Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Jeg tror aldri jeg har betalt under 500 for en hårklipp nei :/ Jeg vet jo at det er mulig å få det billigere hos invandrerfrisører, men det tar jeg ikke sjansen på.

Les hva du quotet på da. Han svarer da ikke på hårklipp, han quoter en som spør et spm ang. legge opp en bukse :p

Litt mer on-topic, så betalte jeg vel 390,- sist gang jeg var hos frisøren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror aldri jeg har betalt under 500 for en hårklipp nei :/ Jeg vet jo at det er mulig å få det billigere hos invandrerfrisører, men det tar jeg ikke sjansen på.

Kom til Hof, du klarer vel å få frisørtime her, pluss busstur t/r fra Oslo med Grenlandsekspressen for under 500,- tilsammen. :p

Lenke til kommentar

Noen som har tips til massør i Oslo? Bor på Hegdehaugen, så om det er i nærheten hadde det vært perfekt. Tror jeg syklet med krampe siden Eidsvoll, og er svært interessert i å betale noen for å ta på kroppen min.

Jeg ville tatt turen til noen som sysler med sports-massasje, men altså, tror muligheten for en happy ending er svinnende liten :/

Lenke til kommentar

Les hva du quotet på da. Han svarer da ikke på hårklipp, han quoter en som spør et spm ang. legge opp en bukse :p

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...