AnewZ Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Mer praktisk ja, men må si jeg liker kragen bedre på challenger iforhold til bedale/beaufort. Har du prøvd noen selv fkm, hvor slimme er de? Vil helst unngå noe som får meg til å se 20år eldre enn jeg er Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 http://www.ralphlauren.co.uk/product/index.jsp?productId=4079241&cp=3979761.3989711.4046431&ab=ln__apparel_jacketsouterwear Blir vell denne til vinteren Det er den jeg har. Siden du har jakken, hadde du giddi å posta noen bilder? Hvordan er stoffet, og er den litt tynnere/slimmere i midjen? Hadde vært evig takknemlig Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Mer praktisk ja, men må si jeg liker kragen bedre på challenger iforhold til bedale/beaufort. Har du prøvd noen selv fkm, hvor slimme er de? Vil helst unngå noe som får meg til å se 20år eldre enn jeg er Utseendemessig liker jeg best noe sånt som denne, denne eller denne. De er mye mer "ungdommelige" i stilen. Har prøvd både beaufort og bedale, og de kan absolutt se bra ut, men imo ser den typen jeg linket til litt mindre "bestefar" ut. Selv kommer jeg nok til å kjøpe enten beaufort eller bedale før våren, men jeg har jo en annen oilskinjakke fra før, med et litt mer moderne design. Endret 16. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Av de 3 der liker jeg helt klart new utility best, da helst i fargen du linka. Men den er utsolgt i S & M - samt den er også ganske kort (kan være et problem da jeg er heller lang). Så når den var utsolgt droppa jeg den idèen. Hmhm, jeg trenger virkelig en jakke! Haawy: Det var vel ikke den du posta i bildetråden? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg er også ganske lang (188), og jeg har New Utility i M. Den er mer enn lang nok til daglig bruk. Funker ikke med blazere eller andre lange overdeler under, men det ville jeg nok ikke brukt den til uansett. Er meget fornøyd med jakken. Den har begynt å bli ganske patinert, og det ser dritkult ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Nå er jeg et par cm høyere, men vil tro den er lang nok for meg også da - bare synd den er utsolgt i M, redd for at S blir for lite - men er vel mulig å måle slikt, gidder hvertfall ikke det nå. Olive fargen syntes jeg er penest også, aarhh. Alternativer til CA? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Small blir nok for lite ja. Se her. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Virka ikke som de sendte til Norge Lenke til kommentar
WASD Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Barbour chelsea, 1.87 og ganske kanskje det som kan betegnes som litt bredskuldra. M eller S? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Har dere vært inne å sett på barbour sin nettbutikk? http://www.barbourbymail.co.uk/Barbour-Menswear.top Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Barbour chelsea, 1.87 og ganske kanskje det som kan betegnes som litt bredskuldra. M eller S? Medium Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Haawy: Det var vel ikke den du posta i bildetråden? Joda Siden du har jakken, hadde du giddi å posta noen bilder? Hvordan er stoffet, og er den litt tynnere/slimmere i midjen? Hadde vært evig takknemlig Bilde finner du her. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Vad tycker du? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Synes den var ganske kul, men finnes andre jakker som jeg liker bedre med mer "army" preg over seg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Tøff! Men hvor varm er den? Tviler på at den funker så fett når det er 20 - 30 minus ute? Skulle hatt en parkas med et litt millitæraktig preg over seg til de kaldeste dagene i vinter, og som samtidig ikke koster så alt for mye ... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Likte den! Men den holder garantert ikke -20, det nekter jeg å tro Så du trenger nok en annen jakke til det formålet KK Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Få jakker, foruten skikkelige boblejakker (tenk Mt.Everest stil) som holder i 20- hvis det blåser litt, hvis man skal være ute en stund. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Tja, er ikke ute så lenge om gangen når gradestokken kryper så langt ned, men er jo fortsatt greit med en jakke som gjør at man ikke fryser den korte tiden man er ute. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Tja, er ikke ute så lenge om gangen når gradestokken kryper så langt ned, men er jo fortsatt greit med en jakke som gjør at man ikke fryser den korte tiden man er ute. dette må da være perfekt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå