PatSharpX Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Hadde på meg dette, bare med en grå v-genser i tillegg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Ehhh. Det der er en damejakke. Jakken folder til venstre, med knappen på venstre side og lomma på høyre. Herrejakker har knappene på høyre side. Skjønner godt hvorfor han ble flau om du gikk i det. 6 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Hahahahahahahaha! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Noen som har erfaring med skjorter fra www.tailorstore.no? Hvordan er kvaltieten, og er målene presise? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Søk litt. https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search§ion=search&do=quick_search&search_app=core&fromsearch=1 Kort og godt er kvaliteten veldig god for prisen, men det er ikke top-notch. Kan ikke forvente deg kvalitet på linje med Turnbull & Asser eller Charvet, men det er det vel få som gjør uansett. Målene er så nøyaktige som du gjør det, men det kan være lurt å bestille en prøveskjorte i billigste stoff etc. Da ser du om du treffer helt riktig eller må justere litt til neste gang. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk for info! Jeg prøvde å søke, man fant kun poster som anbefalte siden - og ingenting om hvordan kvaliteten faktisk var. Bladde dog ikke gjennom alle sidene. Men igjen; takk for info! Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Nabb Ajaco, det var jo akkurat det jeg sa over skype istad Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Nei, du bare viste meg siden. Sa ikke noe om kvaliteten. Så det så. Endret 2. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ah. Trodde du nettopp hadde flyttet dit. Du finner en del bilder i hvilken stiler liker du å se av folk i dress i alle mulige farger og snitt. Denne tråden er også stappfull av bilder http://www.styleforu...d.php?p=3654096 Og du virker ikke spydig eller utakknemlig. Og siden du er fastboende. Hvor vil du anbefale å dra ut/bo rimelig i Shangai? Tror jeg skal innom dit i 3-4 dager på vei til beijing fra HK. Bo på hotell altså? Det kommer litt an på hva du er ute etter. Vil du bo i gå-avstand fra handlegater og restauranter, eller finner du deg i å måtte ta taxi når du skal noe spesielt (koster typisk 20 kr). Hotell er uansett mye billigere enn hva du er vant til. Du kan bo på "luksushotell" til under 1000 kr natta. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Skal backpacke, så det blir et veldig stramt budsjett når det kommer til hvordan vi skal bo. Tenkte litt mer på hvor folk i tyveårene drar ut uten at det er noe særlig til dresskode og slike ting. Garderoben vil ikke akkurat være stor som du sikkert skjønner. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Skal backpacke, så det blir et veldig stramt budsjett når det kommer til hvordan vi skal bo. Tenkte litt mer på hvor folk i tyveårene drar ut uten at det er noe særlig til dresskode og slike ting. Garderoben vil ikke akkurat være stor som du sikkert skjønner. The Shelter - billig, ligger i et gammelt bomberom, veldig kult lokale. Er litt "underground", mye bra musikk, noen kvelder er det reagge, noen ganger hip hop, og i helgene er det mest techno og house. Mye vestlig klientell. Ikke dresscode i det hele tatt. Yu Yintang - billig her også, rockepub som har konserter nesten hver kveld. Koselig og stor uteplass. Mye vestlig klientell her og. Ikke dresscode her heller. M2 - stort klubbsted med stort dansegulv og 2 etasjer. Her er det høy partyfaktor og flinke DJ'er som spiller mye vestlig kjent musikk. Mye kinesere her, men en del vestlige også. Fredager og lørdager er det veldig billig, da kan du kjøpe bonger, 10 for 100 RMB (ca 90 norske kroner). 1 bong er 1 øl eller drink, veldig enkelt og greit i baren og veldig billig. Ikke sjeldent at de er åpne til 5-6 om morgenen. Noen få ganger er det inngangspenger, men det er ikke snakk om mer enn 50 RMB. Mild dresscode, tviler på at du kommer inn med joggebukse og sandaler liksom, men shorts og t-skjorte, sneakers og caps osv går greit. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Nice. Det er ikke så viktig om det er mye vestlige der eller ikke. Takk for tips! Det er tilføyet i word-dokumentet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Finnes det losjakker her i verden av ull? Har lett en god del, men finner sjeldent losjakker av ordentlig ull, kun syntetiske sammensetninger. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvilket stoff burde losjakker i grei kvalitet være laget av? Får man noe ålreit kvalitet til rundt 2000 kr? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 GQ sin tommelfingerregel om peacoats: Alltid pop kragen. Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Vet ikke hva du har gått glipp av jeg, men jeg popper ihvertfall gjerne kragen på frakken. Spesielt om det er kaldt ute. Det er vidt annerledes enn å poppe kragen på en skjorte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det kaldt og eller blåser mye, så er det jo noe annet. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Det ser jo ikke heller direkte grønnjævlig ut heller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Nei, det gjør det ikke. men reagerte på at GQ mente at den alltid skal være poppet Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg synes det ser bedre ut enn å la den ligge flatt. Kragen er jo laget for å "poppes" når det blåser, så det ser ikke så douchebag ut som hvis man popper en poloskjorte ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå