Henrik C Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Husker det var noen her som linket til en side hvor man kunne få sydd hansker etter sine mål, tror det var en britisk side. Noen som husker hva den var? Nå begynner det jo å bli kaldere i været og kunne godt tenke meg ett par hansker som passet bra. Lurer på om jeg har spurt etter det samme, men fikk aldri svar. Men er ikke helt sikker på om jeg spurte eller bare tenkte å gjøre det. Tror kanskje at det var fkm som linket til den siden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Husker det var noen her som linket til en side hvor man kunne få sydd hansker etter sine mål, tror det var en britisk side. Noen som husker hva den var? Nå begynner det jo å bli kaldere i været og kunne godt tenke meg ett par hansker som passet bra. http://www.chesterjefferies.co.uk/Scripts/default.asp Skal kjøpe meg et par jeg også. Er det toll på hansker? Edit: Tror fkm linket til siden i vinter/forrige høst elns. Endret 15. september 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 http://jockiboi.se/ Jockiboi stappar konstiga sakar i kalsongerna Hva faen? Pikken hans var jo overalt på den siden http://jockiboi.se/images/2010/frlitesex_107432296.jpg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Jockiboii avslører hva som skjer i episode 2 av Kungarna! Kan avslöja lite som händer i nästa avsnitt! * Könsorgan i massor * Öppen onani i nån annan deltagares säng * Mer sex såklart * Senap på könsorgan och grönsaker i röven [/Quote] Kungarna av Tyløsand er det beste som har hendt en TV-skjerm siden Alfred Hitchcock. Endret 15. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) "grönsaker i röven". Gleder meg! Kan vi få trykt opp t-trøyer med "I <3 kungarna" tror dere? Endret 15. september 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Husker det var noen her som linket til en side hvor man kunne få sydd hansker etter sine mål, tror det var en britisk side. Noen som husker hva den var? Nå begynner det jo å bli kaldere i været og kunne godt tenke meg ett par hansker som passet bra. http://www.chesterjefferies.co.uk/Scripts/default.asp Skal kjøpe meg et par jeg også. Er det toll på hansker? Edit: Tror fkm linket til siden i vinter/forrige høst elns. Takker Aner ikke om det er toll på det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Husker det var noen her som linket til en side hvor man kunne få sydd hansker etter sine mål, tror det var en britisk side. Noen som husker hva den var? Nå begynner det jo å bli kaldere i været og kunne godt tenke meg ett par hansker som passet bra. Chester Jefferies ja! Selvfølgelig var det jeg som linket til det Endret 15. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Finnes det noen "regler" på om hansker skal matches med belte/sko/klokkereim? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 likte denne jakka any comments? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Finnes det noen "regler" på om hansker skal matches med belte/sko/klokkereim? Om hanskene matcher med et av de nevnte, så matcher det jo alt det nevnte? For meg så har det gått i sorte noen år, men skal ikke se bort i fra at det blir noen par brune i år. Likte ikke jakken. Knappene satt jo slik en skjorte sitter!? Likte ikke jakken. Knappene satt jo slik en skjorte sitter!? Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Likte ikke jakken! Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Likte ikke jakken noe spesielt. Har ikke tenkt over matching med hansker, men vurderer å gjøre det framover hvis ikke det blir for mye matching med briller/belte/sko/klokke og hansker. Endret 15. september 2010 av SML Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg er ikke særlig begeistret for den, skal jeg være ærlig. Blir litt for cowboy for meg! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) ok, jeg er enig i at det knappene og slikt ser litt rart ut, men jeg må ha jakke når vinteren kommer , og jeg bare ser litt. Vil ikke ha boblejakke eller snowboardjaakke eller noe slikt. omgomg kom på at jeg skal ha peacoat. Endret 15. september 2010 av olehh Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Hvorfor er ting så billig på den siden du kom med olehh? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 ? Jeg bare leste random artikler på internett og kom over en linkt til den jakka. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Joda, men det er en del ting som er ekstremt billig på den siden. Er det noe lureri, eller er den safe? Fant et par fine peacoats der inne. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Vet ikke omd et er lureri, link til peacoats? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 http://www.overstock.com/Clothing-Shoes/Chaps-Mens-Peacoat/4717797/product.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå