Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan få en grå 3 delet dress i 100% fra klarson(?) (husker ikke helt navnet i farten) som faren min brukte en gang for sikkert 30 år siden. Men dressen så virket nesten ubrukt. Jakken må bare justeres litt i viden, så skulle den passe. Men jeg er skeptisk angående busken. I livet så er ganske lik den andre dressen min. Mens bukseleggene er latterlig vide. Sikkert halv gang så vide som den min andre dress har. Kan det være noe håp for den?

Kan slenge ut et bilde i morgen hvis ønskelig. Det var tydeligvis inn med litt videre bukseben før i tiden, men så rimelig idiotisk ut nå.

Lenke til kommentar

Kan få en grå 3 delet dress i 100% fra klarson(?) (husker ikke helt navnet i farten) som faren min brukte en gang for sikkert 30 år siden. Men dressen så virket nesten ubrukt. Jakken må bare justeres litt i viden, så skulle den passe. Men jeg er skeptisk angående busken. I livet så er ganske lik den andre dressen min. Mens bukseleggene er latterlig vide. Sikkert halv gang så vide som den min andre dress har. Kan det være noe håp for den?

Kan slenge ut et bilde i morgen hvis ønskelig. Det var tydeligvis inn med litt videre bukseben før i tiden, men så rimelig idiotisk ut nå.

Er det ikke mulig å sy inn leggene da?

Btw, jeg skal pløye Fretex etter pent brukte dresser til uka. Kanskje jeg finner noe som kan passe meg med litt justeringer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...