Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobber med et skoleprosjekt just nu. I den sammenheng trenger jeg et høyoppløsningsbilde av en hvit dress, eller tuxedo. Med høyoppløsning mener jeg svært høyoppløslig. Type 4000px*4000px* +++

 

Noen som har dette, eller vet om noen nettbutikker eller nettsider hvor jeg kan finne bilder? Må også være tatt rett forfra, og ikke vinklert på noen måte. Armene er det ikke så farlig. Kommer kun til å brukke et utsnitt som er i skulderbredde.

 

Noe ála det her:

http://www.threadedapparel.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/1/_/1_1_18.JPG

 

Håper noen har mulighet for å hjelpe!

 

Trenger forøvrig også bilde av en hvit singlet/wifebeater med samme krav.

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om dressene fra Bertoni? Tenkte å kjøpe meg en ny dress til bruk på ball og litt finere anledninger framover. Er bare 17, så en altfor dyr dress synes jeg ikke er vits enda.

Hvilken farge osv burde jeg gå for? evt forslag til andre merker rundt 2000kr.

 

~Tjoste

 

 

Hvis du holder til i Akershus ville jeg prøvd meg på et av de skandinaviske merkene på outletene i Ski/Ås. Utover det er det ikke noe særlig poeng i å kjøpe dyre dresser til juleball, julebord og nyttårsaften hvis du har planer om å feste, så Bertoni-dressene burde gå fint til det. Du kan også teste House of Singles.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Og etter det jeg har forstått så bør han skaffe en grå eller marineblå, og ikke en svart? :)

 

EDIT: var til han som skulle ha ny dress, ja.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Noe annet jeg burde passe på?

Antall knapper, snitt osv

To knapper, slankt snitt, pass på at lapels/slag ikke er for brede eller for smale for både kropp og ansikt. Og utover det, passform, passform og atter en gang passform.

 

Edit: Det er salg på dresser fra Frislid ikke langt fra Lillestrøm. Hvis dere har romerikets blad står det en stor annonse i dagens utgave.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...