Winston Wolf Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Hvor mye ligger dette tollgebyret på, egentlig? Endret 28. september 2010 av nikko_tt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Gratis frakt er digg. Når jeg kjøpte messengerbaggen min smalt de på med 900kr (nesten én laks) i frakt. Selvfølgelig kom giroen på dette nesten en måned etterpå, da jeg hadde glemt hele greia og trodde alt var betalt for. Hurra for firstprice og billigvin. WTF? 9 torsk? Det er drøyt. Hvor var dette fra? Tviler på at jeg skal handle derfra gitt. Hvor mye ligger dette tollgebyret på, egentlig? Spørs hvem som fortoller. Posten tar 108 kroner, UPS skulle ha 150. Vet ikke med TNT et al. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Saddleback, er verdt laksen. Kom en fyr på døra med den, ville helst betalt litt mindre og hentet den selv på posten. Men men Endret 28. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 For varer som krever full fortolling tar posten 210,-. Jeg måtte betale 615 for å få ut en pakke som var priset til £119. Jævli irriterende. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Enig. Jeg var sarkastisk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) hipster hitler Endret 28. september 2010 av thrice 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 ti tæss... Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Enig. Jeg var sarkastisk. Sigh... Oh really. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Ja. Virkelig. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Alle skjønte det. Hvorfor du måtte påpeke det får forbli et mysterium. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Saddleback, er verdt laksen. Kom en fyr på døra med den, ville helst betalt litt mindre og hentet den selv på posten. Men men Var det 900 for frakt og moms totalt (alt det som ikke er selve prisen for bagen), eller 900 for bare de ekstra gebyrene som UPS sender lenge etter at pakken er mottatt? Vesker er vel såvidt jeg vet tollfrie, så det er jo en pluss i margen. Endret 29. september 2010 av Micern Lenke til kommentar
dePt Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Saddleback, er verdt laksen. Kom en fyr på døra med den, ville helst betalt litt mindre og hentet den selv på posten. Men men Hehe, jeg betalte omtrent 200,- for frakt til en bekjent i New York, for så å betale omtrent 700,- i frakt til Norge derifra. Så frakt er nok dyrt uansett hvilken løsning man velger. Men som du sier selv, Saddleback er verdt laksen! Har du forresten kjøpt noen "vedlikeholds produkter"? Min har fått endel små merker etter negler og andre skarpe gjenstander, så det er kanskje på tide å få smurt den inn med noe. Lurer litt på hva jeg skal velge. Hvilken farge valgte du forresten? Edit: leif forfølger meg i dag Endret 29. september 2010 av dePt Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Micern: Tror det kun er frakten, men er ikke heeelt sikker dePt:Nei, har ikke kjøpt noe å smøre den med. Har tenkt litt på det selv, har kun hatt den i en måned og som du sier blir det lyse striper etter negler og ting man kommer borti. Aner ikke hva man burde bruke, mye mulig det står på hjemmesiden deres. Kjøpte chestnut btw Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hvor kjøpte du den fra? såvidt jeg kan se, koster den 2000 på saddlebackleather.com Har lenge ønsket en messenger i chestnut, men har blitt ganske uaktuelt grunnet pris. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Kjøpte fra saddlebackleather.com Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Åja, må ha lest feil. Skumleste innlegget og trodde du skrev at du ga 900 for den Lenke til kommentar
Micern Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Mink oil skal visst funke. Gir en ganske mye mørkere farge, så det spørs jo hvilken smak man har på det området. Tror det er en del folk i affiliate tråden til saddleback på sf som har gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hvor kan jeg finne en skinnjakke i Oslo som er har litt lang rygg? De jeg har sett på (Zara, Carlings som jeg kommer på nå, men er en del fler butikker og) har så kort ryggdel. Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Noen som kunne tenke seg å poste et "fitpic" av en Saddleback Messenger bag? 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) dePt har postet noen i bildetråden. Det var riktignok Briefcase modellen i chestnut hvis jeg ikke husker feil. Endret 29. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå