multisync Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg ser ikke helt hvorfor du mener det er Carlings i nettversjon, de har jo et helt annet utvalg av klær og sko. (de har vel noe som passer inn på carlings, men mye brukbart også) Det har vært noen ganger jeg har kjøpt derfra. Bare en negativ erfaring sålangt... Det var da jeg valgte express shipping, det var en stor feil, for da ble det masse avgifter osv. som det selvskapet skulle ha i tillegg, og tingene mine ble 200-300kr dyrere i tillegg til den ekstra prisen på frakten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei. Bestillte en Northface messenger bag for 10 dager siden. Pratet med ASOS i dag i å med at bestillingen kun skal ta 6 dager. "Thank you for your email and I am sorry to hear that you are waiting for your order to arrive. I can see that your order was placed on the 09/09/10 and we advise that orders usually take up to 6 working days to be delivered, so your parcel should have arrived by 17/09/10. To allow for any postal delays, we do ask that you allow an extra 6 working days for your delivery on top of the above timescale. In the unlikely event your order is not delivered by 27/09/10 please let us know as we can then look into this and find the best resolution for you. It might also be useful to know that this parcel is due to be delivered by your domestic postal service and a tracking number is not available for this package. Thanks for being so patient, and please let me know if there’s anything else I can help you with." Noen andre som har bestilt fra ASOS med sen forsinkelse. Ligner ikke akkurat på ASOS imo. Jeg har opplevd lignende, og fikk samme svar. Er bare å vente, så kommer det tilslutt, Asos er en trygg side 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Takk for svar Steffengd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hei. Bestillte en Northface messenger bag for 10 dager siden. Pratet med ASOS i dag i å med at bestillingen kun skal ta 6 dager. ... Noen andre som har bestilt fra ASOS med sen forsinkelse. Ligner ikke akkurat på ASOS imo. Jeg bor i EU, noe som betyr 0 toll/mva og tingene rett i posten, men hos meg skjedde faktisk dette: Jeg bestilte 2 ordre med 8 dagers mellomrom. Den siste kom etter 5 dager, mens den første bestillingen kom ikke før etter 19 dager. Jeg har alltid sett på Asos som en drittbutikk. Nå har jeg jo aldri bestilt noe derfra, så jeg vet jo egentlig ikke hva jeg uttaler meg om, men det er noe med den butikken jeg ikke helt liker. Jeg ser den for meg som Carlings i nettversjon, og det er ikke akkurat et kompliment. Jeg synes Asos er mye mer variert enn Carlings, men jeg hadde ikke handlet særlig der om jeg hadde hatt mye penger. Er likevel fornøyd med en del. Det verste er egentlig at bildene føles photoshoppet, så en del av varene kjenner man nesten ikke igjen når man ser dem i virkeligheten. Endret 20. september 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Haha, sånn går det når man leser for fort. Unregistered er en dårlig idé med varer for over $20. Tilbyr de ikke sporing i det hele tatt fra Asos? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hm... Blir denne ferdig poppa kragen for drøy? Fikk ikke den skikkelig harry vibben av det, så vet ikke helt hva jeg syns. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg synes den jakken er ganske kul^^ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Utifra det jeg ser, så likte jeg den. Hvor fant du den? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Ser stygt ut som noe som ligger på eBay og kommer sikkert fra Korea (uten at jeg vet noe om kvaliteten sånn egentlig) Endret 20. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Ser stygt ut som noe som ligger på eBay og kommer sikkert fra Korea (uten at jeg vet noe om kvaliteten sånn egentlig) 100% korrekt på alle punker. Annonsert som ull, men er egentlig en eller annen merkelig blanding. Det eneste jeg finner av slike jakker som er korte nok for meg er fra Korea. Så hva skal man gjøre. Er ikke så veldig dyrt. Men jeg som nesten ikke har klær, må nesten kjøpe litt billig skvip for å bygge opp. Så får jeg erstatte litt etter litt etter hvert. Edit: Link til selgeren - http://myworld.ebay.com/modernlook_01/ Endret 20. september 2010 av Venerable Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Den så meget for kort ut... Og fikk litt harry-feeling, men det var nok vel så mye på grunn av resten av antrekket. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Som Jonas sa, den ser ALT for kort ut. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 "Woolen" brukes om ting som ikke inneholder ull i det hele tatt. Ville styrt unna. Det er nok en grunn til at det ikke oppgis hva som er i blandingen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Som Jonas sa, den ser ALT for kort ut. Akkurat som skinnjakken min, akkurat slik jeg liker det. Kanskje jeg bare liker å briefe med rompa. "Woolen" brukes om ting som ikke inneholder ull i det hele tatt. Ville styrt unna. Det er nok en grunn til at det ikke oppgis hva som er i blandingen. Høres logisk ut. Det er ikke ull, men er ull-aktig liksom. Woolen. På ebay søket kommer jakken bare opp når man bruker filteret og velger 'wool', ikke når man velger 'wool blend' Endret 20. september 2010 av Venerable Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Tja, det betyr vel i utgangspunktet at den SKAL være wool, men jeg er veldig usikker på hva ebay-retningslinjene sier om akkurat det der, gitt. Vill gjetting tilsier at beskrivelsen i annonsen trumfer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Evt bli godt kjent med frisøren din, bli gode venner med henne.. Så gode venner at ho faktisk kan klippe deg hjemme hos seg uten å måtte betale innom butikken eller arbeidsplassen ho jobber på. Det kalles gode vennskap og kontakter. Tingen er at de fleste frisører jeg vet om er rimelig lei av å klippe bekjente billig. Jeg vil tro at det er det samme for elektrikere og rørleggere også. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Å bli venn med frisøren sin for å bli klippa gratis er helt latterlig. Endret 21. september 2010 av Deneb Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen som har erfaringer med Kenneth Cole? Fant noen fine messenger bager her. Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har en fra Kenneth Cole Reaction. Virker å være av god kvalitet prisen tatt i betraktning. Skinnet er pent, sømmene holder stand, behagelig å bære og plass nok til en skoledag med lunch, PC og drikkeflaske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå