Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den øverste er rett og slett dårlig, skuldrene er satt sammen på en snodig måte, det er noe rart med fallet og stoffet er i elendig kvalitet. Den nederste har et ekstremt kjedelig snitt og labert stoff, men er vesentlig bedre enn den forrige (ikke at det sier så mye, dessverre). Også her er vinklingen på skuldrene litt merkelig, om enn litt mindre forskrudd enn på den dobbeltspente.

 

Dette sier jeg ikke av hat til H&M – faktisk har jeg en trenchcoat derfra jeg bruker en del for tiden – men jeg har prøvd begge plaggene, og de fremstår rett og slett som fæle. Om du absolutt må ha en frakk og den må være billig kan du overleve med den nederste, jeg ville ventet på salg dersom du kan det, alternativt gått i en eller annen bruktforretning, dersom du er av typen som takler slikt (jeg er ikke det).

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Thomas.

 

Friskt til sinns gikk jeg inn på H&M, men prøvde ikke frakkene engang. Stoffet og kvaliteten virket altfor dårlig, og fasongen så kjedelig ut. Men det kan jo alltids hende at det er greit nok for noen. Til den prisen kan man heller ikke forvente så altfor mye.

 

Gårsdagens lille Oslotur endte bare med en noe småtteri fra H&M, en Lacoste messenger bag til skolebruk, og en Gucci herreveske. Yey..

Lenke til kommentar
Dolce & Gabbana tegnes av Domenico Dolce og Stefano Gabbana, og blir produsert under deres ledelse. Hele tegningen og produksjonen av D&G blir gjort av Ittieri-konsernet, men under lisens fra Dolce & Gabbana (altså er det fullt lovlig, og det er ikke kopier, bare andre plagg designet av andre mennesker).

Så de prøver på en måte og lure folk uten peiling?

Lenke til kommentar
Å, du fant de to butikkene som har hatt kontinuerlig 'opphørssalg' de siste femten årene, med hensikt å lokke til seg turister? ;) Om det er pent og prisen var god er det vel for så vidt samme det, men særlig mye opphørssalg å snakke om var det neppe.

Det var Madhouse og en sportsbutikk jeg ikke husker navnet paa. Mulig det bare er for aa lokke til seg turister, men det var uansett ekstremt billig, sammenlignet med butikker like i naerheten.

Lenke til kommentar
Er det nå jeg skal begynne å foreslå forskjellige sminkevarianter? :)

Nei ikke akkurat, så det er soving som er tingen? Hvor lenge skal en voksen person sove da? Føler jeg sover nokk nå egentlig, men hvor lenge?

 

Edit: militærbukse, boots, patronbelte og band t-skjorte er bedre hylo, eventuelt skinnjakke utenpå hvis det er kaldt.

 

Mvh.

Øyvind

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar
Kan prøve metodene til han i American Psycho, Ser ut som det fungerer, men er vell helst bare sminke i virkeligheten.

Patrick Bateman ftw :thumbup:

 

8 timer er vel ideellt har jeg funnet ut, men tiden strekker ofte ikke til. Må stadig vekk nøye meg med 6-7 timer.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
'Overkommelig' hadde vel vært et bedre uttrykk enn 'moderat,' kanskje. D&G er helt latterlig overpriset i Norge, på D&G boutiquen i Milano er prisene omtrent halvparten av de norske (ikke at 750,- ikke var et latterlig godt kjøp, bare en liten digresjon).

Hvor ligger denne sjappa? Hadde så dårlig tid sist jeg var i Milano, og husker bare Dolce&Gabbana rundt ved Montanapoleone, dvs sossegata :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...