Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den japanske er veldig god, fruktpreget og fyldig. Veldig fin nå som høsten kommer :)

Ah. Høres bra ut. Har lyst til å teste ut en del lokale varer når jeg er i japan neste år. Leste en del bra om utvalget.

De er relativt "skotske" heller enn at de har en egen stil, men har hørt at det er mye godt. Det er nå det viktigste.

Synd de er alt for dyre i Norge. Tror jeg plukka med Yamazakien fra Heathrow for en tredel av hva den koster på polet.

Ferie i Japan?

Noen som har innvendinger mot Herring Campden btw?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått er kvaliteten bra og, så da bestiller jeg meg et par. Arlingtons i 9,5 var det bare å glemme :p

Halvår backpacking hørtes herlig ut.

Tja. fkm har ikke skrevet noe negativt om sitt par(annen modell), så det burde være hva man kan forvente etter prisen.

Chill å rømme fra ansvar :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Synes dere brennevin er godt på smak? Jeg har smakt det endel ganger, men har aldri likt det. Øl synes jeg smaker greit. Det samme gjør de standard harryspritene som utblandet bacardi og hot'n'sweet, men kvalitetsbrennevin har jeg aldri lært meg å like i edru tilstand. Husker at det var en som serverte rom på et nachspiel jeg var på. Den het Ron Zacapa 23 años. Den smakte herlig. Det kan godt hende hadde noe med at jeg fremdeles var godt beruset.

Lenke til kommentar

Den japanske er veldig god, fruktpreget og fyldig. Veldig fin nå som høsten kommer :)

Ah. Høres bra ut. Har lyst til å teste ut en del lokale varer når jeg er i japan neste år. Leste en del bra om utvalget.

SF.

Så det er ikke bare jeg som ga opp å finne i butikken altså. Hvilken selger bruker du? Jeg handler av en som heter swb120.

Gled deg til Japan. Det er dritkult der. Yndlingslandet mitt.

Jeg kjøpte fra en som heter TweedyDon, om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Noen tips til gode samt billige cardiganer? Er på utkikk etter noen som er litt tykke nå som det begynner å bli kaldt.

Når jeg først er inne på cardigans, noen som har lagt merke til disse med knapper i knæsje farger? Noen har alle i forskjellige farger mens andre jeg har sett plutselig har en diger oransje knapp mens resten er sorte. Jævelig stygge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...