fkm Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Finnes det noen "regler" på om hansker skal matches med belte/sko/klokkereim? Ja, i utgangspunktet er det slik at alt skinn på kroppen skal matche. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 har bestemt meg for og bytte stil og endre garderoben min, derfor har jeg nå spart opp en del penger, men har lyst til og få mest mulig bang for the buck. noen sånn generelle tips? skal til spania om ikke lenge, men tviler på at det er billigere der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Det er 4 eller 5 tråder om akkurat det samme på side 1-3 på Mote og Velvære. Les dem først, og spør om det er noe mer du lurer på etter det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 og hjertelig velkommen til denne delen av forumet. 5 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 har bestemt meg for og bytte stil og endre garderoben min, derfor har jeg nå spart opp en del penger, men har lyst til og få mest mulig bang for the buck. noen sånn generelle tips? skal til spania om ikke lenge, men tviler på at det er billigere der. Veldig stort utvalg i bukser i Spania. I sommer kjøpte jeg meg et par bukser til 400 kr eller noe sånt. (de var på tilbud). Kvaliteten er mye bedre enn bukser jeg har kjøpt i Norge for 1K. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Da må du ha vært svært uheldig med kjøpene dine i Norge, eller gått etter feil merke. For mine Acne til 1000,- (gått opp litt nå) har en kvalitet bukser i Spania bare kan drømme om, om man ser bort i fra designermerker, og designermerkene der er nok ikke så mye billigere enn her. Så da kommer spørsmålet mitt, hvilket merke var det på buksene du kjøpte i Spania? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Du bør også presisere hvilken stil du kunne tenke deg, hva du syns ser kult ut osv. Yavel. Hvis ikke kommer alle til å fortelle deg at du skal kle deg preppy med cardingans, crewneck og skjorter. Ikke at det trenger å være negativt, men alle har jo forskjellig smak. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Rettelse: V-necks. Jersey Shore gets pumped: http://www.gq.com/style/wear-it-now/201009/jersey-shore-upgrade-gym-workout-clothes-situation-vinny-pauly-d-ronnie#slide=1 Endret 16. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Rettelse av hva? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Rettelse av hva? Hvis ikke kommer alle til å fortelle deg at du skal kle deg preppy med cardingans, crewneck og skjorter. Rettelse: V-necks. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Skjønte det, men hva er galt med crewnecks? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Er vel ikke noe gale med det, men kan vel virke som om det er alltid V-necks som anbefales som basis når det gies tips til folk som kommer her og vil ha ny stil. Endret 16. september 2010 av Sensiw Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Greit det, men ser ikke grunn til rettelsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Han måtte vel bare markere seg, tenker jeg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Selvfølgelig er det ikke noe galt med crewnecks, men v-necks går veldig mye igjen som tips når nykomlinger kommer å spør om tips, derfor jeg kommenterte det, litt spøkefullt. For øvrig jeg selv v-necks mye bedre en crewnecks, men det er nå en annen sak. Edit: Markere meg, faktisk Skal jeg markere meg gjør jeg det med stil: Endret 16. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Da må du ha vært svært uheldig med kjøpene dine i Norge, eller gått etter feil merke. For mine Acne til 1000,- (gått opp litt nå) har en kvalitet bukser i Spania bare kan drømme om, om man ser bort i fra designermerker, og designermerkene der er nok ikke så mye billigere enn her. Så da kommer spørsmålet mitt, hvilket merke var det på buksene du kjøpte i Spania? Kjøpte et par enkle jeans fra Pull & Bear. Ja, mulig at jeg har vært uheldig med kjøpene mine i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Haha, når vi snakker om markering, har dere fått med dere andre episode av Tyløsand? Han gærne utlendingen tatoverte navnet til en av jente på skulderen... med skrivefeil! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Link, link, link! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Err, Tyløsand er jo ikke tilgjengelig i Norge. Har du en proxy ellerno? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Nesten like komisk så da en i den gamle troppen min presterte å tatovere inn feil fødselsdatoen på armen sin. Skal riktignok sies at det var i romertall, men uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå