Jonas. Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Jeg skal faktisk spille kamp der i morgen! Tenker jeg kjører pigg oppå og langt i nakken, den klassiske sveisen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Da tok du feil Jonas. Det er heller der jeg og thrice henger hver fredagskveld, noen lørdager også, men da parkerer vi hjemmebrenten, og kjører rundt med 740 med TIC motor, maks senket som kommer borti alle fartsdumper, hjemmelagd hull i eksospotten, sota lykter og vinduer, så vi kan kose oss med en ny mekket (ja, du veit hva ) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Jeg skal faktisk spille kamp der i morgen! Tenker jeg kjører pigg oppå og langt i nakken, den klassiske sveisen. Hvor og når? Da tok du feil Jonas. Det er heller der jeg og thrice henger hver fredagskveld, noen lørdager også, men da parkerer vi hjemmebrenten, og kjører rundt med 740 med TIC motor, maks senket som kommer borti alle fartsdumper, hjemmelagd hull i eksospotten, sota lykter og vinduer, så vi kan kose oss med en ny mekket (ja, du veit hva ) My nga (norwegian gangsta aristocrat). Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Jessheim Stadion, 1800 Vant 9-1 sist gang vi møtte dem :!: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Djizes. Glad jeg ikke er fra Jessheim. Taper mot pappagutter med rosa pique og hvite jeans Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Alle taper mot pappagutter i rosa pique og hvite bukser Vi planlegger å komme cruisende inn i Jessheim med låta på full guffe og åpne vinduer med armene hengende ut Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Djizes. Glad jeg ikke er fra Jessheim. Taper mot pappagutter med rosa pique bukse og hvite jeans funky skjorte Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Da må dere kjøre rundkjøring-stripa-rundkjøring-stripa Det er nesten så jeg hadde tatt meg turen hvis jeg ikke hadde drukket en hostesaft jeg ikke kan kjøre bil når jeg drikker Endret 14. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Jesus christ, for en jævla runkesirkel dette er. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Nesten? Gjerrig... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Noen som kan anbefale en frisør i Stavanger? Bør være under 400 kroner per klipp, og de må naturligvis være flinke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 lol noen som så Charterfeber i går? Han ene duden der er så guido slik at man tror han er fra Jersey Shore. Tribal tattoo, oransje kropp, boler-armer, piggsveis og selvsagt kronen på verket: Ed Hardy klær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Selvfølgelig så jeg ikke Charterfeber i går! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Må jo følge med! Kungarna av Tyløsand, Charterfeber og Jersey Shore. Det er som å se New York, Milano og Paris sine moteuker. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Haha, jeg leste Kungarna av Tøseland. Og når jeg fant ut hva det var for noe, så bommet jeg ikke så veldig med tittelen. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Vad händer om man ger åtta sköningar allt de kan tänkas vilja ha under en sommar - sprit, fest, dans och vip-hyllan på Tylösand? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Tösland er fett, der er jeg enig! Spesielt han som dreit dassen tett uten å fikse det, han hever virkelig showet! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 http://jockiboi.se/ Jockiboi stappar konstiga sakar i kalsongerna Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Husker det var noen her som linket til en side hvor man kunne få sydd hansker etter sine mål, tror det var en britisk side. Noen som husker hva den var? Nå begynner det jo å bli kaldere i været og kunne godt tenke meg ett par hansker som passet bra. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 http://jockiboi.se/ Jockiboi stappar konstiga sakar i kalsongerna Hva faen? Pikken hans var jo overalt på den siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå