Henrik C Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Jersey Shore > Kungarna av Tylösand. Hvor kan du ellers se to stk som skal til å ha sex, og så kommer tredjemann inn med et smørbrød og legger seg i senga for å se på? Er så klasse! 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Altså. Det er ingenting som er bedre enn Jersey Shore på hjernedød reality fronten! Men Kungarna har sin plass som lavbudsjetts, wannabe jersey shore. Mer pinlig enn noe annet, men dog. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Jersey Shore > Kungarna av Tylösand. Hvor kan du ellers se to stk som skal til å ha sex, og så kommer tredjemann inn med et smørbrød og legger seg i senga for å se på? Er så klasse! Hvor ellers enn Kungarna kan du se en kar som kaller seg for "Maskinen" ringe til sine tattoo-venner og skaffe randomsa inne på huset de flaueste tattoveringene syd for nordpolen? Vi snakker navn som er feilstavet og "KUK" med pil nedover. Hvor ellers kan du se en person spraye Mr.Muscle do-spray i rompa på seg selv mens han kjører på med grønnsaker og sennep på fronten? Endret 30. september 2010 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Har nok ikke noe budsjett, finner jeg noe som ser pent ut med god passform kjøper jeg det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Ah. S&S Magasin Palèet Hedghausveien og Bogstadveien Det senteret jeg aldri husker hva heter som ligger på toppen/midten av Karl Johan Ferner Jacobsen Zara og den store H&M House of Singles (Dukes skjorter) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Eger du tenker på, thrice? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Det er nok det ja Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Eger ja. MoV-treff på baren på Eger ell? Shopping, gruppepress og alkohol ftw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Fikk tips om en handy app i dag. HowTo Tie a Tie. Newcastle fan? Var på St.James under Alan Shearers siste kamp. Har et svakt hjerte for klubben. Guys guys! Great news! Kungarna av tylösand er episode 2 tilgjengelig i Norge. Jeg linker fordi jeg er snill: http://www.kanal5play.se/program/play/kungarnaavtylosand-s01e02 Jeg liker deg! Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Har sett på samme Antatra, men skulle ønsket den var litt lengre (som feks Ralph Lauren peacoaten) Enig, men er det beste jeg har funnet så langt. Skjer med at ingen tar inn slike? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Eger ja. MoV-treff på baren på Eger ell? Shopping, gruppepress og alkohol ftw. I'm in Lenke til kommentar
geil Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Eger ja. MoV-treff på baren på Eger ell? Shopping, gruppepress og alkohol ftw. +1 Stor fan av gruppepress. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Eger ja. MoV-treff på baren på Eger ell? Shopping, gruppepress og alkohol ftw. +1 Stor fan av gruppepress. Trur det blir lite av shopping. Alt annet kan funke Men jeg er med! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Eger ja. MoV-treff på baren på Eger ell? Shopping, gruppepress og alkohol ftw. Count me in! Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Takker så mye for tipsene Thrice! Da ser jeg fram til å få svidd av noen kroner i helga. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Stiller på treff om vi møtes på dattera til hagen. Orker ikke Eger Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Stiller på treff om vi møtes på dattera til hagen. Orker ikke Eger Grønland? Er du gal mann? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Haha, er ikke dattera til hagen i Thorvald Meyersgate ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Husker ikke helt, for å være ærlig. Den ene gangen jeg var der var jeg særdeles bedugget, men mener å huske at jeg var i en nærmest ukjent bydel Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Er glad i Grønland jeg, bodd her i over et år og lever fortsatt. Ville ikke flyttet om jeg kunne det <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå