Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok litt for vagt for dere å kunne gi noen tips på det ja. setter uansett stor pris på enormt god respons fra dere her! veldig koselig=)

fkm: Skjønner hva du mener. Men her så blir en skjorte ganske formelt i våre øyne til hverdagsbruk.

Thrice: kanskje litt teit spørsmål, men hva tenker du er bra passform på en kar som meg med litt mage da, eller kanskje litt mer enn litt mage også:p tenker da på klesplagg som går på overkroppen

Lenke til kommentar

En god tommelfingerregel er at man bruker mørke farger på de delene av kroppen man vil skjule og lyse farger der man vil fremheve noe. Litt synd du ikke vil kle deg opp, for jeg mener at større menn kan ha god nytte av mørke skjorter kombinert med blazere(på fest og slikt ihvertfall. Utover det burde du holde deg langt unna vannrette striper og mønstre, men heller fokusere på loddrette.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

aha, det høres lurt ut! kanskje jeg skal prøve en mørk skjorte og en blazer en gang jeg er ute på et kjøpesenter for å kjenne på åssen det føles ut å ha på seg, nettopp pga det du sa nå. Åssen farge tenker du på blazern da?

Uansett så har dette hjulpet meg veldig! du har virkelig peiling du thrice=)

Lenke til kommentar

Joda. Trening er jo det lureste. Jeg er ihvertfall veldig glad jeg forandret kostholdet og kom meg på studioet.

aha, det høres lurt ut! kanskje jeg skal prøve en mørk skjorte og en blazer en gang jeg er ute på et kjøpesenter for å kjenne på åssen det føles ut å ha på seg, nettopp pga det du sa nå. Åssen farge tenker du på blazern da?

Navy er jo den klassiske fargen, men du kan føle det blir litt for formelt til miljøet du beskriver. Brunt er også fint. Jeg ville bare prøvd meg frem, men hold deg unna svart, spesielt med hvite striper.

Lenke til kommentar
jeg mener at større menn kan ha god nytte av mørke skjorter kombinert med blazere

Jeg mener at større menn kan ha nytte av å trene. Men kanskje det bare er jeg som er rar confused.gif

Er forsåvidt enig med deg, men det finnes folk som rett og slett er fornøyd med sin (noe) store kropp, folk som prioriterer styrke foran kondisjon (styrketrening og slanking er jo ikke akkurat den beste komboen) osv. Er litt smårund i kantene, men prøver å bli noe slankere, bare synd jeg heller vil ha større muskler enn å løpe rundt. :p

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig med deg, men det finnes folk som rett og slett er fornøyd med sin (noe) store kropp, folk som prioriterer styrke foran kondisjon (styrketrening og slanking er jo ikke akkurat den beste komboen) osv. Er litt smårund i kantene, men prøver å bli noe slankere, bare synd jeg heller vil ha større muskler enn å løpe rundt. :p

Det er forskjell på å være brei og det å ha en stor mage. Stor mage er usunt.

Lenke til kommentar

Sååååå, hvor på nettet kan jeg få tak i en kølsvart losjakke? Spurte for en måneds tid siden eller noe, men da var tydeligvis ikke årets vinterklær kommet ut enda. Men nå begynner det sånn smått å bli ganske så jævla fittekaldt her oppe i nord, så hvis noen vet om noe bra, så er det bare å rope ut.

Helst ikke mer enn 2500kr.

Lenke til kommentar

Mchansern,

Oh man. Jeg synes så jævlig synd på de som hopper på idiotiske trender. Men det er vel bare å se på disse kvinnebladene. Alle skal bli fortalt hvordan de skal leve livet sitt, kle seg, hva de skal se på, hvor de skal reise, drikke spise, knulle og lista bare fortsetter.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...