Ajaco Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 http://www.gsport.no/ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Tror jeg må bruke litt tid inne på SF. De få gangene jeg har vært inne der har ejg nesten alltid funnet noe interessant. Er det trygt å kjøpe fra de som selger der? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 snip Regular-fit er jo omtrent like normalt som slim-fit, at du ikke finner det i butikker høres rart ut... Eventuelt kan du jo begynne å handle klær over nett, du kan få en del greie klær til en billig penge, som ikke er slim-fit Hmm. Kan være fordi jeg omtrent bare handler på Solid og Wagner. Og nå og da på Dressmann. Jeg er litt skeptisk til å handle på nett, da jeg ikke får prøvd de. Morsomme t-skjorter går helt greit å kjøpe på nettet, men klær utover det ... Skeptisk. Riktignok er erfaringa mi utelukkende HotTopic fra ungdomstiden min, men likevel. Nei, jeg får vel bare komme meg inn til Trondhjem når jeg får penger på kontoen igjen, og sjekke litt rundt. Husker jeg fant noen passende skjorter på Arne Rønning i alle fall. Når jeg tenker meg om, er det en Arne Rønning her på Steinkjer også. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Takk takk! Har ikke betalt den, så kan ikke skryte på meg å eie den helt enda, men regner med å få fikset det i løpet av kvelden. Da er den min, og jeg er 808 kroner fattigere. Klager ikke på prisen! Langt lavere enn det jeg måtte ut med i dag for å få en cashmir-genser! Vær fornøyd, gutt Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Syns det e drit kult å gå med poppet krage på t-skjorter. Eller på noen av dem da. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Syns det e drit kult å gå med poppet krage på t-skjorter. Eller på noen av dem da. Nei, bare nei... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 t-skjorte.... poppet krage? Well done Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Tror jeg må bruke litt tid inne på SF. De få gangene jeg har vært inne der har ejg nesten alltid funnet noe interessant. Er det trygt å kjøpe fra de som selger der? Ja det er trygt, hvis du bruker common sense. Syns det e drit kult å gå med poppet krage på t-skjorter. Eller på noen av dem da. Jeg og, det er drifett! Særlig på Big Pony-piqueer! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Fkm, jeg bare lurte på en ting. Veit du om det er mulig å bytte studieretning etter det første semesteret? Har fått hørt så mye forskjellige fra 3.etg. Tenkte fra økad til markedsføring om det har noe å si. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Det vet jeg ikke.. Tror nok det skal være mulig, men de fleste gjør det etter hele førsteåret er ferdig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Men om jeg gjør det etter førsteåret, så vil jeg jo miste noen fag? Men har sikkert ikke så mye å si. Men takk uansett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Bah. Jeg trodde jeg hadde mer penger på kontoen. I alle fall til å kjøpe en cardigan eller noe, men 400 spenn som skal vare til den 14., ødela litt for de planene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som vet om noen butikker i Akershus området som har godt utvalg med trench jakker? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Volt på Sandvika Storsenter hadde en del sist jeg var innom. Men det må jo være litt greiere å bare ta turen inn til Oslo hvor utvalget av butikker er mye større. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Fkm, jeg bare lurte på en ting. Veit du om det er mulig å bytte studieretning etter det første semesteret? Har fått hørt så mye forskjellige fra 3.etg. Tenkte fra økad til markedsføring om det har noe å si. Han ene jeg bor med byttet studieretning ved juletider i fjor, så tror det er mulig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Herlig! Godt å høre. Regner med at han gikk på BI da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Jepp, det stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Vasken lå noen timer for lenge i vaskemaskinen, så de lukter litt "surt" nå selv om de er tørket. Er trikset å vaske det igjen, eller vil det gå over dersom jeg tørker de en dag ekstra? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Trur nok vaske igjen er det beste. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Vasking igjen er nok tingen ja. Er som ekspert å regne når det kommer til å la ting ligge for lenge i maskinen, gjør det minst en gang i uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå