Atmosphere Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.tigerofswedenshop.com/SE/item/T36725004/?partner=5322&t_type=src&t_type=cat Kjøpte meg denne i dag. Buksene må legges opp, og den må tilpasses litt. Legger ut bilde i bildetråden senere. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Enda en cashmir-genser i dag, lilla, et par semskede double monks fra Lottusse og et par cashmir-sokker Vasken lå noen timer for lenge i vaskemaskinen, så de lukter litt "surt" nå selv om de er tørket. Er trikset å vaske det igjen, eller vil det gå over dersom jeg tørker de en dag ekstra? Hvis du har ny vaskemaskin, kan du bare sette på et skylleprogram. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.tigerofswedenshop.com/SE/item/T36725004/?partner=5322&t_type=src&t_type=cat Kjøpte meg denne i dag. Buksene må legges opp, og den må tilpasses litt. Legger ut bilde i bildetråden senere. Ser veldig nice ut, Jude Quinn. Prisen var ikke dårlig den heller. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.tigerofswedenshop.com/SE/item/T36725004/?partner=5322&t_type=src&t_type=cat Kjøpte meg denne i dag. Buksene må legges opp, og den må tilpasses litt. Legger ut bilde i bildetråden senere. Ser veldig nice ut, Jude Quinn. Prisen var ikke dårlig den heller. Jo, det var den desverre. Man kan få mye bedre dresser for 5000 kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Siden det er en del interesserte her inne; her er episode 3 av tøsland Ser ut som det funker for norske seere nå! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.tigerofsw...=src&t_type=cat Kjøpte meg denne i dag. Buksene må legges opp, og den må tilpasses litt. Legger ut bilde i bildetråden senere. Ser veldig nice ut, Jude Quinn. Prisen var ikke dårlig den heller. Jo, det var den desverre. Man kan få mye bedre dresser for 5000 kr. Det kan veldig godt være, men jeg synes den ser bra ut og jeg liker passformen, så jeg har ingen problem med å betale det for den. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Neida, og det er ikke et spesielt dårlig kjøp. Det er bare ikke en god pris i det hele tatt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Enda en cashmir-genser i dag, lilla, et par semskede double monks fra Lottusse og et par cashmir-sokker Hermegås! Cashmir-sokker er kanskje noe jeg burde kjøpe meg. Får vel finne meg en ordentlig jobb der jeg jobber mer enn 3 timer i uka. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 De kostet vel 150 kr, så man trenger ikke akkurat jobbe så alt for mye for å kjøpe seg noen par. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvor får man kjøpt disse mye omtalte kashmir-sokkene, da? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 De kostet vel 150 kr, så man trenger ikke akkurat jobbe så alt for mye for å kjøpe seg noen par. Ikke mer? Hvor får man kjøpt de? Husker det var noen som linket til noen fra RL, de kostet vel $100, så jeg forventet en prislapp på minst 500. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Neida, og det er ikke et spesielt dårlig kjøp. Det er bare ikke en god pris i det hele tatt. En utdypelse her hadde vært passende. Skjønner at det er forskjell på en dress til 5000,- og en bespoke dress, men hvorfor er 5000,- en "dårlig" pris? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er en dårlig pris fordi han betalte 5000,- for en ToS dress som han mener ikke er verdt pengene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Det tror jeg han skjønte. Jeg regner med at det er mer det tekniske som stoff og søm osv. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Begynte nesten å lure på om han hadde lest postene til fkm i det hele Men mulig jeg var litt kjapp selv ja, sitter her å ser Dexter mens jeg smugleser. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Du var nok en smule rask, ja. Thrice derimot har tatt poenget og skjønner hvilken type utdypning jeg er ute etter Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 De kostet vel 150 kr, så man trenger ikke akkurat jobbe så alt for mye for å kjøpe seg noen par. Ikke mer? Hvor får man kjøpt de? Husker det var noen som linket til noen fra RL, de kostet vel $100, så jeg forventet en prislapp på minst 500. G. Øye Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det bare jeg som tenker at sokker er sokker? 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Neh, kjøper bare enkle sorte på H&M jeg. Eneste er vel at jeg har noen litt "bedre" sokker som jeg bruker til dress. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det bare jeg som tenker at sokker er sokker? Nei, i utgangspunktet ikke, men om du først skal klé deg properly er det digg å vite at du er top-notch fra topp til tå, sokkene inkludert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå