fkm Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Noen som har erfaringer med Kenneth Cole? Fant noen fine messenger bager her. Word on the street er at det suger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har en fra Kenneth Cole Reaction. Virker å være av god kvalitet prisen tatt i betraktning. Skinnet er pent, sømmene holder stand, behagelig å bære og plass nok til en skoledag med lunch, PC og drikkeflaske. Har en selv fra samma serie. Er god kvalitet forhold til pris. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) I dag ble jeg trakassert for å komme fra Bærum og gå med Barbourjakke. Hvordan har deres dag vært? Backstory i spoiler: Sneik på toget, vekter tok meg. Jeg sa "Ok kom med boten" han klikker og spør meg hvor jeg kom på. Jeg sier "Lysaker" og han ler og bare "Jævla Bærumssoss som kommer og tror at du er noe i Barbourjakka di!". Deretter kalte han meg en kvise i verden og ba meg dra til helvete. Ingen bot though, tror han glemte det ellerno Jævla grevlingfaen. Endret 21. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Lol. Du kunne sagt at faren din er advokat og at han kom til å bli anmeldt for trakassering. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Nja, gadd ikke å provosere han mer. Han var psyko til de grader og dytta meg osv. Trodde faktisk et øyeblikk at han skulle slå til meg. Dersom han går through med sine anklager så vil jeg rapportere han til hans arbeidsgiver. Som den observante leser sikkert har fått med seg, jobber jeg på Gardermoen. Han sa dermed at han skulle gjøre slik at jeg ikke har tilgang til Gardermoen lenger og indra mitt ID-kort...pga sniking på toget... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Ja, for det har en random vekter på toget fullmakt til Jævla tulling. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Ja, for det har en random vekter på toget fullmakt til Jævla tulling. Ment til meg? Jeg fikk jo panic! Fyren var jo 25-30 år og dro sikkert 120kg i benken. Uansett var han ikke ansatt av Flytoget engang. Kun sånn random dude som reiste til jobb med flytoget i sivil og tok meg i det jeg jumpa over gjerdet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 I dag ble jeg trakassert for å komme fra Bærum og gå med Barbourjakke. Hvordan har deres dag vært? Backstory i spoiler: Sneik på toget, vekter tok meg. Jeg sa "Ok kom med boten" han klikker og spør meg hvor jeg kom på. Jeg sier "Lysaker" og han ler og bare "Jævla Bærumssoss som kommer og tror at du er noe i Barbourjakka di!". Deretter kalte han meg en kvise i verden og ba meg dra til helvete. Ingen bot though, tror han glemte det ellerno Jævla grevlingfaen. Lol, nesten akkurat det samme skjedde meg i går. Jeg rakk ikke kjøpe billett på t-banen, så ble jeg selvfølgelig tatt i kontroll. Da jeg sa at jeg ville betale på stedet klikket kontrolløren helt, og ropte: "jasså ja, du er så rik at du heller betaler hundrevis av kroner på trikken, i stedet for å ta deg bryet med å betale 26 kroner på perongen?". Meg: "Nei, jeg rakk ikke kjøpe billett, og jeg hadde ikke mynter uansett" Han (han sto nå helt oppe i ansiktet mitt og ropte): "Jeg kunne kjøpt mat til barna mine en hel uke for de pengene. Dere rikinger skulle fått dødsstraff hele gjengen" (ja, han brukte akkurat de ordene, lol). Meg: "Ok". Så betalte jeg og gikk uten å si noe mer. Klikk jævel. Jeg hadde også på en av Barbourjakkene mine. Virker ikke som om de er så populære blandt landets kontrollører Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Nei nei. Vekteren var en jævla tulling. Er han ikke på jobb kunne han ikke gitt deg bot uans. Han kunne jo alltids rapportert deg, men det er en annen sak. Ikke kunne han anholdt deg heller. Du skulle bare sagt Haters gonna hate, fkm. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Det er vel ikke bare populære blant kontrollører, men nesten 50% av guttene på BI går jo med det for tiden. Det og seilersko trudde jeg aldri at jeg skulle bli lei. Men så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Sosialismens hvite tog er beskyttet av sosialister it seems. Fyren tok tilogmed bilde av bankkortet mitt og airport ID-en med iPhonen sin. Og han ropte etter meg når jeg gikk av "Ser jeg deg i nærheten av flyplassen så kaster jeg deg ut" Well said, jeg jobber på flyplassen jævla idiot. 2 Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Noen som vet hvor de selger Barbourjakker i Bergen? Skulle gjerne hatt en regnjakke fra dem. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Sosialismens hvite tog er beskyttet av sosialister it seems. Fyren tok tilogmed bilde av bankkortet mitt og airport ID-en med iPhonen sin. Og han ropte etter meg når jeg gikk av "Ser jeg deg i nærheten av flyplassen så kaster jeg deg ut" Well said, jeg jobber på flyplassen jævla idiot. Ehehehe Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Alt dette bråket pga klesstil og dels fordi man kommer fra vestkanten. Jeg som forøvrig vurderer å kjøpe meg en Barbourjakke, nå spørs det sannelig om jeg har lyst til det dersom jeg skal bli stanset av en idiot for å bli utskjelt. Endret 21. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Noen som vet hvor de selger Barbourjakker i Bergen? Skulle gjerne hatt en regnjakke fra dem. Ikke kjøp, du blir bare voldtatt av alle kontrollører rundt omkring. Neida, hadde jeg vært deg hadde bestilt fra countryattire.co.uk(?) eller om det var .com Der har de stort utvalg og god kundeservice. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg er så beef at ingen vekter ville turt å sagt noe slikt til meg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Fyren tok tilogmed bilde av bankkortet mitt og airport ID-en med iPhonen sin. Og han ropte etter meg når jeg gikk av "Ser jeg deg i nærheten av flyplassen så kaster jeg deg ut" Det hadde han overhode ikke rett til. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 http://www.countryattire.com/products/barbour-mens-active-kagoule--olive-mwb0008ol31-t1237.html Denne ser bra ut. Fin pris er det også. Noen som har denne? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Jeg tror de bryr seg pent lite om hva de har lov til, for å være ærlig. EDIT: Neste gang noen ønsker å ta bilde av bankkort, ID-kort ol, så er det bare å rive det vekk fra personen. Den type informasjon kan lett misbrukes og må ikke komme på avveie. Gudene vet hva denne vekteren kan finne på å gjøre med den slags informasjon. Endret 21. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 At de ikke bryr seg spiller ingen rolle for hva han kan gjøre. Det er ikke verre enn å nekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå