Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg tror jeg skal være fornøyd med denne jeg, tror ikke jeg tør å ta sjansen på å besøke RL sin UK store. Må isåfall gjemme Visakortet før jeg går inn, regner med at åpningstilbudene blir utrolig bra. Nyttårssalget blir sikkert ikke så ille det heller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Hohoho, lønning inn på konto i dag! Dessverre ikke så mange rubler å handler for. Sparer til ferie og festivitas. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Skjønner egentlig ikke hvorfor folk gleder seg så utrolig til UK-nettbutikken til Ralph Lauren åpner. Blir sikkert en del fine åpningstilbud, men utover det ville jeg ikke forventet priser som er så veldig mye bedre enn i Norge. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er jo primært åpningstilbudene og salgene som frister, og ikke minst utvalget. Har endelig kommet til en by som har litt bedre utvalg enn Arendal, men det er forhåpentligvs veldig mye bedre utvalg på nett enn vi har på Rolfsen i Stavanger. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Geddon har også RL, Henrik. Ikke at det hjelper til noe særlig men Topman, Høyer og Knuts har vel også noen få plagg - men er ofte helt jævlige. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Skjønner egentlig ikke hvorfor folk gleder seg så utrolig til UK-nettbutikken til Ralph Lauren åpner. Blir sikkert en del fine åpningstilbud, men utover det ville jeg ikke forventet priser som er så veldig mye bedre enn i Norge. Det er som Henrik nevner, er keen på noen div ting som jeg krysser fingrende for skal være på tilbud. Håper prisene ikke er så alt for ille i forhold til Norge. Husker ikke hvordan prisnivået på RL er i England, men er vel litt lavere enn her hjemme? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Tror jeg betalte £60 i butikk for en piqué i London. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Er ikke så store forskjeller der, men håper bare half zips er litt rimeligere enn i Oslo. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvor får man kjøpt RL half zips i Oslo? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 På steen & strøm hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
geil Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Samt Gunnar Øye og Ferner Jacobsen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Er meldt hyggelige 10 mm nedbør i timen i morgen. Blir seiljakke og neoprenstøvler (hvem trenger Hunterstøvler når du har noen i neopren lagd for seiling?). Gleder meg ikke. Har selvfølgelig ikke paraply lengre heller. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 tycks? Og vil den holde meg varm i vinter? (65% Wool, 35% Viscose) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Tja, den var da enkel og pen den. Når det gjelder varme aner jeg ikke hvordan peacoat'er er, da jeg ikke har brukt det på vinterstid selv, men det vet jeg mange andre her har... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Varm i hele vinter? Neppe, men noen minusgrader burde funke, om du kjører på med for eksempel en god ullgenser osv under. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha Messenger Chestnut eller Satchel Chestnut. Skal brukes til skolebøker, og den slags. Anbefalinger? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Med godt undertøy + ullgenser så funker peacoat godt for meg i 15 minusgrader. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Tenkte jeg skulle ha meg noen fine sko, helst til under tusenlappen. Er det noen som har noen gode og norske nettbutikker på lur? Har prøvd Nelly, men det som fristet der ble fort litt over tusenlappen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 www.asos.com kan vel ha noe? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Asos har selvsagt veldig mye pent de, men jeg skulle helst hatt en norsk nettbutikk så det ikke blir like mye stress hvis jeg evt må returnere de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå