Mchansern Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Dersom du befinner deg i Bærum kan Acne fåes på Mark+Brandy på Sandvika Storsenter. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Takk. Får ta turen innom der når jeg skal til Oslo en gang. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har peiling på hvilken størrelse jeg bør velge til Barbour Linddesdale jakken når jeg er 178cm høy og tynn? XS eller S? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hvor mye veier du? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hmm, 66kg ca. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Det er vanskelig å si, jeg har bestilt en Chelsea-jakke i medium som jeg tror skal passe min kropp. Det er en fitguide på countryattire.com som gir deg et nok så greit bilde av hvordan man skal regne størrelsene. Medium skulle visstnok tilsvare størrelse 48-50. Les andre avsnitt: http://www.countryattire.com/product_sizing_pop.php Endret 26. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen kan gjerne poste et fitpic med disse Barbour jakkene, jeg skjønner enda ikke helt hva som er den store greia... Hvis jeg får sett det så endrer jeg kanskje mening! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har peiling på hvilken størrelse jeg bør velge til Barbour Linddesdale jakken når jeg er 178cm høy og tynn? XS eller S? XS, jeg er både høyere og tyngre enn deg og den passer meg perfekt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som kommer inn på nettbutikken til modo.as ? kommer bare rett på bloggen deres, uansett om jeg har www foran eller ikke. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Nettbutikken er ikke lansert enda. Re-lansert* Endret 26. september 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Det er vanskelig å si, jeg har bestilt en Chelsea-jakke i medium som jeg tror skal passe min kropp. Det er en fitguide på countryattire.com som gir deg et nok så greit bilde av hvordan man skal regne størrelsene. Medium skulle visstnok tilsvare størrelse 48-50. Les andre avsnitt: http://www.countryattire.com/product_sizing_pop.php Passer ikke den så send pm til meg.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Noen som har peiling på hvilken størrelse jeg bør velge til Barbour Linddesdale jakken når jeg er 178cm høy og tynn? XS eller S? XS, jeg er både høyere og tyngre enn deg og den passer meg perfekt. Okey. Burde jeg ta XXS isteden da, eller? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Yo. Noen som har peil på om Harris Tweed er noe tess? Kjøpte nettopp en jakke/blazer/anerikke derfra hos Fretex. 80kr. e:Veldig lik denne, bare at den har tre knapper (den øverste er revet bort, så er kun et knappehull på den ene siden øverst). Og at den er enda mer grå, ikke så mye hvitt i den jeg kjøpte Harris Tweed er ikke et merke, men en type tweed. Les dette. Det er absolutt meget god kvalitet på det. Endret 27. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Ah, takker! Rimelig flaks at jakken er av såpass kvalitet når jeg kjøpte den på impuls pga jeg synes den var fin. Ante ingenting om hva Harris Tweed var. Er sydd inn to lapper i den, ene står det For far og sønn, Adelsten og Jensen as, Oslo også er denne: Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Det er vanskelig å si, jeg har bestilt en Chelsea-jakke i medium som jeg tror skal passe min kropp. Det er en fitguide på countryattire.com som gir deg et nok så greit bilde av hvordan man skal regne størrelsene. Medium skulle visstnok tilsvare størrelse 48-50. Les andre avsnitt: http://www.countryattire.com/product_sizing_pop.php Passer ikke den så send pm til meg.. Will do, Jarmo! Men jeg både håper og tror den jakken i størrelse medium skal passe min kropp. Endret 27. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 I "gode gamle dager" bestilte en del klesbutikker direkte fra produsent (eller ofte gjennom en mellommann, men likevel "direkte") og fikk "egne" plagg "made for Butikk AS". Og det var gjerne skikkjelige saker, ikke noe skrap sydd på fabrikk i Bangladesh sammen med masse annet ræl. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Noen som har peiling på hvilken størrelse jeg bør velge til Barbour Linddesdale jakken når jeg er 178cm høy og tynn? XS eller S? XS, jeg er både høyere og tyngre enn deg og den passer meg perfekt. Okey. Burde jeg ta XXS isteden da, eller? Vel jeg er ca 185, og veier ca 71 kg, så tror XS skal passe deg også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Hva syntes folket om denne jeansen her? http://shop.acnestudios.com/shop/men/jeans/snake-pleather-12443.html Syns den er frekk som faen ass! Men kan sikkert bli litt vanskelige å pulle off med litt mer konservative plagg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Jeg fikk assosiasjoner til Tyske Europop-låter med denne buksen her. Likte den ikke så veldig. 2 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Den første tanken som falt meg inn når jeg så buksen var "blitzer". 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå