AndyPanda Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Her jeg kommer i fra, så består kanskje 2 % fra J&J, og ingenting fra Brandstad og Carling. Går mye i Volvo-klær, entrepenør-klær, flanellskjorter fra felleskjøpet og mekkebukser og hettegensere fra cubus Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Du glemte Volvo-capsen og vernesko! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Rånere i brandstad klær? Det har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Yo. Noen som har peil på om Harris Tweed er noe tess? Kjøpte nettopp en jakke/blazer/anerikke derfra hos Fretex. 80kr. e:Veldig lik denne, bare at den har tre knapper (den øverste er revet bort, så er kun et knappehull på den ene siden øverst). Og at den er enda mer grå, ikke så mye hvitt i den jeg kjøpte Endret 25. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
geil Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Harris Tweed er absolutt tess. En knapp fikser du nå kjapt, må den til skredder ellers? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Ja, egentlig synes jeg ikke det er så ille at knappen er borte. Ser ut som det kun skal være to der. Personlig ser jeg ingen grunn til å ta den med til en skredder, passer ganske greit. Kan prøve å få slengt opp et fitpic slik at dere kan se og si hva dere synes om passformen. Alltid greit å høre andres meninger om slikt. Blir dog ikke noe bilde i dag, er vanskelig å få noe skikkelig bilde med photobooth. Skal få lånt meg et kamera. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Noen som har tips til hvor jeg kan finne bra jeans som passer til store lår? Jeg liker å gå i slim fit, gjerne med innsmalning mot leggene, men etter at jeg begynte å trene styrke har det vært nesten umulig å finne noe som sitter bra på lårene uten å bli for løst nede ved leggene. Det er så klart ikke noe problem å finne bukser som passer, men jeg ønsker god passform, og ikke gardiner som henger rett ned Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Acne Mod A har en slik passform du vil ha. Den har blitt skrytt av her inne tidligere. Lenke til kommentar
August. Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Hvordan skal egentlig passformen på en chinos være? Veldig stram Eller litt løsere rundt leggen? Endret 25. september 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 hvordan går lysblå og mørkegrått sammen? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Syns at chinos skal være litt løs i leggene, ikke flere meter med ekstra stoff, men bare sånn at de ikke er stram rundt bena. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Angående chinos må jeg si meg enig med Runarbs. Jeg liker de med en god passform, men ikke så stramt at det ser ubehagelig ut. Det skal være litt for vinden å ta tak i, IMO. Endret 25. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Acne Mod A har en slik passform du vil ha. Den har blitt skrytt av her inne tidligere. Takker! Skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Finnes det noen regler for hvor mange knapper på si en blazer som ikke skal være kneppet igjen? Har sett både en to og tre, så blir ofte litt usikker hva jeg skal gå for selv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Den nederste skal ikke være kneppet igjen, that's it! Edit: Tre knapper som ikke er kneppet igjen? Altså, personen må bruke en 4-piece? Endret 25. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Finnes det noen regler for hvor mange knapper på si en blazer som ikke skal være kneppet igjen? Har sett både en to og tre, så blir ofte litt usikker hva jeg skal gå for selv. 3knappers Sometimes Always Never I 2knappers er det kun den øverste som er igjen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Bare for guds skyld ikke knepp opp den øverste i en 2-piece. Har faktisk sett noen gjøre det, og det er forferdelig å se jakkeslagene når de beveger på seg. Endret 25. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Ja enig, ødelegger hele passformen til jakken om du har alle knappene åpne. Om du sitter kan du åpne alt, jeg gjør hvertfall det Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Acne Mod A har en slik passform du vil ha. Den har blitt skrytt av her inne tidligere. I hvilke butikker får man tak i denne? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Acne, Steen og Strøm og Tatler, for å nevne noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå