Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Navnet er en tanke tacky, men butikken er trivelig. Nå har ikke jeg handlet mer enn en tweedjakke og en genser der, men de er jeg fornøyd med. God kvalitet til prisen uten at det er noe spektakulært. Det eneste problemet jeg har med dem er at mye er på "salg" med strengt tatt fiktive førpriser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er DET det beste du har funnet? Da har du ikke lett så godt at det gjør noe. Om det eneste kravet er at den skal være varm har G-Sport tilbud på en parka fra Fjällräven nå. Et bra alternativ til Canada Goose-hysteriet.

 

Edit: Satt ned til 1499 fra 3800 eller noe, så det er et bra tilbud om noen er på jakt etter en parka...

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er DET det beste du har funnet? Da har du ikke lett så godt at det gjør noe. Om det eneste kravet er at den skal være varm har G-Sport tilbud på en parka fra Fjällräven nå. Et bra alternativ til Canada Goose-hysteriet.

 

Edit: Satt ned til 1499 fra 3800 eller noe, så det er et bra tilbud om noen er på jakt etter en parka...

Nei, det er jo ikke det eneste kravet. Men har svært lite lyst til å se ut som Henrik C (tror jeg det var) så fint sa, Michelin mannen. Ei heller som fjortissen i gata. Canada goose vil jeg ikke ha, ettersom at jeg ikke synes jakkene deres ser særlig bra ut. Jeg vurderte det, men fant ut at jeg ikke er en polfarer.

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg aldri klarer å bestemme meg mellom Beaufort og Bedale. Beaufort fordi den ser komfortabel ut, og Bedale fordi jeg har korte ben --__--

 

Imo, gå for Beaufort. Den er mer anvennelig.

 

Lol, kjøpte nettopp denne til Bonzo. Klarte ikke å dy meg :p Nå blir han kul på neste hyttetur :!:

 

Liker Challanger, men kan man bruke hette på den? Jeg går utifra at man kan kjøpe en vest man setter inn for ekstra foring som på de ovenfornevnte modellene.

 

På challenger er det vel allerede quilted for, så vidt jeg kan skjønne av det som står på CA.

Lenke til kommentar

laugh.giflaugh.giflaugh.gif er med bare for å se at du faktisk har kjøpt klær til mini-hunden din!

 

Når jeg bladde ned står det at man kan kjøpe quilted waistcoat som kompatibelt ekstrautstyr. Ser fremdeles ikke noe om hette, som kan være greit å ha mulighet til å bruke.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Lol, litt gøy må jeg jo kunne ha det :p

 

Skjønner ikke hvorfor man vil ha quilted vest i challenger når det allerede er quilted for??? Jeg ville ikke valgt challenger av den enkle grunn at det er kjedelig å ikke kunne fjerne foret. Oilskinjakker er forholdsvis varme fra før.

 

Edit: Er nok ikke mulighet for hette nei, for de sender med gratis skjerf. På de jakkene det er mulighet for hette er det vel sånn at de sender med en gratis hette, så vidt jeg har skjønt.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Kan hende jeg surrer veldig nå ang. foret og denne vesten. Jeg trodde ikke disse oilskinjakkene holdt sesongen rundt uten å ha en ekstra vest innenfor. Det er ikke slik at jeg på død og liv må ha noe quilted på innsiden av jakken.

 

Men nå må jeg ta kveld. Jeg skal ta med lillebror på shopping i morgen, så jeg antar jeg kommer til å tilbringe dagen i butikker som Urban o.l.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

På min er det ikke mulighet for for, og den fungerer helt greit helt til det blir under 0.

 

Poenget meg challenger er jo at det ikke er mulig å ta foret UT (og derfor blir den nok alt for varm til en del situasjoner). Legger ved bilde:

 

Barbour%20Mens%20Challenger%20Jacket%20-%20Black%20A660%206.jpg

 

Bå beaufort og bedale derimot, er det mulig å ta av og på for, og det er mulighet for hette. Imo er det mye mer praktisk. Bilde (som du ser er det en egen glidelås på innsiden, så man har mulighet til å regulere varmen med å ta foret av og på):

 

Barbour%20Beaufort%20-%20Navy%20A196%204.jpg

 

Da setter man f.eks. inn denne, og på den måten har jakken langt flere bruksområder mtp. temperatur:

 

A856%20-%20Liner%20-%20Navy.jpg

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...