Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unbutton the cuffs and any smaller buttons that go up the sleeve.

Ads by Google

Rollup til kampanjepris

Rollup fra kroner 1495,- Rask og pålitelig levering.

www.blinkprint.no/roll-up/

Og jommen får man ikke gjort det for kampanjepris til 1495 også!

Men jeg finner liksom ikke noe sted hvor det står over eller under albuen, hvis det finnes noen regel for dette. Så da tenkte jeg å stille spørsmålet her, til dere som tilsynelatende (og åpenbart) har peiling på dette. Hvordan man bretter opp, kan da ikke være så altfor vanskelig å forstå, med mindre man har totalitære problemer med symmetri og finmotorikk!

Lenke til kommentar

Som sagt er det ingen regler på det, men rett under albuen ser best ut. Og ikke bruk veldig mye tid og krefter på det - det ser ofte bedre ut om det er gjort i en fei enn om man styrer og steller for å få det "perfekt".

Let Obama show you the path:

barack-obama-campaigns-1009-lg.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Aldri brukt slips på byen. Skjønner ikke helt greia med å pynte seg mer en vanlig om man bare skal ut å drikke, pleier som regel å bruke det samme som jeg har hatt på meg tidligere på dagen. Du får pult like lett om du har på deg en decent skjorte eller om du bruker dress.

Lenke til kommentar

Men kler en seg skikkelig er sannsynligheten mindre for at det svir når en tisser i etterkant.

Når det er sagt tror jeg sort v-hals, hvit skjorte og rødt slips blir seende noe try-hard ut. Bruk gjerne slips, men kombiner mykere fargetoner, så det ikke blir så voldsomt kontrastfylt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men kler en seg skikkelig er sannsynligheten mindre for at det svir når en tisser i etterkant.

:D

Hva som blir overkill kommer jo veldig an på hvem man skal ut med, og ikke minst hvilket utested man skal på. Med tanke på normal påkledning på fjortissteder, tror jeg slips fort blir litt overkill uansett. Det går jo stort sett i t-skjorte, EH-caps og skatesko. Om de ikke har tatt på seg hettegenseren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...