Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å bli begeistret for peacoats. :whistle: Det virker jo som om det er det som er «greia» for tiden, men neimen om jeg er enig.

 

Selv sverger jeg til frakk; har en lang en fra Batistini som jeg er relativt fornøyd med. Den er bittelitt stor, så jeg skal ha meg noe nytt etter hvert.

 

Alternativt en litt kraftig blazer og trenchcoat. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^^ Har sett på duffelcoats, men finner ingen jeg liker.

 

^ Asos har nok ikke den beste kvaliteten, men det er ikke dikerkte dårlig heller. Om du skal ha en av jakkene ville jeg gått for den siste, den første var utrolig stygg.

 

Samsøe Samsøe har en fin peacoat til 2000 kroner.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her folkens. Jeg er på jakt etter en tykk strikkegenser i merinoull eller kashmir. Noen som kan hjelpe meg? De jeg finner er bare i "billig" ull. Var innom SS i dag og så ikke noe, men hadde ikke fryktelig god tid.

 

Over til noe annet, så at Arild var på jobb igjen på SS, lenge siden jeg har sett ham der, nesten sånn at jeg kjøpte noe bare fordi det var ham. :)

 

 

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her folkens. Jeg er på jakt etter en tykk strikkegenser i merinoull eller kashmir. Noen som kan hjelpe meg? De jeg finner er bare i "billig" ull. Var innom SS i dag og så ikke noe, men hadde ikke fryktelig god tid.

 

Over til noe annet, så at Arild var på jobb igjen på SS, lenge siden jeg har sett ham der, nesten sånn at jeg kjøpte noe bare fordi det var ham. :)

 

Ferner Jacobsen har ihvertfall cableknit i kashmir, 2000 penger tror jeg.

Lenke til kommentar

Kashmir forventer jeg ikke til under 2k i Norge. Mulig jeg venter til en tur til Køben om en liten stund, selv om jeg ikke forventer noe særlig billigere der, men vet ikke helt om det er noe særlig utvalg av den typen gensere der.

 

Det er et eller annet med de fleste genserne med vanlig lammeull jeg har sett som ikke har vært myke nok etter mine standarder, kanskje jeg bare er litt for fin på det.

 

 

Lenke til kommentar

niko.: Business/Smart Casual eller Business, ingen av delene vil se rart ut i Norge. Noe mindre eller mer formellt enn det så blir det skivebom.

 

Har selv alltid kjørt Business i barnedåper.

 

Bunad er mest vanlig heromkring.

Takk for svar. Har (dessverre) ikke bunad og tror uansett det kunne sett litt flåsete ut. Det er datteren til bestekameraten min sin dåp og jeg kler meg sjeldent veldig stivt eller formelt. Misforstå meg rett :)

 

Usikker med tanke på jakke osv. Hva med farger? Lurer på om jeg må kjøpe inn noe.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Kashmir forventer jeg ikke til under 2k i Norge. Mulig jeg venter til en tur til Køben om en liten stund, selv om jeg ikke forventer noe særlig billigere der, men vet ikke helt om det er noe særlig utvalg av den typen gensere der.

 

Det er et eller annet med de fleste genserne med vanlig lammeull jeg har sett som ikke har vært myke nok etter mine standarder, kanskje jeg bare er litt for fin på det.

Jeg ville absolutt tittet på Styleforum. Mange som kjøper inn store mengder på lagersalg og selger det videre der. De tjener litt, og du får billige varer. Slipper alltid unna toll og moms også, så det er vinn-vinn-situasjon.

 

Endte på $130 med frakt for min del, men han senket prisene fra $120 pr genser til $100 for litt siden. Tror dog "min" selger er tom nå, men det er nok andre der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...