dePt Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Det er large briefcase. Men skinnet er det samme da Fargen er Chestnut. Edit: kjapp inne med en redigering du. Og du husker rett Endret 29. september 2010 av dePt Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Valget står jo forsåvidt mellom Messenger bag og Large briefcase. Er litt usikker om jeg liker det vertikale utseendet på Messenger bagen, synes briefcasen ser bedre ut sånn sett. Men igjen, tror kansje Large Briefcase er litt unødvendig, med tanke på at jeg går på VGS og har sjeldent mer en to bøker, laptop og matpakke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Men er ikke poenget med et slikt kjøp at baggen skal kunne vare livet ut, Jottnegen? Litt ekstra plass til studietiden og jobben kan komme godt med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Noen som vet om nettsider som selger Ed-hardy t-skjorter og capser? Og er de hårstrikkene du får kjøpt på H&M bra å ha rundt buksebena, eller må man ha dyrere strikker for at det skal bli pent? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Ed hardy tøysing begynner å bli en smule utdatert nå Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Noen som vet om nettsider som selger Ed-hardy t-skjorter og capser? Og er de hårstrikkene du får kjøpt på H&M bra å ha rundt buksebena, eller må man ha dyrere strikker for at det skal bli pent? Haha, fy faen, feil forum å spørre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Er ikke dette MOTE-forumet da? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jo, nettopp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Nå skjønner jeg ikke hva du mener her !?!? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Obvius troll, don't feed it. Kanskje gal plass å spørre men er det noen her som har forslag til strikkemønster til skjerf? Tenkte å enten sette mamma på saken eller evt. prøve å strikke et selv. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Fikk Europris-reklame i posten istad. Ed Hardy hodetelefoner. Fra Europris. Blir det råere?! 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) *Løpe og kjøpe*! red: Var stengt. Endret 29. september 2010 av NgZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Hvor mye kosta de?! ikke det at pris har noe å si, for vi er ikke akkurat i arbeiderklæssen da. Endret 29. september 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Fikk Europris-reklame i posten istad. Ed Hardy hodetelefoner. Fra Europris. Blir det råere?! Så klart blir det råere! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 100 for øreproppene og 200 for headset. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Vurderer å kjøpe meg en quilted jakke. Er disse varme, sånn at det går an å bruke de utover høsten/tidlig vinter? Bor på innlandet, så har blitt ganske kaldt allerede... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Fulham-modellen skal visstnok være litt tykkere i foret enn de øvrige modellene. Jeg mottok min Chelsea-jakke i dag (i medium som forøvrig passer perfekt), og den er ikke veldig tykk. Den er tydelig ment å funke for høst og eventuelt tidlig vinter der temperaturene holder seg stabilt på rundt 10 varmegrader. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Funker fint som høstjakke, kan sikkert brukes om vinteren også om du har ullgenser under feks. Anbefaler deg å kjøpe fra http://www.countryattire.com gratis frakt og billigere enn i norske butikker. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Har sett litt på countryattire, og kanskje liddesdale-modellen spesielt. Men hva tror dere om denne? Er det bare tull å kjøpe den istedenfor? Har egentlig ikke så alt for mye penger å kjøpe for, men dersom det er "rask" legger jeg heller i mer og går for countryattire... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Fikk tips om en handy app i dag. HowTo Tie a Tie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå