Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henley-skjorte med mao-krage med andre ord? bildet jeg fikk i hodet var grusomt, men mulig du får lagd en sånn skjorte på sider lignende tailorstore.no elns.

 

Vil heller tro det er en skjorte med mao-krage men knappingen er som på en henley - altså ikek mer en 3-4 knapper og ikke helt ned slik som er vanlig.

Lenke til kommentar

Henley-skjorte med mao-krage med andre ord? bildet jeg fikk i hodet var grusomt, men mulig du får lagd en sånn skjorte på sider lignende tailorstore.no elns.

 

Vil heller tro det er en skjorte med mao-krage men knappingen er som på en henley - altså ikek mer en 3-4 knapper og ikke helt ned slik som er vanlig.

Det blir jo en henley-skjorte da :p mener å huske at det var noen som hadde fått en lignende skjorte, bare med vanlig krage, av noen i USA. Ligger bilde i bildetråden.

Lenke til kommentar

Leter etter ett litt spesielt plagg, men har ingen bilder så jeg får prøve å forklare. Det er en skjorte med en kinakrage, og på samme måte som en henley har den bare knapper øverst. "For kjennere av britisk kvalitetskrim" har jeg sett inspector Barnaby i Midsomer Murders bruke en slik, hvis det skulle være til noen hjelp. Er det noen som vet hva jeg sikter til? :)

 

Jeg har en sånn skjorte fra Zara

Lenke til kommentar

Ajaco: Thrice postet et bilde med en skjorte fra Philosophy Blues Original med kinakrage på andre side i bildetråden.

http://i39.tinypic.com/4rx7ro.jpg

 

Selv syntes jeg det er pent til et helt vanlig hverdagslig sommerantrekk.

Regner med at Thrice ikke har noen innvendinger mot at jeg poster det her ettersom det ligger offentlig i bildetråden. :)

Endret av Alkaw
Lenke til kommentar

Var innom H&M i dag og så de hadde fått inn en del nytt som jeg ikke har sett i en H&M før.

 

Fant blant annet ascots, tweed-blazer og quilted-jakker. Kan godt hende at sistnevnte blir å se i langt større omfang enn før. Liker at H&M tenker nytt og også ikke er redd for litt uvanlige farger. (Vil v

 

Tweed-blazeren så ikke så ille ut, kostet vel en 999kr. Kvaliteten vet jeg lite om, men den så bra ut hvertfall.

 

Angående skjerf... blir det litt feil med grå skjerf når man har en grå frakk? Er snakk om samme farge, men litt forskjellige nyanser.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Barbour-jakker, tenker du da på quilted jakker? Blir så feil og si at du fant et merkenavn-jakker på H&M imo.

 

Ellers så er vel H&M relativt kjent for å følge "trendene", så at du nå finner tweed er ingen overaskelse.

 

Ja, mener quilted jakker, Barbour er visst et merkenavn, er bare det jeg forbinder med slike jakker.

 

Joda, de har komt seg veldig de seneste årene, med en del OK plagg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...