Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bestemt meg for og bytte stil og endre garderoben min, derfor har jeg nå spart opp en del penger, men har lyst til og få mest mulig bang for the buck. noen sånn generelle tips? skal til spania om ikke lenge, men tviler på at det er billigere der.

Veldig stort utvalg i bukser i Spania. I sommer kjøpte jeg meg et par bukser til 400 kr eller noe sånt. (de var på tilbud). Kvaliteten er mye bedre enn bukser jeg har kjøpt i Norge for 1K.

Lenke til kommentar

Da må du ha vært svært uheldig med kjøpene dine i Norge, eller gått etter feil merke. For mine Acne til 1000,- (gått opp litt nå) har en kvalitet bukser i Spania bare kan drømme om, om man ser bort i fra designermerker, og designermerkene der er nok ikke så mye billigere enn her. Så da kommer spørsmålet mitt, hvilket merke var det på buksene du kjøpte i Spania?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Du bør også presisere hvilken stil du kunne tenke deg, hva du syns ser kult ut osv. Yavel. Hvis ikke kommer alle til å fortelle deg at du skal kle deg preppy med cardingans, crewneck og skjorter. Ikke at det trenger å være negativt, men alle har jo forskjellig smak. :)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det ikke noe galt med crewnecks, men v-necks går veldig mye igjen som tips når nykomlinger kommer å spør om tips, derfor jeg kommenterte det, litt spøkefullt.

For øvrig jeg selv v-necks mye bedre en crewnecks, men det er nå en annen sak.

Edit: Markere meg, faktisk :p

Skal jeg markere meg gjør jeg det med stil:

119506-main_Full.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Da må du ha vært svært uheldig med kjøpene dine i Norge, eller gått etter feil merke. For mine Acne til 1000,- (gått opp litt nå) har en kvalitet bukser i Spania bare kan drømme om, om man ser bort i fra designermerker, og designermerkene der er nok ikke så mye billigere enn her. Så da kommer spørsmålet mitt, hvilket merke var det på buksene du kjøpte i Spania?

Kjøpte et par enkle jeans fra Pull & Bear. Ja, mulig at jeg har vært uheldig med kjøpene mine i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Haha, når vi snakker om markering, har dere fått med dere andre episode av Tyløsand? Han gærne utlendingen tatoverte navnet til en av jente på skulderen... med skrivefeil! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...