeg blir kul" av å ha det.

 

Den tiden har jeg vokst fra heldigvis.

 

Herregud ass, det blir for dumt. Det hadde vært så mye greiere om alle som kjøper goose bare kunne innrømmet at det var fordi de vil bli "kule". Noe annet tror jeg rett og slett ikke på. Om man er villig til å betale 6000 kroner for en jakke som er 98 % lik i utseende og kvalitet som jakker til halve prisen er man enten jævlig dum, eller (som jeg mistenker) veldig opptatt av å ha en dyr og "kul" jakke.

 

 

For å summere opp:

 

-Ja den er varm, men det er også alle andre parkaer som koster over 2500 kr fra kvalitetsmerker.

 

-Det er mulig den er litt penere enn tilsvarende parkaer, men parkaer er i utgangspunktet jævlig stygge plagg, så jeg ser ikke hvordan det er verdt et prishopp på 3000 kr at den er marginalt mindre stygg enn de andre.

 

skjønner ikke hvorfor du skal legge deg så veldig opp i hva andre bruker penger på?

spør du meg så lukter det misunnelse her!

 

og de er ikke like!

Lenke til kommentar

 

 

skjønner ikke hvorfor du skal legge deg så veldig opp i hva andre bruker penger på?

spør du meg så lukter det misunnelse her!

 

og de er ikke like!

 

Han har allerede sagt at han har en Canada Goose, og jeg tror fkm kunne kjøpt seg så mange Goose han bare orket, om han ville.

Lenke til kommentar

Snakker om Canada Goose, var på en lokal butikk som selger det her om dagen. Da kom det ei dame inn som tydligvis var MEGET misfornøyd med goosen sin, som insisterte på at den var ubrukelig og ikke holdt mål fordi den feite tingen ikke klarte å holde henne varm i vinter.

 

Viste seg dog at hun ikke hadde kjøpt den tykkeste typen, men den kan umulig ha vært kald uansett :ermm:

 

Det så ihvertfall ut som polarutrustning i forhold til det jeg hadde på meg i fjor vinter. (skal sies at jeg frøs noen dager da)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Må si meg enig med fkm her, ser ingen grunn til å bruke 3000,- mer på en goose iforhold til den fjellraven han linka til. Men herregud, om noen ønsker det må de bare det. Vinterparkaser er imo ikke noe særlig uansett. Uenig i at parkas aldri ser bra ut, liker min Burberry parkas fra S/S. Nå er ikke den varm da men.

Lenke til kommentar

Jeg tror også fkm er sykt misunnelig og er bitter fordi han ikke har en goose jakke, yavel.

 

Jeg har en Goose, lol). Men ja, det er misunnelsen som gnager :/

 

 

Han har allerede sagt at han har en Canada Goose, og jeg tror fkm kunne kjøpt seg så mange Goose han bare orket, om han ville.

 

Det kunne jeg nok ikke, nei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...