Dragon Hunter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Bestillte nettopp denne heftige genseren: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Acne har fine bukser i moderate prisklasser (ca.1500,-....) Hehe, tror nok det er mange som synes 1500,- er mye for et buksepar. Selv bruker jeg å kjøpe modeller til nedsatt pris, dvs at jeg betaler ca 7-900,- per bukse. I sommer fant jeg til og med en bukse fra D&G som var satt ned fra 2600,-(min pris: 750,-). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Acne har fine bukser i moderate prisklasser (ca.1500,-....) Hehe, tror nok det er mange som synes 1500,- er mye for et buksepar. Selv bruker jeg å kjøpe modeller til nedsatt pris, dvs at jeg betaler ca 7-900,- per bukse. I sommer fant jeg til og med en bukse fra D&G som var satt ned fra 2600,-(min pris: 750,-). Som passet deg også!? :O ...hehe Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 'Overkommelig' hadde vel vært et bedre uttrykk enn 'moderat,' kanskje. D&G er helt latterlig overpriset i Norge, på D&G boutiquen i Milano er prisene omtrent halvparten av de norske (ikke at 750,- ikke var et latterlig godt kjøp, bare en liten digresjon). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har aldri funnet billigere Dolce & Gabbana bukser jeg? Samme pris uansett hvor i Europa jeg har vært... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 PiRANhA: Den passer faktisk meget godt. Kanskje ikke den mest spennende modellen fra D&G, men likevel en meget pen bukse. Thomasr: På en måte det jeg ville frem til. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 DG har absolutt ikke samme prisstrategi som D&G. I Italia konkurrerer D&G i stor grad på pris, mens de i Norge visstnok er hyperekslusive og dermed kan sette en vilkårlig pris. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Daså, jeg har faktisk ikke ett eneste D&G plagg... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 I dag har jeg vært og shoppet i Oxford og Regent Street i London! Fant to butikker som hadde opphørssalg, og absolutt alt der var satt ned med 50-70%. Kjøpte to par sko, tre gensere og to T-skjorter. Alt av merket Lonsdale. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Å, du fant de to butikkene som har hatt kontinuerlig 'opphørssalg' de siste femten årene, med hensikt å lokke til seg turister? Om det er pent og prisen var god er det vel for så vidt samme det, men særlig mye opphørssalg å snakke om var det neppe. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg fant tøff t-skjorte i deiligste stoffet(husker ikke hva det het) på Hugo Boss i Paris, men steike å dyr den var - på tilbud... Så måtte nok si hadet til den Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan noen forklare meg DG og D&G? Såvidt jeg vet er DG, Dolce & Gabbana, men det virker ikke akkurat som om D&G er et merke som lager kopier av Dolce & Gabbana? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dolce & Gabbana tegnes av Domenico Dolce og Stefano Gabbana, og blir produsert under deres ledelse. Hele tegningen og produksjonen av D&G blir gjort av Ittieri-konsernet, men under lisens fra Dolce & Gabbana (altså er det fullt lovlig, og det er ikke kopier, bare andre plagg designet av andre mennesker). Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ta en titt på Kamikaze, VIC, Match og Tiger butikken (alle i Bogstadveien/Hegdehaugsv.), der finner du luer. Jeg har lyst på den Gucci luen på Kamikaze Donna. Hvilken? Den liksom ørelapluen PiRANhA har du sett eller vet hvilken lue jeg mener? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Endret 23. november 2010 av danilovic Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Da fant jeg meg frakk! En svart frakk på H&M, satt ned fra 1000,- til 450,-. Glad og fornøyd! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ta en titt på Kamikaze, VIC, Match og Tiger butikken (alle i Bogstadveien/Hegdehaugsv.), der finner du luer. Jeg har lyst på den Gucci luen på Kamikaze Donna. Hvilken? Den liksom ørelapluen PiRANhA har du sett eller vet hvilken lue jeg mener? Oh yes Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Da fant jeg meg frakk! En svart frakk på H&M, satt ned fra 1000,- til 450,-. Bilde? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har ikke kamera her, så bilde får komme senere. Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ta en titt på Kamikaze, VIC, Match og Tiger butikken (alle i Bogstadveien/Hegdehaugsv.), der finner du luer. Jeg har lyst på den Gucci luen på Kamikaze Donna. Hvilken? Den liksom ørelapluen PiRANhA har du sett eller vet hvilken lue jeg mener? Oh yes Den er fet sant? Har lyst på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå