Henrik C Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Drama på toget jo! Lurer på hva som skjer når jeg får min Barbourjakke.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Drama på toget jo! Lurer på hva som skjer når jeg får min Barbourjakke.. Vi burde alle dra i samlet tropp med Barbour-jakker og ytre vårt hat mot og deres forutinntatte holdninger mot oss fra vest! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg er supervestkant da, bor 8 timer vest for Oslo. Slå den! 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Synes avataren til Thrice passet meget godt inn i denne sammenhengen. Endret 21. september 2010 av Jottnegen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Skulle ønske dere hadde provosert vekterne litt jeg. "Jeg kunne kjøpt mat til ungene mine en måned for så mye penger" ... "det du trenger er er en skikkelig utdannelse!". Da hadde han nok slått, og dere hadde fått erstatning Moro og verdt det! Endret 21. september 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Fra Anderson & Sheppard of Savile Row. Se hvor utrolig bra mønsteret matcher! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Faen at alle bestiller seg Barbourjakker. Senest i fjor ble jeg jo nesten lynsjet her inne for å foreslå det til folk. Glad for at jeg har to jakker derfra som nesten ingen andre i landet har. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg vurderer nesten å pensjonere min bare etter et par mnd med bruk. Visste ikke at halve Oslo går med Barbour. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Nå ja, riktig så ille er det jo ikke. Men jeg håper uansett at det aldri blir en trend med oilskinjakker fra Barbour. Jeg vil ha det i fred ffs. Det holder med at quilted jakker holder på å bli allemannseie. Endret 21. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Skjønner ikke hva som er så kult med de hestejakkene der Edit: snakker om de som er quilted Edit2: de andre minner meg mer om Med Hjartet På Rette Staden Endret 21. september 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Ifølge Follestad-bloggen er oilskin jakker tingen. Spesielt Beaufort modellen. Hadde selv lyst på en, men nå er jeg særdeles skeptisk. Det sykeste var at han som skriver bloggen sa den kunne brukes over dress Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Den kan fint brukes over dress. Nå skal jeg egentlig legge meg, men skal finne et eksempel kjapt. Edit: Finner faen ikke ut hvordan man søker i tråder på SF, så jeg får komme med et bilde i morgen. Endret 21. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Må si meg uenig der. Den fungerer helt fint til å tusle rundt i byen, men en jakke lagd til gård- og friluftsliv ser ikke bra ut sammen med dress. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Har ikke ei krone å bruke på et ekte par, men noen som vet hvor man finner Wayfarer-ish solbriller med leopard (?) look i Oslo? Altså, haha. Sånn som dette http://www.asos.com/Pepe/Pepe-Retro-Sunglasses/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1240941&cid=8423&Rf900=1589&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Tort Gjerne superfake sånn at prisen blir under 200,- De på linken hadde vært perfekt, men blir litt strev å bestille fra nettet for bare et par briller. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Prepare to be slaughtered! 1 Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Noen som vet om man får tak i Barbourjakker i Stavanger? 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Tror ingen butikker i Stavanger har et greit utvalg av Barbour jakker, kan dog tenkes at noen butikker har inne noen få modeller. Om jeg skulle tippe en, så må det være den som ligger helt med torget til høyre for Burger King. Men som sagt, bare gjetninger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Fra Anderson & Sheppard of Savile Row. Se hvor utrolig bra mønsteret matcher! Hva mener du? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Kan noen si meg hvorfor Follestad ikke har et eneste hodeplagg på nettet? Mener jeg har sett noe der før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå