PatSharpX Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Peroni er den beste ølen. WØRD Den er helt klart ikke feil! Så digg å være i Roma, så selger de det på feks de lokale gelato sjappene får sånn 10,- og de er åpene når serveringen på utesteder i Norge stenger. Mmmm, newcastle. Enig, men ikke mer enn en halvliter. Både laget og ølet er bra Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Laget har jeg ingen formening om. En er litt i minste laget, men det er ikke en øl man styrter. Har gjerne med meg to stykker, så kan jeg variere med litt pilsner, weißbier og andre drikkevarer. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Den japanske er veldig god, fruktpreget og fyldig. Veldig fin nå som høsten kommer Ah. Høres bra ut. Har lyst til å teste ut en del lokale varer når jeg er i japan neste år. Leste en del bra om utvalget. De er relativt "skotske" heller enn at de har en egen stil, men har hørt at det er mye godt. Det er nå det viktigste. Synd de er alt for dyre i Norge. Tror jeg plukka med Yamazakien fra Heathrow for en tredel av hva den koster på polet. Ferie i Japan? Noen som har innvendinger mot Herring Campden btw? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Skal til Japan i starten av juli neste år. Siste landet vi skal innom på 6mnd backpacking tur. Likte Herring Campden. Savner litt hel på Arlingtons. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Så vidt jeg har forstått er kvaliteten bra og, så da bestiller jeg meg et par. Arlingtons i 9,5 var det bare å glemme Halvår backpacking hørtes herlig ut. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Ahhh. Det er så billig i USA Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Så vidt jeg har forstått er kvaliteten bra og, så da bestiller jeg meg et par. Arlingtons i 9,5 var det bare å glemme Halvår backpacking hørtes herlig ut. Tja. fkm har ikke skrevet noe negativt om sitt par(annen modell), så det burde være hva man kan forvente etter prisen. Chill å rømme fra ansvar Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Høres bra ut. Skulle mene det, jeg har gjort akkurat hva jeg vil i fire år før jeg begynte på skolen igjen i høst Om noen av mote- og velværegjengen kunne tenke seg å bli kjent er det forresten alle muligheter til innflytningsfest her. Vi har whisky og Nintendo. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Om noen av mote- og velværegjengen kunne tenke seg å bli kjent er det forresten alle muligheter til innflytningsfest her. Vi har whisky og Nintendo. Du bor jo ikke langt unna så det kunne jo vært hyggelig. Hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Jeg går på BI, første år finans. Kjempe. Vi begynner å komme skikkelig på plass, så blir sikkert ikke lenge til. Men kommer tilbake til detaljene. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Highland Park 12 y/o og Glenlivet er notert. Var jo flott pris på Highland Park også, så lurer på om jeg skal gå for den. Glenfiddich Single Malt 12 Years Old Min favoritt i den prisklassen, ligger vel rett over 400,- Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Den er ikke dum til prisen nei. Trodde den var under 400, men mulig jeg kjøpte den tax free sist. Smakte en skikkelig god her en dag som het Mc Allan, tror jeg det var. Langt mindre påtrengende røyksmak, og rund og fin. Glenfiddich har jo en del røyksmak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Synes dere brennevin er godt på smak? Jeg har smakt det endel ganger, men har aldri likt det. Øl synes jeg smaker greit. Det samme gjør de standard harryspritene som utblandet bacardi og hot'n'sweet, men kvalitetsbrennevin har jeg aldri lært meg å like i edru tilstand. Husker at det var en som serverte rom på et nachspiel jeg var på. Den het Ron Zacapa 23 años. Den smakte herlig. Det kan godt hende hadde noe med at jeg fremdeles var godt beruset. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg går på BI, første år finans. Kjempe. Vi begynner å komme skikkelig på plass, så blir sikkert ikke lenge til. Men kommer tilbake til detaljene. Er med Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Høres bra ut. Skulle mene det, jeg har gjort akkurat hva jeg vil i fire år før jeg begynte på skolen igjen i høst Om noen av mote- og velværegjengen kunne tenke seg å bli kjent er det forresten alle muligheter til innflytningsfest her. Vi har whisky og Nintendo. Jeg er med Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Høres bra ut. Skulle mene det, jeg har gjort akkurat hva jeg vil i fire år før jeg begynte på skolen igjen i høst Om noen av mote- og velværegjengen kunne tenke seg å bli kjent er det forresten alle muligheter til innflytningsfest her. Vi har whisky og Nintendo. Me 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Den japanske er veldig god, fruktpreget og fyldig. Veldig fin nå som høsten kommer Ah. Høres bra ut. Har lyst til å teste ut en del lokale varer når jeg er i japan neste år. Leste en del bra om utvalget. SF. Så det er ikke bare jeg som ga opp å finne i butikken altså. Hvilken selger bruker du? Jeg handler av en som heter swb120. Gled deg til Japan. Det er dritkult der. Yndlingslandet mitt. Jeg kjøpte fra en som heter TweedyDon, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Noen som vet hvordan Loake er i størrelsene? Og Allen Edmonds? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Loake er helt vanlige. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Noen tips til gode samt billige cardiganer? Er på utkikk etter noen som er litt tykke nå som det begynner å bli kaldt. Når jeg først er inne på cardigans, noen som har lagt merke til disse med knapper i knæsje farger? Noen har alle i forskjellige farger mens andre jeg har sett plutselig har en diger oransje knapp mens resten er sorte. Jævelig stygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå