feggy Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Så en jente på en butikk hinn dagen som gikk med poppet polo. Klarte ikke å konsentre meg om hva jeg skulle kjøpe, for det så rett og slett helt fryktelig ut! 2 Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jenter skal generelt settt alltid fucke med klassiske klær da. Typ poppet skjorte som er åpen ned til magen, uten kneppede ermer (som heller ikke er opprullet). Kjøpte en slags hybrid av en trench og en vanlig jakke her en dag, til bruk nå i høst, den sitter som skreddersydd om jeg har på meg et tynt plagg under, men vurderer å gå opp en størrelse for å gi plass til en voksende kropp og vinterklær, lurt? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Tror det kan være lurt. Da jeg var på utikikk prøvde jeg alltid med dressjakke under. Kan jo hende at du bruker den som frakk en gang Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva syns folk her inne om denne jakken? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Prøvde den her om dagen, men falt aldri for den. Er fortsatt usikker på om jeg liker mønstret eller ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen som har tips til noen rimelige sko, Ankle Boots, Sneakers eller noe sånt? Helst i mørk farge. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen her som vet hvor mye tiden øker per bud på Ebay? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 "Hvilken stil liker du ikke å se" er stengt. Modsa skal visst banne noen La oss ikke håpe det blir meg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Tipper modsa sitter på lan Men for å være litt saklig. Hvorfor er det så få brune hansker å finne i butikken? Har hittil bare funnet et par på morris, og de var ikke direkte vakkre. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Tenker du skinn? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Japp. Glemte å skrive det i farta. Skal tydeligvis ikke være lett Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Tipper modsa sitter på lan Men for å være litt saklig. Hvorfor er det så få brune hansker å finne i butikken? Har hittil bare funnet et par på morris, og de var ikke direkte vakkre. Du kan dra til Roma : Ellers kan det nevnes at det blir litt lettere å anbefale noe om du sier hvor du bor. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er her fortsatt! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) "Hvilken stil liker du ikke å se" er stengt. Modsa skal visst banne noen La oss ikke håpe det blir meg. La oss håpe de gjør et eksempel ut av andre brukere som kommer til MoV for å lage dårlig stemning. Jeg har ikke lyst på flere advarsler for å trolle trollene Endret 4. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Irriterer meg at jeg har så lite penger. Ting koster. Ting jeg har lyst på koster mer. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvordan var Roma fkm? Når jeg reiste i februar hadde du vel bare vært i Milan? Milan vs Roma!? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei! Jeg har gått kraftig lei av å kjøpe ting som er dårlig kvalitet (ja, jeg må lære meg å sjekke grundig før jeg kjøper ), er Filippa K god kvalitet i forhold til pris? Det er sikkert et idiotspørsmål, men jeg overhørte noen på Bybanen som snakket dritt om noe de hadde kjøpt derfra? Jeg er ikke sikker. Forresten, er det noen generelle ting man kan sjekke for å sjekke kvaliteten på et plagg? Det er jo de generelle tingene som stoff og passform og sånn, men er det noen mer "skjulte" hint? Tusen takk på forhånd for at dere orker amatørspørsmålene mine forresten, jeg er veldig takknemmlig! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Filippa K er fint Jeg liker det veldig godt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Enig. Jeg liker veldig godt Filippa K, utgjør en ganske stor del av garderoben min - mange skjorter, et par bukser og diverse. Lager mye fint også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Synes Filippa K er flinke på basisplagg, cardigans og chinos. Skjortene har jeg faktisk ikke testet, da jeg heller foretrekker Ralph Lauren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå