henrikwl Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg klarer ikke å bli begeistret for peacoats. Det virker jo som om det er det som er «greia» for tiden, men neimen om jeg er enig. Selv sverger jeg til frakk; har en lang en fra Batistini som jeg er relativt fornøyd med. Den er bittelitt stor, så jeg skal ha meg noe nytt etter hvert. Alternativt en litt kraftig blazer og trenchcoat. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Det må nok bli frakk, trolig er det varmere enn peacoat også. Har lett etter noe slikt i samme farge Men har også sett litt på denne som er litt kortere og koksgrå. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Du har jo duffelcoat som jeg ser som et bra alternativ. Somregel varmere, samtidig som de ofte ser bra ut, men ikke like pene som frakk eller peacoat riktignok. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Har nettop kjøpt frakk , og nå leter jeg etter en pea coat, duffle coat eller slikt under 2000kr. Noen forslag hadde vært supert! er asos et greit merke angående kvalitet osv? 1 2 Endret 15. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) ^^ Har sett på duffelcoats, men finner ingen jeg liker. ^ Asos har nok ikke den beste kvaliteten, men det er ikke dikerkte dårlig heller. Om du skal ha en av jakkene ville jeg gått for den siste, den første var utrolig stygg. Samsøe Samsøe har en fin peacoat til 2000 kroner. Endret 15. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Ja, den første er jeg enig i at ikke er fin. + med duffle coat er jo at jeg ikke har sett så mange med det ( og at jeg synes duffle coat er fint såklart) hvis det var denne du mentelink :o så er den out of stock, og den så helt vanlig ut Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Dresscode i barnedåp? Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Trenger litt hjelp her folkens. Jeg er på jakt etter en tykk strikkegenser i merinoull eller kashmir. Noen som kan hjelpe meg? De jeg finner er bare i "billig" ull. Var innom SS i dag og så ikke noe, men hadde ikke fryktelig god tid. Over til noe annet, så at Arild var på jobb igjen på SS, lenge siden jeg har sett ham der, nesten sånn at jeg kjøpte noe bare fordi det var ham. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) niko.: Business/Smart Casual eller Business, ingen av delene vil se rart ut i Norge. Noe mindre eller mer formellt enn det så blir det skivebom. Har selv alltid kjørt Business i barnedåper. Endret 15. oktober 2010 av F.Mackey Lenke til kommentar
geil Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Trenger litt hjelp her folkens. Jeg er på jakt etter en tykk strikkegenser i merinoull eller kashmir. Noen som kan hjelpe meg? De jeg finner er bare i "billig" ull. Var innom SS i dag og så ikke noe, men hadde ikke fryktelig god tid. Over til noe annet, så at Arild var på jobb igjen på SS, lenge siden jeg har sett ham der, nesten sånn at jeg kjøpte noe bare fordi det var ham. Ferner Jacobsen har ihvertfall cableknit i kashmir, 2000 penger tror jeg. Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Vet ikke helt om studentøkonomien tillater det, men jeg har flyttet til en fryktelig kald leilighet. Kan kanskje lure meg selv til at jeg vil spare på det i strømregninger. Får se om det den er fin nok til å tillate et lite hugg i økonomien. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Du skal lete lenge etter noe som er billigere enn 2k hvis du skal ha noe i kashmire, hvis du ikke gjør som Henrik C, og kjøper igjennom SF, der han fikk en PRL knit til 600,- Lammeull kan også fungere til ditt bruk. PRL har noen fine http://www.ralphlauren.co.uk/product/index.jsp?productId=4079321&cp=3979761.3989711.4046421.4047121&ab=ln__apparel_half-zipbutton-collar Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Kashmir forventer jeg ikke til under 2k i Norge. Mulig jeg venter til en tur til Køben om en liten stund, selv om jeg ikke forventer noe særlig billigere der, men vet ikke helt om det er noe særlig utvalg av den typen gensere der. Det er et eller annet med de fleste genserne med vanlig lammeull jeg har sett som ikke har vært myke nok etter mine standarder, kanskje jeg bare er litt for fin på det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Er strikket slips feil å bruke i et casual 50-årslag? Har fått en liten fetish for strikkede slips for tiden og prøver stadig å finne en unnskyldning for å bruke det. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Dresscode i barnedåp? Bunad er mest vanlig heromkring. Lenke til kommentar
geil Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 The Player har kashmir til tusenlappen, dog ikke tykke. Kvaliteten virker helt ok. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Er strikket slips feil å bruke i et casual 50-årslag? Har fått en liten fetish for strikkede slips for tiden og prøver stadig å finne en unnskyldning for å bruke det. Jeg kunne fint brukt det, men det kommer selvsagt an på selskapet og personen som feires. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) niko.: Business/Smart Casual eller Business, ingen av delene vil se rart ut i Norge. Noe mindre eller mer formellt enn det så blir det skivebom. Har selv alltid kjørt Business i barnedåper. Bunad er mest vanlig heromkring. Takk for svar. Har (dessverre) ikke bunad og tror uansett det kunne sett litt flåsete ut. Det er datteren til bestekameraten min sin dåp og jeg kler meg sjeldent veldig stivt eller formelt. Misforstå meg rett Usikker med tanke på jakke osv. Hva med farger? Lurer på om jeg må kjøpe inn noe. Endret 15. oktober 2010 av niko. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Kashmir forventer jeg ikke til under 2k i Norge. Mulig jeg venter til en tur til Køben om en liten stund, selv om jeg ikke forventer noe særlig billigere der, men vet ikke helt om det er noe særlig utvalg av den typen gensere der. Det er et eller annet med de fleste genserne med vanlig lammeull jeg har sett som ikke har vært myke nok etter mine standarder, kanskje jeg bare er litt for fin på det. Jeg ville absolutt tittet på Styleforum. Mange som kjøper inn store mengder på lagersalg og selger det videre der. De tjener litt, og du får billige varer. Slipper alltid unna toll og moms også, så det er vinn-vinn-situasjon. Endte på $130 med frakt for min del, men han senket prisene fra $120 pr genser til $100 for litt siden. Tror dog "min" selger er tom nå, men det er nok andre der. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 The Player har kashmir til tusenlappen, dog ikke tykke. Kvaliteten virker helt ok. Hvordan er egentlig kvaliteten og utvalget på The Player? Har aldri helt turt å gå inn dit, delvis på grunn av navnet. Men det ser egentlig greit ut i vinduet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå