Kavinsky Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Prøv en maleforretning eller et byggevarehus. Det er ikke en vanlig regnfrakk. Noe sier meg at du skal være Patrick Bateman til Halloween? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Skal se etter der. Har bare funnet Amazon og Ebay, men ingen av stedene sender til Norge. Skal prøve meg på Patrick Bateman til Halloween ja. Man trenger ikke se dårlig ut selv om det er Halloween Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Stor fare for at du ikke er den eneste som har tenkt akkurat den tanken. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hadde jeg blitt invitert til et halloween/kostymeparty hadde jeg gått for denne outfiten: Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Noen her som vet hvor jeg får kjøpt en billig regnfrakk? Av denne typen selvfølgelig De fleste korps bruker dette, så om du har et korps i nærheten kan du rane dem. Evt. være konformist og sjekke musikkutstyrbutikker. Kan hende de med stort utvalg har det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 hva skal du bruke som øks? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 De fleste korps bruker dette, så om du har et korps i nærheten kan du rane dem. Evt. være konformist og sjekke musikkutstyrbutikker. Kan hende de med stort utvalg har det. Jeg fikk bestilt fra en britisk side nå, så håper jeg får det før Halloween, ellers utfører jeg nok tipset ditt Jeg kommer til å bruke ekte øks, men med fake blod selvfølgelig. Neida, skal finne meg en plastikkøks trur jeg, blir nok litt tungt og farlig med ekte øks kombinert med alkohol Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) blir nok litt tungt og (...) ekte øks ..... LOL Endret 10. oktober 2010 av Kavinsky 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Skal se etter der. Har bare funnet Amazon og Ebay, men ingen av stedene sender til Norge. Skal prøve meg på Patrick Bateman til Halloween ja. Man trenger ikke se dårlig ut selv om det er Halloween Har du lest boken? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 blir nok litt tungt og (...) ekte øks ..... LOL +1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Skal se etter der. Har bare funnet Amazon og Ebay, men ingen av stedene sender til Norge. Skal prøve meg på Patrick Bateman til Halloween ja. Man trenger ikke se dårlig ut selv om det er Halloween Har du lest boken? Ja kommet litt ut i den, men har ikke hatt tid til å bli ferdig. Leser den engelske. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja kommet litt ut i den, men har ikke hatt tid til å bli ferdig. Leser den engelske. Ah. Fikk ikke lest ferdig de siste sidene, og måtte legge igjen boken etter ferien. Faen meg kvalm/syk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja kommet litt ut i den, men har ikke hatt tid til å bli ferdig. Leser den engelske. Ah. Fikk ikke lest ferdig de siste sidene, og måtte legge igjen boken etter ferien. Faen meg kvalm/syk. Jeg har enda ikke kommet ut til det delikate. Og fått høre fra de som har lest den, at den er syk disgusting. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Det er vel en passende beskrivelse ja. Ser på filmen nå Endret 10. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Leter etter ett litt spesielt plagg, men har ingen bilder så jeg får prøve å forklare. Det er en skjorte med en kinakrage, og på samme måte som en henley har den bare knapper øverst. "For kjennere av britisk kvalitetskrim" har jeg sett inspector Barnaby i Midsomer Murders bruke en slik, hvis det skulle være til noen hjelp. Er det noen som vet hva jeg sikter til? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Mener de hadde sånne på H&M i sommer. Lenke til kommentar
andersfg Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Nei, det hadde de så absolutt IKKE. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Ehm, jo, det hadde de. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Henley-skjorte med mao-krage med andre ord? bildet jeg fikk i hodet var grusomt, men mulig du får lagd en sånn skjorte på sider lignende tailorstore.no elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå