Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke fått med meg datoen, så takk!

Vi har visst at det har vært planlagt lenge, men det kan da ikke ha vært lenge siden de annonserte datoen? Var innom for bare en ukes tid siden.

Uansett, gleder meg til det! Tror jeg får en ny lønning omtrent på den tiden, så da bruker jeg vel litt for mye penger der og lar det gå utover matbudsjettet mitt. :p

Lenke til kommentar

http://www.styleforum.net/showthread.php?t=201949

Frister veldig med en lilla!

Slå til! Selv er jeg på en liten lilla-roll nå, lol. Kjøpte meg nettopp en ganske tykk lilla v-halsgenser i ull, og lilla skinnhansker :p

Få ræva i gir du! Jeg kjeder meg

Lol, ikke ha for store forhåpninger.. Nå sitter jeg på Bærum sykehus og venter på at de skal ta de jævla prøvene av Ida, og det er ingenting som tilsier at de skal gidde å forte seg i den nærmeste fremtid... Jævla treige sykesøsterf**n.

Lenke til kommentar

Kommer ann på hvordan resten av klærne dine ser ut. Selv har jeg kun étt belte jeg bruker til hverdags. Dette fordi jeg ikke før nå nylig har fått en interesse for mote.

Men du kan jo ha et brunt og et sort lærbelte? Men ganske anonyme spenner. Da tror jeg du bør ha til det meste.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan få kjøpt BB#1 Repp Tie uten å betale en formue i frakt fra hjemmesiden deres? Etter fortolling, moms og frakt kommer slipset på den nette sum av 986 kroner, noe som jeg synes blir hakket for stivt.

Og forøvrig, noen som har forslag til slips/lommetørkle kombinasjoner til en navy dress, paret med et par brune sko(Herring Churchill), og rosa eller lyse-blå skjorte? Er forferdlig dårlig på dette med slips og lommetørkle, og dette viser seg fort med at jeg ofte blir sett uten det :whistle:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan få kjøpt BB#1 Repp Tie uten å betale en formue i frakt fra hjemmesiden deres? Etter fortolling, moms og frakt kommer slipset på den nette sum av 986 kroner, noe som jeg synes blir hakket for stivt.

Sjekk eBay først, eventuelt så kan du lete etter en proxy på f.eks. StyleForum dersom du ikke kjenner noen i USA.

Edit: Uhm, hvorfor blir ikke innleggene slått sammen? Gjør jo det med dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...