Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Fra nettsidene til RL UK:

Shipments are only allowed to England, Scotland, Wales, and Northern Ireland. We currently do not offer shipments to Crown Dependencies (including Jersey, Guernsey, Isle of Man) and Post Office Boxes (including British Forces Post Office). Please allow an additional 1 to 3 business days for delivery to UK highland and island addresses.

 

Unfortunately, we currently do not ship outside the United Kingdom. We do, however, have Ralph Lauren stores all over the world. Please use the Store Locator to find the store nearest you.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yoo

 

Liker veldig godt lyse blå jeans. Kansje litt sånn vann damme stil, da 80 og 90 talls greier. Altså, veldig lyse og som sitter godt da. Ikke drit stramme, men ikke sægge stil heller.

 

Legger ved et bilde ca slik jeg liker dem :

 

post-164716-1287092996,7291_thumb.jpg

 

Da faktisk enda litt lysere.

 

Altså, saken er at jeg kun hadde 1 slik bukse, og den gikk cheiz idag. Så finner jeg ikke noe tilsvarende i noen butikker. Har gått gjenom hele ski storsenter, og ingen har det. Det er omtrent bare mørke bokser der fortia, jeg vet ikke hvorfor ? Og vist jeg først er så heldig og finner en lys, så er det sægge bukse.

 

Er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik bukse jeg er på jakt etter ?

 

Takk på forhånd! :) Eller lurer kansje på en ting til. Lurer på om et merke som kansje passer meg, eller butikk. Altså jeg er litt retro av meg å liker godt 80 tals klær. Noen som vet om en butikk hvor de selger litt sånn 80 tals type klær ? Liker ikke sånn sosse, og skate klær osv spesielt godt ^^

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

... vann damme ..

:new_woot:

 

... Det er omtrent bare mørke bokser der fortia, jeg vet ikke hvorfor ? ..

Fordi det er en generell oppfatning om at det er mye penere.

Lyse jeans kobler nok en del med harry innvandrere og den stilen du ofte ser der i gården.

Selv er jeg en sucker for uvasket japansk dongeri (raw denim).

 

... Lurer på om et merke som kansje passer meg ..

Når det kommer til jeans ihvertfall ville jeg sett på Acne, A.P.C og Nudie.

 

... Noen som vet om en butikk hvor de selger litt sånn 80 tals type klær ? ..

Vintage/Second hand er nok veien å gå. Er visst noen slike butikker i Oslo, men det er kanskje noen andre som vet hvilke og hvor de ligger.

 

 

Kom for øvrig over denne:

http://www.makeyourownjeans.com/

Endret av lokeland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

... Det er omtrent bare mørke bokser der fortia, jeg vet ikke hvorfor ? ..

Fordi det er en generell oppfatning om at det er mye penere.

Lyse jeans kobler nok en del med harry innvandrere og den stilen du ofte ser der i gården.

Selv er jeg en sucker for uvasket japansk dongeri (raw denim).

 

Det har også en del å si at det er høst. Høst/vinter-kolleksjonene er generelt sett mørkere enn vår/sommer. Så det dukker nok opp mer til våren, harry eller ei...

Lenke til kommentar

Det virker som det er veldig mange som har kjøpt peacoat. Jeg hadde også tenkt til å kjøpe det, men jeg overdriver ikke om jeg sier at halvparten av alle guttene på skolen bruker det. Selv gutter med joggebukser og strikk har det. Mistet litt lysten etter å ha sett det.

 

Er det noen som har andre forslag til jakker? Jeg lurer på om jeg skal gå for en dobbeltspent frakk i stedet for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...