fkm Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Må si meg uenig der. Den fungerer helt fint til å tusle rundt i byen, men en jakke lagd til gård- og friluftsliv ser ikke bra ut sammen med dress. Nå sitter jeg på bussen med iPhonen, så jeg orker ikke finne bilder nå heller, men jeg skal omvende deg til den rette siden Se f.eks. for deg en navy beaufort over en grå dress en tung regnværsdag! Funker det? Yes indeed! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Edit: Finner faen ikke ut hvordan man søker i tråder på SF, så jeg får komme med et bilde i morgen. Du må være innlogget. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Jeg er innlogget, duh. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Må si meg uenig der. Den fungerer helt fint til å tusle rundt i byen, men en jakke lagd til gård- og friluftsliv ser ikke bra ut sammen med dress. Nå sitter jeg på bussen med iPhonen, så jeg orker ikke finne bilder nå heller, men jeg skal omvende deg til den rette siden Se f.eks. for deg en navy beaufort over en grå dress en tung regnværsdag! Funker det? Yes indeed! Fremdeles veldig skeptisk. Og, http://www.styleforum.net/search.php Endret 22. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Noen som vet hvordan Loake er i størrelsene? Og Allen Edmonds? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Må si meg uenig der. Den fungerer helt fint til å tusle rundt i byen, men en jakke lagd til gård- og friluftsliv ser ikke bra ut sammen med dress. Nå sitter jeg på bussen med iPhonen, så jeg orker ikke finne bilder nå heller, men jeg skal omvende deg til den rette siden Se f.eks. for deg en navy beaufort over en grå dress en tung regnværsdag! Funker det? Yes indeed! Fremdeles veldig skeptisk. Og, http://www.styleforum.net/search.php Jeg lurte ikke på hvordan jeg kan søke, jeg lurte på hvordan jeg kan søke i en tråd. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Gå først inn i tråden, og i det røde feltet øverst står det "Search this Thread". Rett ved sidetallene, rating, display modes osv. Kanskje det ikke fungerer på iPhone. Endret 22. september 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Jeg lurte ikke på hvordan jeg kan søke, jeg lurte på hvordan jeg kan søke i en tråd. Vet aldri med deg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Gå først inn i tråden, og i det røde feltet øverst står det "Search this Thread". Rett ved sidetallene, rating, display modes osv. Kanskje det ikke fungerer på iPhone. TAKK. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Mchansern; fra Lysaker sier du!? ASL?!?! Oppvokst 5min gange fra Lysaker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hehe, nærmere Ullern / Lilleaker, og jeg er mann. Alder er vel litt hemmelig, men jeg er ferdig med utdannelsen atleast. Endret 22. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Hehe, nærmere Ullern / Lilleaker, og jeg er mann. Alder er vel litt hemmelig, men jeg er ferdig med utdannelsen atleast. Ah, bare lurte på om jeg kanskje kjente deg, men siden du er på Oslo siden av Lysaker gjør jeg nok ikke det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Sendte PM om tweed blazer på SF. Håper jeg får bankkortet før jeg reiser til Amsterdam så jeg får kjøpt den. Målene stemmer sånn ca, men regner med at det blir en liten tur til skredderen for å ta den inn litt i livet. 20$ er det uansett ikke noe å si på! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Phettzzz. Kjøpte meg nettopp en tweedblazer jeg og Må bare få tatt den inn litt i livet. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 For $20 er det uansett verdt et forsøk. Er på jakt etter en tweed blazer selv, men har så langt ikke funnet noe som faller helt i smak. Forresten godt å nesten være ferdig flyttet inn, hyllene er ihvertfall på plass Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Phettzzz. Kjøpte meg nettopp en tweedblazer jeg og Må bare få tatt den inn litt i livet. Hvor fikk du tak i en? For $20 er det uansett verdt et forsøk. Er på jakt etter en tweed blazer selv, men har så langt ikke funnet noe som faller helt i smak. Forresten godt å nesten være ferdig flyttet inn, hyllene er ihvertfall på plass Ta en titt på bruktmarkeder på nett og i Oslo. Jeg ga opp å lete i butikker. Ser du har fått på plass det viktigste! Hvordan er den japanske? Endret 22. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Jeg vil gjette på helt jævlig, som 95% av all alkohol over 18% Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Ikke rart du ikke liker at folk drikker noe over 20% når folket spyr ned huset ditt, AnewZ Ungdommen nå til dags kan ikke holde på alkoholen! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Hha, så sant så sant! Ikke mer vm i tequila og hot n sweet shotting her i gården. Jeg nøt forresten for første gang øl, bare for å få inn litt selvskryt San Miguel er sålangt den beste ølen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Enda godt du lærer deg å like øl. Gå på polet og kjøp litt forskjellig fra Nøgne Ø, så får du noe som smaker litt også^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå