Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer praktisk ja, men må si jeg liker kragen bedre på challenger iforhold til bedale/beaufort. Har du prøvd noen selv fkm, hvor slimme er de? Vil helst unngå noe som får meg til å se 20år eldre enn jeg er ;)

 

 

Utseendemessig liker jeg best noe sånt som denne, denne eller denne. De er mye mer "ungdommelige" i stilen. Har prøvd både beaufort og bedale, og de kan absolutt se bra ut, men imo ser den typen jeg linket til litt mindre "bestefar" ut. Selv kommer jeg nok til å kjøpe enten beaufort eller bedale før våren, men jeg har jo en annen oilskinjakke fra før, med et litt mer moderne design.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Av de 3 der liker jeg helt klart new utility best, da helst i fargen du linka. Men den er utsolgt i S & M - samt den er også ganske kort (kan være et problem da jeg er heller lang). Så når den var utsolgt droppa jeg den idèen. Hmhm, jeg trenger virkelig en jakke!

 

Haawy: Det var vel ikke den du posta i bildetråden?

Lenke til kommentar

Jeg er også ganske lang (188), og jeg har New Utility i M. Den er mer enn lang nok til daglig bruk. Funker ikke med blazere eller andre lange overdeler under, men det ville jeg nok ikke brukt den til uansett. Er meget fornøyd med jakken. Den har begynt å bli ganske patinert, og det ser dritkult ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...