Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Ja, kjøp en Goose nå, det er jo bare 6-7 år siden det var "kult".

Jeg foretrekker å holde meg varm jeg. Jada, alle har Goose og alt det der, men jeg skal ha noe skikkelig varmt sånn at jeg faktisk kan oppholde meg utendørs i mer enn fem minutter om gangen. :p

 

Kjøp en dunjakke fra North Face, Helly Hansen, Norrøna eller Mountain Works. De ser også bedre ut om du skulle ville forville deg inn i et skianlegg. Billigere også i mange tilfeller.

Du postet rett før meg, så har ikke sett denne før nå. Som jeg sa i mitt innlegg vil jeg ikke se ut som Michelin-mannen, har allerede en dunjakke fra Fjellräven, men vil ha noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm. Skal ha noe som er varmt og ikke får meg til å se ut som Michelin-mannen, så bare kom med forslag.

 

Hva med hvilken som helst annen parka som ikke halve Norge har? Hvis du kjøper en av de billigste goosene er de ikke noe spesielt mye varmere enn andre parkaer til halvparten av prisen (etter det jeg har hørt), og kjøper du en av de varmeste er den som regel for varm, i tillegg til å være dritdyr. Selv har jeg Snow Mantra, som koster opp mot 9-10 000, og den er ALT for varm. Jeg har brukt den maks 15 ganger, og hadde det ikke vært en gave hadde jeg solgt den for lenge siden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvordan er det å bestille tøy fra eBay? Fant endel fine og billige ting der som jeg ikke har funnet her hjemme. Hvordan er US-størrelser kontra norske? Bruker som regel M.

Lenke til kommentar

US størrelser har ord for seg å være mye større enn europeiske.

 

Det er på Ebay som i nesten alle andre butikker. Kvaliteten går ofte proporsjonalt med prisen. Med noen unntak selvsagt. Det er viktig å huske det på steder som Ebay. Billig betyr ofte svært dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar

Hm. Skal ha noe som er varmt og ikke får meg til å se ut som Michelin-mannen, så bare kom med forslag.

 

Hva med hvilken som helst annen parka som ikke halve Norge har? Hvis du kjøper en av de billigste goosene er de ikke noe spesielt mye varmere enn andre parkaer til halvparten av prisen (etter det jeg har hørt), og kjøper du en av de varmeste er den som regel for varm, i tillegg til å være dritdyr. Selv har jeg Snow Mantra, som koster opp mot 9-10 000, og den er ALT for varm. Jeg har brukt den maks 15 ganger, og hadde det ikke vært en gave hadde jeg solgt den for lenge siden.

Jeg hadde vel håpt på en mellomting mellom Snow Mantra og Expedition, men det er kanskje vanskeligere å finne.

Får kikke litt i butikkene rundt her, kanskje jeg finner meg noe brukbart.

 

Og Silkepinne, takk! Skal gå gjennom og prøve å lete opp litt reviews på de. :)

 

 

Forresten, noen som skal delta på International Suit Up Day?

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=129322155887&index=1

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Fant forøvrig ny favorittbutikk her i Stavanger, Cinnamon. Fører Hansen & Jacob, Hackett og Morris.

 

Til gjengjeld er jo butikken overprisa til de grader. H&J får du også på Rolfsen, dog et elendig utvalg. Morris har de på Companys(usikker hva det nye navnet er) på Kvadrat. Har også Car shoe på Cinnamon, overraskende nok! :D

 

^Haha, veit! Er jo bare folk som ikke kan kle seg overhodet i det albumet der :p

Lenke til kommentar

Fant forøvrig ny favorittbutikk her i Stavanger, Cinnamon. Fører Hansen & Jacob, Hackett og Morris.

 

Til gjengjeld er jo butikken overprisa til de grader. H&J får du også på Rolfsen, dog et elendig utvalg. Morris har de på Companys(usikker hva det nye navnet er) på Kvadrat. Har også Car shoe på Cinnamon, overraskende nok! :D

Argh!

 

Rolfsen har ikke så fryktelig mye H&J, men de har jo noe. Hva ligger buksene fra Morris på normalt? Tusenlappen?

Isåfall har jeg jo brent 500 unyttige kroner, det er litt surt for en student.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...