Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LarsP: Jo, noen av buksene er latterlig korte, får nesten litt 80-tallsgufs av et par av 'trendene' som visstnok skal komme til våren; for korte bukser og hvite sokker er ikke noe jeg har for planer å gå med, uansett hvor moderne det måtte være. Det er ikke usannsynlig at en del produsenter kommer til å komme med buksene i forskjellige lengder, og en del andre vil man neppe se de korte buksene noe særlig utenfor catwalken.

 

Propaganda: Nei, det er ikke så voldsomt viktig at klærne en går med er moderne, men det er litt labert å bruke 5-6000 på en jakke du ønsker å føle deg fin i, samtidig som alle andre bruker den på dager de ikke hadde noe bedre å gå med...?

Lenke til kommentar
Gjettet glatt på at de færreste her (eller, egnetlig de færreste generelt) ville like noe særlig av det jeg postet. Burberry Prorsum er forholdsvis mainstream, Etro er vel bare litt småsær, mens de to resterende er nisjedesignere (da spesielt den tredje).

Det venstre plagget til Ann Demeulemeester er vel det eneste jeg kunne gått i selv. I tillegg så modellen nogenlunde "normal" ut.

 

Selges merket i Norge forresten? Vet at noen dameklær selges i en butikk i Hegdehaugsveien.

Lenke til kommentar
Parkas er ikke så veldig inn lenger ...

 

so? er det viktig å ha klær som er inn? det greiene har jeg aldri skjønt...savner min gamle helly hansen parkas :( ... jævler de som rana meg for den og knakk nesa mi :p

Det er ikke nødt til å være inn, men det er veldig kjedeig å bruke masse penger på en jakke som ingen synes er noe særlig fin lenger ..?

Lenke til kommentar
Parkas er ikke så veldig inn lenger ...

 

so? er det viktig å ha klær som er inn? det greiene har jeg aldri skjønt...savner min gamle helly hansen parkas :( ... jævler de som rana meg for den og knakk nesa mi :p

Det er ikke nødt til å være inn, men det er veldig kjedeig å bruke masse penger på en jakke som ingen synes er noe særlig fin lenger ..?

jakka er vel like fin den? og hvorfor er det så viktig hva andre syns? så lenge du har på deg noe du syns er ålreit,så er det vel ett fett? ...

Lenke til kommentar

Om du lever i en verden der du er helt upåvirket av hva alle andre tenker, føler og mener er det sikkert fint for deg, jeg skal imidlertid ikke påstå noe annet enn at en del av (om enn bare en liten del) motivet for å kjøpe klær er hvordan andre endrer sin oppfatning av deg etter ens antrekk (i tillegg til at mine syn og tanker ikke lever helt upåvirket fra resten av verden...).

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Nå er de endelig her, de nye og revolusjonerende brillene Mojave Convertible. Bestiller du i dag, får du samtidig med den meget elegante rompetasken slik at du kan bære med deg dine Mojave over alt hvorhen du befinner deg. Ikke nøl, ring og bestill i dag!

 

Hehe, noe ala TV-Shop ;) Husker disse brillene, kan ikke gjøre annet enn å le! Moro!

Tv shop selger bare drit. De baserer seg på at hvis du gjentar en stor nok løgn flere ganger tror folk på det. Det er jeg enig i.

 

Men noen som vet om disse er bra? Noen inspill?

Lenke til kommentar
Om du lever i en verden der du er helt upåvirket av hva alle andre tenker, føler og mener er det sikkert fint for deg, jeg skal imidlertid ikke påstå noe annet enn at en del av (om enn bare en liten del) motivet for å kjøpe klær er hvordan andre endrer sin oppfatning av deg etter ens antrekk (i tillegg til at mine syn og tanker ikke lever helt upåvirket fra resten av verden...).

det må isåfall være underbevisst fra min side...jeg kjøper det jeg syns er kult,og som jeg syns er digg å gå i... om det er en sliten loppemarked bukse eller om det er en ny fresh bukse har null å si,syns jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...