haarod Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Det antrekket var supert, men buksen kunne kanskje vært litt smalere, slik at den følger kroppen. Litt baggy bukser er da bare deilig Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Men ikke pent :/ Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 sluffy: Kommer veldig mye bukser av den typen til våren (er en del av det allerede nå, blant annet produserer mange slikt i tweed), men jeg håper det blir mulig å kjøpe forskjellige snitt på en del bukser, alternativt at snittet på catwalken er mer ekstremt enn det som ender opp i butikkene. I de tilfellene det ikke er mulig å kjøpe forskjellige bredder koster det overraskende lite å få en skredder til å sy inn bukser, og resultatet blir stort sett veldig bra. Lenke til kommentar
chris Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Å kjøpe parkas i år er vel rimelig bortkastet? Den påstanden kunne jeg støttet for to vintere siden også. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Men ikke pent :/ Jo! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Noen som vet om en fin butikk i/nær Oslo som selger fine luer? En slags lue man kan gå mye med, ikke for tykk. Anyone? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Noen som vet om en fin butikk i/nær Oslo som selger fine luer? En slags lue man kan gå mye med, ikke for tykk. Anyone? Ford caps? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg vet ikke særlig om butikkene i Oslo, men jeg vet om et par merker du kan være på utikikk etter. Jeg har luer fra Tiger, D&G, Lindeberg og Titleist. De tre førstnevnte er tynne luer som sikkert passer for deg. Oppsøk de butikkene som fører de respektive merkene. Thomas, Joachim eller Piranha kan sikkert hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg vet ikke særlig om butikkene i Oslo, men jeg vet om et par merker du kan være på utikikk etter. Jeg har luer fra Tiger, D&G, Lindeberg og Titleist. De tre førstnevnte er tynne luer som sikkert passer for deg. Oppsøk de butikkene som fører de respektive merkene. Thomas, Joachim eller Piranha kan sikkert hjelpe deg med det. noen linker? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ta en titt på Kamikaze, VIC, Match og Tiger butikken (alle i Bogstadveien/Hegdehaugsv.), der finner du luer. Lenke til kommentar
chris Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ta en titt på Kamikaze, VIC, Match og Tiger butikken (alle i Bogstadveien/Hegdehaugsv.), der finner du luer. Jeg har lyst på den Gucci luen på Kamikaze Donna. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ta en titt på Kamikaze, VIC, Match og Tiger butikken (alle i Bogstadveien/Hegdehaugsv.), der finner du luer. Jeg har lyst på den Gucci luen på Kamikaze Donna. Hvilken? Lenke til kommentar
chris Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ta en titt på Kamikaze, VIC, Match og Tiger butikken (alle i Bogstadveien/Hegdehaugsv.), der finner du luer. Jeg har lyst på den Gucci luen på Kamikaze Donna. Hvilken? Den liksom ørelapluen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Å herregud så elskbar Må handle ein frakk snart, men føler ikkje for å legge ut meir enn 2-3000. Nokon tips? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Den der hadde vel et rimelig kjedelig snitt? Om du kan strekke deg til 4000,- (mener den koster noe slikt) har Tiger en pen frakk i tweed. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Den der hadde vel et rimelig kjedelig snitt? Om du kan strekke deg til 4000,- (mener den koster noe slikt) har Tiger en pen frakk i tweed. Litt konservativ, muligens. Likte den iallfall. Får sjå kor langt pengane strekk, kunne du funne eit bilde av den du tenker på? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg mener det er denne: Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Den likte vi. Får sjå om det muligens blir den. Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg synes det er på tide vi snakker litt jeans i denne tråden. Jeg for min del synes jeg lite om bootcut jeans, æsj..er ikke min greie. la oss snakke litt om jeans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå