Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dette:

Sebamed Pleiegel

Sebamed Antikvise Gel

Basiron (gel)

Har også Sebamed dyptvirkende ansiktsvann og ansiktssåpe.

Noen tips til andre produktuer som passer bedre for rygg/skuldre?

Kjenner ikke til alle disse, men Basiron skal være spesielt godt egnet til disse stedene. Den kan også brukes i ansikt, men er vel ikke alltid så effektiv der, pluss at mange får irritert hud av den.

Bare smør deg med tålmodighet, for ingen kvisemidler hjelper over natten.

Også slenger jeg meg på påstanden om å ikke bruke Clearasil - bare en dyre såpe som fort gjør mer skade enn nytte.

Lenke til kommentar

Ikke for å ødelegge for deg med kviser på ryggen, men trenger litt hjelp ang sko!

Har skikkelig lyst på nye sommersko, og trenger deg også. Skal til oslo med mamma en dag snart og siden jeg ikke har klart å finne noen i drammen så skal jeg kjøpe sko der.

Har litt lyst på sånne:

lacoste_mysterepunched_whitepink.jpg

Men kanskje ikke med rosa. Det er en grei farge, men ifjor var de med flere forskjellige farger der de er rosa og det var mye finere..

Har også lyst på Nike Air Max:

Og da måtte det blitt disse:

nike_wmns_airmax_skylineblue_white_silver.jpg

eller disse:

nike_wmns_airm97_sail_sra_bl.jpg

Siden jeg har størrelse 36 ( og det var blant de få som de hadde i den størrelsen).

Men jeg mener at joggesko er veldig veldig stygt på jenter som vanlige sko. Typen er helt uenig og mener at med de riktige skoene og i liten størrelse så er det fint. Saken er det at jeg får vondt i bena av sko med så tynne såler som puma sko, har brukt pumasko lenge nå og merker at bena mine er veldig lei av de..

Trenger nye sko, så anbefall butikker og skomodeller! :thumbs:

Lenke til kommentar

Hmm, hvis de har nike skoene på stress i oslo i min størrelse så kan jeg i det minste prøve de.. Men er fortsatt veldig tvilsom til om det blir bra.

Er det noen som kan forklare veien fra karl johan til stress? Har vært der, men gikk med noen venner så jeg husker ikke veien selv..

Lenke til kommentar
Jeg tror de finnes i svarte, men de er ikke like fine. Tror de hvite blir veldig møkkete hvis jeg skal ha de, men de kan vel vaskes..

En kompis av meg har de skoene :thumbup: det er drit kule, jeg mener og huske at jeg har hørt han si at de skoene kan vaskes, men tror du må prøve med klut først iallefall. :D

lykke til med skokjøp :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...