Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjoda, men nå har H&M en del ting annenhver fjortiss på gaten aldri ville kjøpt også. Og quilted-jakken din tror jeg ikke du skal beskymre deg for, ser for meg at de fleste fjortisser fnyser bare av tanken på å bruke en slik jakke. :p

 

Men ... Man kan jo aldri være for sikker ...

Lenke til kommentar

Det store spørsmålet melder seg når gradestokken viser -4 grader og man går i en Liddesdale til jobb.

 

Vinteren i år ser ut til å bli kald. Bør jeg investere i en 14izz Canada Goose jakke, eller har dere noen andre greie jakker? Tenkte på en trench på Burberry, men det blir fort litt kaldt når gradestokken viser -20 i Januar.

 

 

Hvorfor er jeg ikke født ved den Franske Riviera, det er et annet spm som dukker opp.

Lenke til kommentar

Nå ser jeg en god del quilted-jakker i Oslo hver uke. Det er tydeligvis en trend i startfasen som fkm skriver, og jeg forstår godt at det er irriterende når markedet oversvømmes med billge kopier.

Jeg trur jeg toppet kaken i dag! Så en med quilted jakke, kaporal 5 jeans, slitte sneaksers, poppa pique. Det hele toppet han med at quilted jakken var fra Barbour.

Lenke til kommentar

Da har jeg bestemt meg for denne jakken Canada Goose "Chateau"

 

 

Hva syntes dere? Likte den veldig godt selv.

 

 

Ser ut som jeg er nødt til å bruke JetCarrier ettersom jeg ikke har funnet jakken her i Norge.

 

Noen som om noen som har dem her i Norge?

Likte den svært godt! Kvaliteteten på disse jakkene er vel også utenom det vanlige. Trenger selv en vinter/høstjakke og skal vurdere denne.

 

525 CAD = 3000 NOK. 25% moms = 750 kr. 100 kr toll? Vel, omtrent 4000 med frakt?

Lenke til kommentar

Da har jeg bestemt meg for denne jakken Canada Goose "Chateau"

 

 

Hva syntes dere? Likte den veldig godt selv.

 

 

Ser ut som jeg er nødt til å bruke JetCarrier ettersom jeg ikke har funnet jakken her i Norge.

 

Noen som om noen som har dem her i Norge?

 

Jeg likte jakken.

At du gidder å sløse bort så mye penger på den jakken. Greit nok at den er varm, men tar heller noen spensthopp mens jeg venter på trikken enn å bruke over tre laks på en sånn jakke. Dessuten er den ikke noe fin heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg bestemt meg for denne jakken Canada Goose "Chateau"

 

 

Hva syntes dere? Likte den veldig godt selv.

 

 

Ser ut som jeg er nødt til å bruke JetCarrier ettersom jeg ikke har funnet jakken her i Norge.

 

Noen som om noen som har dem her i Norge?

 

Jeg likte jakken.

At du gidder å sløse bort så mye penger på den jakken. Greit nok at den er varm, men tar heller noen spensthopp mens jeg venter på trikken enn å bruke over tre laks på en sånn jakke. Dessuten er den ikke noe fin heller.

 

Enig. Stygg jakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...