Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

For meg kommer det helt an på om det er litt bootcut eller MYE bootcut. Jeg pleier som oftest å måle leggen av buksen mot låret av buksen. Leggen skal IKKE være smalere. (Jeg snakker nå om guttebukser)

 

Når det gjelder jentebukser så har jeg gjennom tidene foretrukke de med litt bootcut, men jeg har nå delvis emigrert litt over til et par Lee-bukser som ikke er så voldsomt vide nede. Likevel holder jeg meg langt unna de buksene som er supersmale nede. Jeg har ingen planer om å stappe buksa nedi et par boots.

 

Lurer på hvorfor jeg assosierer bukser med smale legger med narkiser..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Likevel holder jeg meg langt unna de buksene som er supersmale nede.

Bukser som er smale nederst og et par lave sko er veldig sexy på jenter, synes nå jeg.

Synes det ser passe slaskete og slubbete ut.

Så å gå med et par jeans som er veldig smale nederst og et par flotte sandaler er slaskete og slubbete også?

Endret av chris
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe denne Tiger-blazeren i Bergen eller på nett:

 

tiger5py.jpg

 

Jeg prøvde den i Oslo forleden dag, og nå angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte den. :dribble:

 

Da jeg så på Tigers nettsider, fant jeg også denne dressen som jeg godt kunne tenkt meg:

 

tiger22hc.jpg

 

Vet noen noe om hvilket prisnivå denne ligger på, samt om det er noen butikker i Bergen som kan ha den?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor man kan kjøpe denne Tiger-blazeren i Bergen eller på nett:

 

http://img392.imageshack.us/img392/9049/tiger5py.jpg

 

Jeg prøvde den i Oslo forleden dag, og nå angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte den. :dribble:

 

Da jeg så på Tigers nettsider, fant jeg også denne dressen som jeg godt kunne tenkt meg:

 

http://img392.imageshack.us/img392/3097/tiger22hc.jpg

 

Vet noen noe om hvilket prisnivå denne ligger på, samt om det er noen butikker i Bergen som kan ha den?

Company's som ligger rett over veien for Telegrafen og Galleriet fører Tiger. Vet at dameblazerne til Tiger har ligget på rundt 3000kr.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Jeg liker bukser som ikke er dritvide nederst. Ser bare teit ut på gutter synes jeg. Man ser ikke skoene en gang jo!

 

Men, er det noen som kan anbefale en bukse (dongeri) til meg? Evt. et merke? For tiden går jeg mest i en Levis 501, men den er ikke sååå fin og begynner å bli en smule lei ...

 

Noen?

Lenke til kommentar

PelsJakob: Companys hadde i alle fall den nederste, koster vel fra 3500,- til 4500,- et sted, tenker jeg. Du kan sjekke om de har den andre blazeren fra Tiger inne, om de ikke har den kan de sikkert bestille den inn for deg. De har litt Tiger på Vincci også, prisen er sikkert litt høyere, men fleksibiliteten og servicen er tilsvarende.

 

Angående jeans så har jeg sånn omtrentlig tidenes mest sinnsvake par, sigarettjeans fra Dior Homme med innsydd glitter. Glamfaktoren er høy nok til det aller, aller meste...

 

Acne har fine bukser i moderate prisklasser (ca.1500,- (har begynt å bli flink på priser etter hvert, jeg gikk gjennom en bunke kvitteringer for å få litt oversikt over hva ting egentlig koster, det var nesten så jeg kunne høre amexet få vondt...)). Leste i DN i dag at de var på leting etter lokaler i Bogstadveien med planer om å åpne en concept store, det burde bli bra. Acne har forresten noen deilige støvletter som nesten minner litt om enkelte av CCPs modeller, bare til ~5% av prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...