Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sluffy: Kommer veldig mye bukser av den typen til våren (er en del av det allerede nå, blant annet produserer mange slikt i tweed), men jeg håper det blir mulig å kjøpe forskjellige snitt på en del bukser, alternativt at snittet på catwalken er mer ekstremt enn det som ender opp i butikkene. I de tilfellene det ikke er mulig å kjøpe forskjellige bredder koster det overraskende lite å få en skredder til å sy inn bukser, og resultatet blir stort sett veldig bra.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke særlig om butikkene i Oslo, men jeg vet om et par merker du kan være på utikikk etter. Jeg har luer fra Tiger, D&G, Lindeberg og Titleist. De tre førstnevnte er tynne luer som sikkert passer for deg. Oppsøk de butikkene som fører de respektive merkene. Thomas, Joachim eller Piranha kan sikkert hjelpe deg med det. :)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke særlig om butikkene i Oslo, men jeg vet om et par merker du kan være på utikikk etter. Jeg har luer fra Tiger, D&G, Lindeberg og Titleist. De tre førstnevnte er tynne luer som sikkert passer for deg. Oppsøk de butikkene som fører de respektive merkene. Thomas, Joachim eller Piranha kan sikkert hjelpe deg med det. :)

noen linker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...