Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yo. Noen som har peil på om Harris Tweed er noe tess? Kjøpte nettopp en jakke/blazer/anerikke derfra hos Fretex. 80kr.

e:Veldig lik denne, bare at den har tre knapper (den øverste er revet bort, så er kun et knappehull på den ene siden øverst). Og at den er enda mer grå, ikke så mye hvitt i den jeg kjøpte

laxdale-harris-tweed-jacket-l.jpg

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Ja, egentlig synes jeg ikke det er så ille at knappen er borte. Ser ut som det kun skal være to der.

Personlig ser jeg ingen grunn til å ta den med til en skredder, passer ganske greit. Kan prøve å få slengt opp et fitpic slik at dere kan se og si hva dere synes om passformen. Alltid greit å høre andres meninger om slikt. Blir dog ikke noe bilde i dag, er vanskelig å få noe skikkelig bilde med photobooth. Skal få lånt meg et kamera.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvor jeg kan finne bra jeans som passer til store lår? Jeg liker å gå i slim fit, gjerne med innsmalning mot leggene, men etter at jeg begynte å trene styrke har det vært nesten umulig å finne noe som sitter bra på lårene uten å bli for løst nede ved leggene. Det er så klart ikke noe problem å finne bukser som passer, men jeg ønsker god passform, og ikke gardiner som henger rett ned :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Finnes det noen regler for hvor mange knapper på si en blazer som ikke skal være kneppet igjen? Har sett både en to og tre, så blir ofte litt usikker hva jeg skal gå for selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...