Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Må si meg uenig der. Den fungerer helt fint til å tusle rundt i byen, men en jakke lagd til gård- og friluftsliv ser ikke bra ut sammen med dress.

Nå sitter jeg på bussen med iPhonen, så jeg orker ikke finne bilder nå heller, men jeg skal omvende deg til den rette siden :p Se f.eks. for deg en navy beaufort over en grå dress en tung regnværsdag! Funker det? Yes indeed!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg uenig der. Den fungerer helt fint til å tusle rundt i byen, men en jakke lagd til gård- og friluftsliv ser ikke bra ut sammen med dress.

Nå sitter jeg på bussen med iPhonen, så jeg orker ikke finne bilder nå heller, men jeg skal omvende deg til den rette siden :p Se f.eks. for deg en navy beaufort over en grå dress en tung regnværsdag! Funker det? Yes indeed!

Fremdeles veldig skeptisk.

Og, http://www.styleforum.net/search.php tongue.gif

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Fremdeles veldig skeptisk.

Og, http://www.styleforum.net/search.php tongue.gif

Jeg lurte ikke på hvordan jeg kan søke, jeg lurte på hvordan jeg kan søke i en tråd.

Lenke til kommentar

Phettzzz. Kjøpte meg nettopp en tweedblazer jeg og :) Må bare få tatt den inn litt i livet.

Hvor fikk du tak i en?

For $20 er det uansett verdt et forsøk. Er på jakt etter en tweed blazer selv, men har så langt ikke funnet noe som faller helt i smak.

Forresten godt å nesten være ferdig flyttet inn, hyllene er ihvertfall på plass :)

post-39078-1285181577,9474_thumb.jpg

Ta en titt på bruktmarkeder på nett og i Oslo. Jeg ga opp å lete i butikker.

Ser du har fått på plass det viktigste! thumbup.gif

Hvordan er den japanske?

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...