thrice Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg tror du fint kan bruke den dressen. Det hadde stått på invitasjonen hvis det skulle være mer formelt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Vanlig på ball er egentlig smoking eller kjole og hvitt, men siden det er skoleball så er det nok helt fair i gå i dress. Skal egentlig stå dresskode på invitasjonen da. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Invitasjon til juleball allerede? gz...har ikke pakket bort all sommertøyet enda Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Ikke sååå lenge til jul da; jeg spidte pepperkaker i går faktisk. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Meh, invitasjon har jeg ikke fått enda. Men siden det ikke akkurat er overflod av penger her i huset, så måtte jeg være litt tidlig ute hvis jeg skulle kjøpe ny dress.. Men, det var det med brune sko, da? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Da var byturen over, har fått handlet litt til høsten og vinteren. Ble to bukser, et par mørkegrønne bukser og et par cordfløyel, begge fra Morris. Prøver å slenge opp bilde etterhvert. Fant forøvrig ny favorittbutikk her i Stavanger, Cinnamon. Fører Hansen & Jacob, Hackett og Morris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Esj, ser jo ut som en eskimo med den der. Jeg er enig i at det ikke er like klassisk som diverse ullfrakker, men jeg er ikke særlig glad i å fryse, for å si det mildt. --- Bare jeg som synes Canada Goose er way off når det gjelder størrelse? Tenker da på Expedition Parka. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Mja. Egentlig. Bruker Dame XS. Så det sier jo litt. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Invitasjon til juleball allerede? gz...har ikke pakket bort all sommertøyet enda Dagen derpå med shorts og t-skjorte! Kan ikke klage! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Tror jeg skal kjøpe en Goose. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3849515.ece#xtor=RSS-3 Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Tror jeg skal kjøpe en Goose. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3849515.ece#xtor=RSS-3 Jepp, da regner jeg med at vi blir to. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, kjøp en Goose nå, det er jo bare 6-7 år siden det var "kult". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg er så viking at jeg drar Barbour Liddesdale hvertfall frem til November Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, kjøp en Goose nå, det er jo bare 6-7 år siden det var "kult". Jeg foretrekker å holde meg varm jeg. Jada, alle har Goose og alt det der, men jeg skal ha noe skikkelig varmt sånn at jeg faktisk kan oppholde meg utendørs i mer enn fem minutter om gangen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg som bare har en peacoat, og den skal vare gjennom hele vinteren. Den er ikke i 100 % ull en gang. Kanskje jeg skal invistere i en ullfrakk i stedet for. Er ullfrakker varme, eller blir det fort kaldt når gradestokken kryper nedover? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg hadde Goose før. Det er ikke sååååååå mye varmere enn alle andre jakker som folk (her inne og andre steder) skal ha det til. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, kjøp en Goose nå, det er jo bare 6-7 år siden det var "kult". Jeg foretrekker å holde meg varm jeg. Jada, alle har Goose og alt det der, men jeg skal ha noe skikkelig varmt sånn at jeg faktisk kan oppholde meg utendørs i mer enn fem minutter om gangen. Kjøp en dunjakke fra North Face, Helly Hansen, Norrøna eller Mountain Works. De ser også bedre ut om du skulle ville forville deg inn i et skianlegg. Billigere også i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Hm. Skal ha noe som er varmt og ikke får meg til å se ut som Michelin-mannen, så bare kom med forslag. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) ^ Oi. Hvis det er sant, og det skjer, sitter jeg i fella. Var kaldt nok forrige vinter.. Endret 9. oktober 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Nash Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Gz, bare sleng på et ekstra par med sokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå