Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fernet er forferdelig! Er faktisk ikke sikker på om jeg har smakt Peroni. Men nå som det blir kaldere ute pleier det å gå i Newcastle eller Murphy's Red. Skal ikke skryte på meg noe som helst av øl-kunnskaper, men er greit å ikke bare drikke Ringnes osv.

Nøgne Ø, er det sånn mørkt faenskap det? Usssj!

Nøgne Ø har mange forskjellige øltyper, men de er vel mest kjent for porterne sine. De er veldig mørke.

Lenke til kommentar

Arendals pils er faktisk veldig god. Lyst øl, men ikke noe å klage på.

Er ikke veldig bevandret innen Nøgne Ø sin verden, men har smakt noe. Pappa er veldig glad i det, og de har en del som er ganske godt.

Forresten, whisky. Noen anbefalinger? Bør ikke være skrekkelig dyrt, men hadde vært koselig å ha en liten flaske til rolige kvelder med regn og jazz.

Lenke til kommentar

Nøgne Ø er mye mer enn bare Imperial Stout og Porteren deres. Førstnevnte er uansett et flott øl men noe tungt. (Kullsvart, 9% og 0,5L)

Jeg ville anbefalt India Pale Ale og Tiger Triple fra Nøgne Ø. Ellers er det mye flott øl, som har karakter, men ikke nødvendigvis er så mørkt av seg. Weissbier (hvete-øl) kan anbefales og da særlig Paulaner.

Lenke til kommentar

Nøgne Ø er mye mer enn bare Imperial Stout og Porteren deres. Førstnevnte er uansett et flott øl men noe tungt. (Kullsvart, 9% og 0,5L)

Jeg ville anbefalt India Pale Ale og Tiger Triple fra Nøgne Ø. Ellers er det mye flott øl, som har karakter, men ikke nødvendigvis er så mørkt av seg. Weissbier (hvete-øl) kan anbefales og da særlig Paulaner.

Enig med India Pale Ale! Likte det godt, absolutt verdt et forsøk.

Nøgne Ø er egentlig ikke så veldig dyrt. Litt avhengig av butikken, men rundt 40-45 kroner er ganske riktig for de som selges i butikk. Sammenligner du med Tuborg til 30 som smaker utvannet kattepiss er det ikke ille.

Lenke til kommentar

Den japanske er veldig god, fruktpreget og fyldig. Veldig fin nå som høsten kommer :)

Ah. Høres bra ut. Har lyst til å teste ut en del lokale varer når jeg er i japan neste år. Leste en del bra om utvalget.

SF.

Så det er ikke bare jeg som ga opp å finne i butikken altså. Hvilken selger bruker du? Jeg handler av en som heter swb120.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...