G2Petter Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Krystal grønnsåpe ordner alt! (I shit you not) Bare pass på at du får skylt vekk alt sammen, så du ikke lar såpa ligge og virke på huden hele dagen. Endret 9. juni 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) :!: ok, bare prøv om dere vil se ut som G2Petter (?) :!: Endret 9. juni 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Har dette:Sebamed Pleiegel Sebamed Antikvise Gel Basiron (gel) Har også Sebamed dyptvirkende ansiktsvann og ansiktssåpe. Noen tips til andre produktuer som passer bedre for rygg/skuldre? Kjenner ikke til alle disse, men Basiron skal være spesielt godt egnet til disse stedene. Den kan også brukes i ansikt, men er vel ikke alltid så effektiv der, pluss at mange får irritert hud av den. Bare smør deg med tålmodighet, for ingen kvisemidler hjelper over natten. Også slenger jeg meg på påstanden om å ikke bruke Clearasil - bare en dyre såpe som fort gjør mer skade enn nytte. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 :!: ok, bare prøv om dere vil se ut som G2Petter (?) :!: Knapt en eneste kvise. Det er verd et forsøk, bruk krystal! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Ikke for å ødelegge for deg med kviser på ryggen, men trenger litt hjelp ang sko! Har skikkelig lyst på nye sommersko, og trenger deg også. Skal til oslo med mamma en dag snart og siden jeg ikke har klart å finne noen i drammen så skal jeg kjøpe sko der. Har litt lyst på sånne: Men kanskje ikke med rosa. Det er en grei farge, men ifjor var de med flere forskjellige farger der de er rosa og det var mye finere.. Har også lyst på Nike Air Max: Og da måtte det blitt disse: eller disse: Siden jeg har størrelse 36 ( og det var blant de få som de hadde i den størrelsen). Men jeg mener at joggesko er veldig veldig stygt på jenter som vanlige sko. Typen er helt uenig og mener at med de riktige skoene og i liten størrelse så er det fint. Saken er det at jeg får vondt i bena av sko med så tynne såler som puma sko, har brukt pumasko lenge nå og merker at bena mine er veldig lei av de.. Trenger nye sko, så anbefall butikker og skomodeller! Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Begge de Nike-skoene er veldig søte på jenter, så lenge de ikke har STORE ben! Har også det samme "problemet" med Puma-sko, bena mine blir veldig slitne når jeg går mye med de tynne gummi-sålene... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Hmm, hvis de har nike skoene på stress i oslo i min størrelse så kan jeg i det minste prøve de.. Men er fortsatt veldig tvilsom til om det blir bra. Er det noen som kan forklare veien fra karl johan til stress? Har vært der, men gikk med noen venner så jeg husker ikke veien selv.. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Fra Egertorget (ved stortinget) gå opp Akersgata til du er i Grensen. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Vet hvor grensen er, men har ikke sett stress når jeg har vært der... Vil også gjerne ha flere tilbakemeldinger ang sko! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som vet om nettbutikken til Stress er seriøs? Noen som har erfaringer med kjøp derfra? Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Puma-sko er for min del overlegne de fleste andre sko. Deilige å gå i og utrolig stilige. Lette lenge etter en sko som var litt joggesko-aktig og har gått i nesten bare Puma siden. Vil forøvrig anbefale disse: http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=52&pid=3452 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Synes de lacoste skoene var finest. Kjenner ei som har de sammen, bare hvit borrelås, de er døds stilige, men blir fort møkkete... Eneste minuset med dem. Finnes vel i andre farger også? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg tror de finnes i svarte, men de er ikke like fine. Tror de hvite blir veldig møkkete hvis jeg skal ha de, men de kan vel vaskes.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Leveringstid fra bestilling fra stress.no... Noen som har erfaring med dette? Har funnet meg et par kule Lacoste sko som jeg kunne tenkt meg, men jeg lurer altså på hvor lang leveringstid de kan vise til... Som sagt, erfaringer? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har jo hvite lacostesko, har vel visst dem tidligere, kan legge ut bildet på nytt om ønskelig... Men de blir overraskende lite møkkete, og hvis du har brukt impregneringslotion på dem, er det lett å tørke av. Er utrolig fornøyd, de er deilige å gå i. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg tror de finnes i svarte, men de er ikke like fine. Tror de hvite blir veldig møkkete hvis jeg skal ha de, men de kan vel vaskes.. En kompis av meg har de skoene det er drit kule, jeg mener og huske at jeg har hørt han si at de skoene kan vaskes, men tror du må prøve med klut først iallefall. lykke til med skokjøp Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg liker KUN basketsko!! MJ shoes FTW! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Så det er ingen som kan svare meg på mitt spørsmål? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Så det er ingen som kan svare meg på mitt spørsmål? Vær litt mer tålmodig - det har ikke gått en time siden du spurte... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Legg gjerne ut bilde Joachim! Men vet ikke om jeg vil ha disse: eller disse: eller disse: eller disse: evt. disse: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå