thrice Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Raskt spørsmål, hva pleier dere å ha på dere på byen? Alt fra bomullsbukse, skjorte og blazer til jeans og v-hals t-skjorte. Det er forskjell på å spille dart på en brun pub og et finere utested. Skal sies at jeg som oftest trives best på brune puber. 1 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=4246240&origkw=The+Peacoat&kw=the+pea+coat&parentPage=search Endelig en fin peacoat, men så ligger den på rundt 30k 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Fikk litt lyst på disse: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11724/en/zara-sales/11045/126099/BIKER%2BBOOT Ser meg nødt til å bytte ut høst/vinterskoene jeg har brukt i de siste 5-6-7 årene med noen som er smalere og mer egnet til bilkjøring. Pris er ikke viktig, men kvalitet og utseende har litt å si. Noen forslag til merker som har lignende sko i tilfelle de viser seg å passe dårlig med foten min? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Snart 4 uker siden jeg bestilte fra CountryAttire, og har enda ikke fått noe. Snakker med de nå, aner virkelig ikke hva som har skjedd. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Har du sjekket sporingsnret? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Er det bare meg eller virker det som at noen har vært inne å kopiert deler av must haves i herregarderoben? http://blog.follestad.com/blog/posts/2010/september/9 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Fikk ikke sporingsnummer på pakken min. Fra mailen: "Tracking Ref: 0 Courier: Royal Mail Contact Info: http://www.royalmail.com" Og Anuz! Hvilken frisør bruker du i Stavanger? På tide å klippe håret, begynner å bli utrolig langt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Jeg klipper meg ikke i Stavanger så har egentlig ikke peiling Begynt å studere i byen? Hva syntes du om de fantastisk dårlige shoppingmulighetene og uteplassene? hehe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Vel, jeg kommer fra Arendal. Dette er faktisk et steg opp! Har ikke handlet så mye enda (hurra for Lånekassen dere), men Rolfsen har jo mye fint. Regner med at mye av januarstipendet går med der gitt. Det er jo et par brukbare utesteder, men blir nok mye bedre når jeg fyller 20. Hvor klipper du deg da? Trodde du bodde i Stavanger jeg.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Rolfsen har så mye pappasligt imo, men selvfølgelig - de har mye brukbart de også! Ellers så har du jo Acne butikken og Høyer. Syntes ikke utestedene er helt det store jeg, men har ikke vært på alle enda. Bor ikke i sentrum, bor noen kilometer unna Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Høyer har jeg ikke vært innom, er Acne-butikken den som ligger på østsiden av "bukta"? Mener å huske at jeg gikk forbi en Acne-butikk under fadderuka, vi var på Bøker og Børst som første sted på bar-til-bar-runden. Bøker og Børst ligger ihvertfall bortover der, i en gågate. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Ligger ned samme gaten som Høyer er i. Ikke veldig langt unna Rolfsen Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Noen som vet om en skredder i Hamar, og sånn cirka hvor dyrt det er å legge opp en bukse? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 På tide å klippe håret, begynner å bli utrolig langt. Jeg klipper meg på Modern Design. Men det koster rett over 500 kr, og er egentlig latterlig dyrt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Noen som vet om en skredder i Hamar, og sånn cirka hvor dyrt det er å legge opp en bukse? Jeg pleier å betale 100,- Noe over 150,- er ran. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Noen som vet om en skredder i Hamar, og sånn cirka hvor dyrt det er å legge opp en bukse? Jeg pleier å betale 100,- Noe over 150,- er ran. Lol. Jeg visste ikke at det var mulig å få en hårklipp til under 500 Hvor klipper du deg? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Nå tøyser du fælt fkm Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Jeg tror aldri jeg har betalt under 500 for en hårklipp nei :/ Jeg vet jo at det er mulig å få det billigere hos invandrerfrisører, men det tar jeg ikke sjansen på. Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Noen som vet om en skredder i Hamar, og sånn cirka hvor dyrt det er å legge opp en bukse? Du har Hamar Sysenter som ligger i Strandgata, inngang i sidegaten mellom Safari fashion og det jeg tror er en frisør nå. Rett bortenfor 4Men i alle tilfeller. Evt. kan du spørre på 4Men, jeg har alltid vært fornøyd med det deres skredder har gjort for meg. For alt jeg vet kan det være samme som gjør arbdeidet, men jeg har for meg at de har en egen skredder. Pris er jeg ikke sikker på, men det er vel kun snakk om noen få hundrelapper. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Takk for tips, geil:) Fkm: Jeg klipte meg hos min vanlige frisør i går for 290,-. Hun er trolig den flinkeste i valdres. Kanskje prisene er høyere i Oslo...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå