geil Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Holder på med gjesteliste til innflytningsfest/, var det Pat, thrice og Bebe som var interesserte? PM tlf.nr eller helst Fjesbok, så ordner jeg invitasjon. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 PM, geil Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) PM, geil Samme her. Eller glem det, jeg har deg jo på face Endret 30. september 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Fikk tips om en handy app i dag. HowTo Tie a Tie. Newcastle fan? Var på St.James under Alan Shearers siste kamp. Har et svakt hjerte for klubben. Guys guys! Great news! Kungarna av tylösand er episode 2 tilgjengelig i Norge. Jeg linker fordi jeg er snill: http://www.kanal5play.se/program/play/kungarnaavtylosand-s01e02 Endret 30. september 2010 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Niiiiiiiiiiiiiiiice! Da ble det Kungarna! Edit: AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh han araberen er så jævlig klein å se på! Endret 30. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 OMg jeg dauer. Legger i spoiler Dersom dere liker "fail-tattoos" så er denne episoden en gullgruve. Trodde faktisk ingen tattoverte "Kuk ->" men der tok jeg feil altså. Rang er sitt vante jeg, like irriterernde som alltid, og Jockiboii er omtrent like nasty. Jeg synes hun Emelie var litt pen, men synd at hun er thrashy da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Fikk ikke med meg den tattisen altså. Driver å surfer rundt på SF samtidig. Det blir for mye for meg å kun konsentrere seg om Kungarna Endret 30. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Fikk ikke med meg den tattisen altså. Driver å surfer rundt på SF samtidig. Det blir for mye for meg å kun konsentrere seg om Kungarna Tattisen er på slutten. YOU MUST SEE IT. Det er faenmeg noe av det verste jeg har sett i hele mitt liv. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Liker hvordan hun ene blondina sier at tattiser på damer er lite classy, så er hun med på det programmet....................... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Fikk tips om en handy app i dag. HowTo Tie a Tie. Newcastle fan? Var på St.James under Alan Shearers siste kamp. Har et svakt hjerte for klubben. Guys guys! Great news! Kungarna av tylösand er episode 2 tilgjengelig i Norge. Jeg linker fordi jeg er snill: http://www.kanal5play.se/program/play/kungarnaavtylosand-s01e02 Jepp er det, har sett han St James Park jeg også, han puttet til og med, tror det var mot Bolton eller noe. Blir Kungarna på meg også etterpå, skal bare mekke meg noe mat og se fotball først. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Han tatoverte faktisk KUK hhahaah shit ass det programmet der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Jeg trodde aldri jeg skulle si at en som kaller seg selv for "Maskinen" virker smart, men han virker ikke som den verste i den gjengen der. Rang og Jocki må jo være tilbakestående? Hvertfall sosialt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Rang hadde jeg ville druknet 5 min uti det første vorset. Jocki, vel ja, slike møter man støtt og stadig og kan leve med. Vet. Helt drøyt at maskinen virker mest normal ja edit: ep 3 og 4 er også ute. bare nevner det. Endret 30. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Damn. At dere ser på sånt møkk! Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Jeg og en kammerat skal ta turen til den o store byen Oslo til lørdag. Siden jeg liker mye av det som postes på MoV delen og jeg går meg vill hver gang jeg er der inne, kunne noen poste noen forslag til butikker som jeg må få med meg? På den måten kan jeg bare plotte det inn på iPhonen og faktisk få utrettet noe den dagen... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Budsjett? Damn. At dere ser på sånt møkk! Sånn er det når man skal spare penger, Bebe. Det går ikke an å trene fra jobb til man skal legge seg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Damn. At dere ser på sånt møkk! Meh, jeg fryder meg over at andre driter seg ut på TV. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Noen som kunne tenke seg å poste et "fitpic" av en Saddleback Messenger bag? Jeg kan sikkert fikse det i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Eneste jeg har funnet i navy som ser bra ut. Ser den grei ut? http://us.burberry.com/product/index.jsp?productId=4081579&cp=3965372.3963279.3965412&parentPage=family Lenke til kommentar
Nash Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Har sett på samme Antatra, men skulle ønsket den var litt lengre (som feks Ralph Lauren peacoaten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå