Chris_lox Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Både these glory days og made in the shade har kommet med noen av den litt tykkere typen nå. Fås kjøpt i alle Voltbutikker rundt om i landet. De fleste modellene er laget av 100% ull og er etter min mening meget pene Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Er ikke These Glory Days et butikkmerke fra Volt eller noe sånt? Tror ikke det er noe å spare på akkurat... Vowels: Så en fin grå en på Ferner her om dagen. Tror den var fra Corneliani. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Corneliani går vel ikke akkurt under "billig" noe Vowels lette etter. TGD er faktisk ikke så altfor galne, de har endel plagg som ser bra ut, og passformen på det jeg har prøvd har ikke vert altfor galen. Om man leter etter noe som er heller rimelig, er det bedre enn H&M/Zara imo. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Tja, tror den kostet 1999,- kr, og det er imo ganske rimelig for en cardigan som kommer til å vare halve livet, i motsetning til Glory Days som varer to sesonger om man er heldig. Edit: Typo... Endret 23. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Kan få en grå 3 delet dress i 100% fra klarson(?) (husker ikke helt navnet i farten) som faren min brukte en gang for sikkert 30 år siden. Men dressen så virket nesten ubrukt. Jakken må bare justeres litt i viden, så skulle den passe. Men jeg er skeptisk angående busken. I livet så er ganske lik den andre dressen min. Mens bukseleggene er latterlig vide. Sikkert halv gang så vide som den min andre dress har. Kan det være noe håp for den? Kan slenge ut et bilde i morgen hvis ønskelig. Det var tydeligvis inn med litt videre bukseben før i tiden, men så rimelig idiotisk ut nå. Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Spørs om ikke merket er Karson. Fun fact: pappa drev fabrikken en periode Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Kan få en grå 3 delet dress i 100% fra klarson(?) (husker ikke helt navnet i farten) som faren min brukte en gang for sikkert 30 år siden. Men dressen så virket nesten ubrukt. Jakken må bare justeres litt i viden, så skulle den passe. Men jeg er skeptisk angående busken. I livet så er ganske lik den andre dressen min. Mens bukseleggene er latterlig vide. Sikkert halv gang så vide som den min andre dress har. Kan det være noe håp for den? Kan slenge ut et bilde i morgen hvis ønskelig. Det var tydeligvis inn med litt videre bukseben før i tiden, men så rimelig idiotisk ut nå. Er det ikke mulig å sy inn leggene da? Btw, jeg skal pløye Fretex etter pent brukte dresser til uka. Kanskje jeg finner noe som kan passe meg med litt justeringer? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Er nok fullt mulig å sy inn leggene, men er bare usikker på hvor bra det vil se ut, Isåfall. Noen som vet om skredder/syman/sydame i Bodø? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Det er en forholdsvis enkel ting å gjøre, og de fleste sydamer o.l. klarer nok å gjøre en helt utmerket jobb. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Er på utkikk etter noen stilige seilersko som kan kombineres med mange plagg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Er på utkikk etter noen stilige seilersko som kan kombineres med mange plagg. Sjekk ut Sebago. Btw: Seilersko, nå? Det er jo høst mann! Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Er på utkikk etter noen stilige seilersko som kan kombineres med mange plagg. Sjekk ut Sebago. Btw: Seilersko, nå? Det er jo høst mann! Høst har ingenting å si når man skal til Spania i en måned takker for tipset, skal sjekke de ut! Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Sjekk Sperry og, synes Sebago blir litt for common. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Forskjellen er jo ikke veldig stor da: http://componentsofenthusiasm.wordpress.com/2009/03/17/battle-of-the-boat-shoes-sebago-vs-sperry/ Synes for øvrig det er morsomt hvordan folk er så opptatt av å ikke gå i mainstream plagg osv. Det må jo være slitsomt å måtte forholde seg til det. Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Kan ikke si at jeg er sykelig opptatt av å ikke gå i mainstream plagg, men liker ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Jeg skjønner at man ikke liker å se eller møte folk med det eksakt samme antrekket, men hvis jeg liker et plagg kjøper jeg det uavhengig av populariteten. Vil jeg skille meg ut går jeg heller i Kaptein Sabeltann kostyme. Endret 24. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg liker å skille meg ut, men jeg gjør det ikke for enhver pris. Jeg kler meg heller i noe som er fint og relativt mainstream enn noe som er alternativt og merkelig. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Noen ganger kunne jeg ønske at jeg var råner, så jeg slapp å tenke på hva jeg skulle ha på meg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Har på følelsen at de tenker over hva de skal ha på seg. Bortsett fra at de (fra mitt ståsted) plukker ut feile plagg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Det er umulig å ikke plukke feil plagg, når 100% av klesskapet kommer fra J&J, Brandstad og Carlings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå