AnewZ Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Jeg tror aldri jeg har betalt under 500 for en hårklipp nei :/ Jeg vet jo at det er mulig å få det billigere hos invandrerfrisører, men det tar jeg ikke sjansen på. Les hva du quotet på da. Han svarer da ikke på hårklipp, han quoter en som spør et spm ang. legge opp en bukse Litt mer on-topic, så betalte jeg vel 390,- sist gang jeg var hos frisøren. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Jeg betaler stort sett 400 - 500 hver gang jeg er hos frisøren for en helt vanlig klipp. Hvor pleier du å klippe deg, fkm? Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Noen som har tips til massør i Oslo? Bor på Hegdehaugen, så om det er i nærheten hadde det vært perfekt. Tror jeg syklet med krampe siden Eidsvoll, og er svært interessert i å betale noen for å ta på kroppen min. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Betalte 530,- jeg. Billigste stedet i byen klipper for 250,- men for meg som vil ha en frisyre som holder seg fin uten noe ekstra produkter i hverdagen så må utgangspunktet være godt - og man får faktisk litt hva man betaler for. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Jeg har pleid å betale 350 i Arendal, hos det som sannsynligvis er den beste frisøren, men det er jo annerledes i andre byer. Får kikke litt rundt, klarer jeg ~400 er jeg meget fornøyd. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Jeg tror aldri jeg har betalt under 500 for en hårklipp nei :/ Jeg vet jo at det er mulig å få det billigere hos invandrerfrisører, men det tar jeg ikke sjansen på. Kom til Hof, du klarer vel å få frisørtime her, pluss busstur t/r fra Oslo med Grenlandsekspressen for under 500,- tilsammen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Noen som har tips til massør i Oslo? Bor på Hegdehaugen, så om det er i nærheten hadde det vært perfekt. Tror jeg syklet med krampe siden Eidsvoll, og er svært interessert i å betale noen for å ta på kroppen min. Jeg ville tatt turen til noen som sysler med sports-massasje, men altså, tror muligheten for en happy ending er svinnende liten :/ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Tenkte å skaffe meg et par skinnhansker, og siden at skolebaggen min er av brunt semsketskinn, så ville det vel være naturlig å skaffe seg et par brune hansker ja? Bare dobbelsjekker om mine egne tanker stemmer. Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Like greit, tror ikke jeg er i tilstand til å prestere stort etter fem timer på sykkelsetet uansett Takk for tipset ang sports-massasje, skal sjekke litt rundt i morgen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Tenkte å skaffe meg et par skinnhansker, og siden at skolebaggen min er av brunt semsketskinn, så ville det vel være naturlig å skaffe seg et par brune hansker ja? Bare dobbelsjekker om mine egne tanker stemmer. Hvilke farger er vinterjakkene dine i? Endret 19. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Jeg tror aldri jeg har betalt under 500 for en hårklipp nei :/ Jeg vet jo at det er mulig å få det billigere hos invandrerfrisører, men det tar jeg ikke sjansen på. Les hva du quotet på da. Han svarer da ikke på hårklipp, han quoter en som spør et spm ang. legge opp en bukse Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Jeg hadde aldri i verden klippet meg hos noen som tok 150,- Såpass bure du vite, Fredrik Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Jeg hadde aldri i verden klippet meg hos noen som tok 150,- Såpass bure du vite, Fredrik Jeg beklager for at jeg krenket deg Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Tenkte å skaffe meg et par skinnhansker, og siden at skolebaggen min er av brunt semsketskinn, så ville det vel være naturlig å skaffe seg et par brune hansker ja? Bare dobbelsjekker om mine egne tanker stemmer. Hvilke farger er vinterjakkene dine i? Er primært sorte jakker for øyeblikket. Men halvleter en en grå en. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Akkurat den krenkelsen overlever jeg nok^^ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Pleier å betale rundt 400-500kr jeg også. Det er dyrt som student, men verdt det. Jeg har tatt sjansen på en frisør som tok 100kr en gang. Ikke å anbefale Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Er primært sorte jakker for øyeblikket. Men halvleter en en grå en. Så lenge det bare er sorte jakker ville jeg valgt sorte hansker. Det er ikke alltid du går rundt med baggen. Du kan alltids kjøpe deg et par brune hansker når du har utvidet garderoben litt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Hansker matcher man da med sko, ikke med jakke. Hvis man gidder å matche da. Personlig bruker jeg stort sett bare sorte, ettersom jeg liker det bedre. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Når vi først er inne på dette med skinnhansker. Om jeg har brune sko, brunt belte, brun skinnreim på klokken, men navy jakke og sort bag i skinn, hvilken farge burde da hanskene være i? Kjøpe både sort og brun for å variere? Endret 19. september 2010 av Coa Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Brune. Man skal i utgangspunktet gå ut fra skofargen. Jeg ville uansett kjøpt både brune og sorte. Greit å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå