thrice Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvor mange ganger har du blitt ranet og knivstukket? 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Ingen, eneste som har skjedd er at noen har "ranet" meg for paraplyen min når det regnet. Ble mer flau på personens vegne enn redd for å si det sånn. Noe av det mest pinlige jeg har vært med på. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) O-rah! http://www.youtube.com/watch?v=z1eMONDyFRM Endret 1. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Enig, men er det beste jeg har funnet så langt. Skjer med at ingen tar inn slike? De lange er for offisersstanden, ikke for vanlige menige. Skulle tatt seg ut om det var å få kjøpt over alt.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen som har forslag til halloween-kostyme? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen som har forslag til halloween-kostyme? Fake tattoo med "KUK" og pil nedover. Enda bedre: Ekte tattoo. Regner med at 90% av gutta kommer til å prøve Mad Men-stil eller Chuck Bass? 100% av disse kommer sannsynligvis til å faile. Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen som har forslag til halloween-kostyme? 3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) ^ jeg begynte seriøst å le. Fake tattoo med "KUK" og pil nedover. Enda bedre: Ekte tattoo. Regner med at 90% av gutta kommer til å prøve Mad Men-stil eller Chuck Bass? 100% av disse kommer sannsynligvis til å faile. Det går ikke på norsk tv, så funker ikke. Vil kle meg ut som noe morsomt. De som prøver å være kule på halloween er så jævlig fail. Endret 1. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Kle deg ut som Buzz Lightyear, Thrice. http://www.anniescostumes.com/toystory.htm#DIS5233 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Buzz Lightyear hadde vært kult. Skal se om jeg finner noe i hakket større størrelse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Langt bilde i spoiler. Har ingenting med hva du skal ha på deg thrice, jeg bare syntes bilde var så morsomt / trist. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen som har forslag til halloween-kostyme? Fake tattoo med "KUK" og pil nedover. Enda bedre: Ekte tattoo. Regner med at 90% av gutta kommer til å prøve Mad Men-stil eller Chuck Bass? 100% av disse kommer sannsynligvis til å faile. Trur jeg heller kjører øksa og Patrick Bateman med regnfrakk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Langt bilde i spoiler. Har ingenting med hva du skal ha på deg thrice, jeg bare syntes bilde var så morsomt / trist. The Situation! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Da vil jeg bare ta meg den friheten å gratulere vårt faste medlem Kavinsky med dagen! Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer med dagen, Kavinsky Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Grtz md dgn lzm :!: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Grattis kæwlvinsky! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 YEAH DAWGZ! GRATZ FO'SHO! Gratulerer da! Gjett hvem som var på konsert med Kjartan Salvesen i dag!? Latterligste ever, han var jo dritdårlig og vant Idol!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå