fkm Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har aldri skjønt argumentet "alle andre kler seg stygt, så derfor gjør jeg det og". En skjorte er ikke et formelt plagg, selv om det ikke er så mange på bygda som går med det. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Blir nok litt for vagt for dere å kunne gi noen tips på det ja. setter uansett stor pris på enormt god respons fra dere her! veldig koselig=) fkm: Skjønner hva du mener. Men her så blir en skjorte ganske formelt i våre øyne til hverdagsbruk. Thrice: kanskje litt teit spørsmål, men hva tenker du er bra passform på en kar som meg med litt mage da, eller kanskje litt mer enn litt mage også tenker da på klesplagg som går på overkroppen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) En god tommelfingerregel er at man bruker mørke farger på de delene av kroppen man vil skjule og lyse farger der man vil fremheve noe. Litt synd du ikke vil kle deg opp, for jeg mener at større menn kan ha god nytte av mørke skjorter kombinert med blazere(på fest og slikt ihvertfall. Utover det burde du holde deg langt unna vannrette striper og mønstre, men heller fokusere på loddrette. Endret 13. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 aha, det høres lurt ut! kanskje jeg skal prøve en mørk skjorte og en blazer en gang jeg er ute på et kjøpesenter for å kjenne på åssen det føles ut å ha på seg, nettopp pga det du sa nå. Åssen farge tenker du på blazern da? Uansett så har dette hjulpet meg veldig! du har virkelig peiling du thrice=) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 jeg mener at større menn kan ha god nytte av mørke skjorter kombinert med blazere Jeg mener at større menn kan ha nytte av å trene. Men kanskje det bare er jeg som er rar Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Joda. Trening er jo det lureste. Jeg er ihvertfall veldig glad jeg forandret kostholdet og kom meg på studioet. aha, det høres lurt ut! kanskje jeg skal prøve en mørk skjorte og en blazer en gang jeg er ute på et kjøpesenter for å kjenne på åssen det føles ut å ha på seg, nettopp pga det du sa nå. Åssen farge tenker du på blazern da? Navy er jo den klassiske fargen, men du kan føle det blir litt for formelt til miljøet du beskriver. Brunt er også fint. Jeg ville bare prøvd meg frem, men hold deg unna svart, spesielt med hvite striper. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 jeg mener at større menn kan ha god nytte av mørke skjorter kombinert med blazere Jeg mener at større menn kan ha nytte av å trene. Men kanskje det bare er jeg som er rar Og mens de trener for å bli slankere skal de selvsagt ikke gå ut av huset? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 ja riktig, takk for så kjappe svar!=) Det skal jeg prøve ut når jeg har sjansen. Jo selvfølgelig fkm:P men det er det langsiktige målet;) Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Heisann, kjapt spørsmål. Hvor i Oslo får jeg kjøpt merker som Superdry, Penguin, Henleys, Fred Perry og Barbour? Endret 13. september 2010 av Pistolen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 jeg mener at større menn kan ha god nytte av mørke skjorter kombinert med blazere Jeg mener at større menn kan ha nytte av å trene. Men kanskje det bare er jeg som er rar Er forsåvidt enig med deg, men det finnes folk som rett og slett er fornøyd med sin (noe) store kropp, folk som prioriterer styrke foran kondisjon (styrketrening og slanking er jo ikke akkurat den beste komboen) osv. Er litt smårund i kantene, men prøver å bli noe slankere, bare synd jeg heller vil ha større muskler enn å løpe rundt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Noe som heter bulking og deffing vettu =) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Er forsåvidt enig med deg, men det finnes folk som rett og slett er fornøyd med sin (noe) store kropp, folk som prioriterer styrke foran kondisjon (styrketrening og slanking er jo ikke akkurat den beste komboen) osv. Er litt smårund i kantene, men prøver å bli noe slankere, bare synd jeg heller vil ha større muskler enn å løpe rundt. Det er forskjell på å være brei og det å ha en stor mage. Stor mage er usunt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 http://www.bt.no/forbruker/mote/Graatt-er-hot-1146883.html Jaha? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Det første man får servert er en dame med big pony. Trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Heisann, kjapt spørsmål. Hvor i Oslo får jeg kjøpt merker som Superdry, Penguin, Henleys, Fred Perry og Barbour? Wow, maksimalt stilkræsj coming up. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Sååååå, hvor på nettet kan jeg få tak i en kølsvart losjakke? Spurte for en måneds tid siden eller noe, men da var tydeligvis ikke årets vinterklær kommet ut enda. Men nå begynner det sånn smått å bli ganske så jævla fittekaldt her oppe i nord, så hvis noen vet om noe bra, så er det bare å rope ut. Helst ikke mer enn 2500kr. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Har du sett på Asos.com ? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 - Jeg er egentlig mørk blond, men trives best med farge i håret, sier Thea Vinnes Skauge (19), som ikke er redd for gråfargen. - Det er jo in, sier hun. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Fred Perry får du kjøpt i CHAV-SUPERSTORE. Kjøpes i suburbs til London, Manchester og Liverpool. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Mchansern, Oh man. Jeg synes så jævlig synd på de som hopper på idiotiske trender. Men det er vel bare å se på disse kvinnebladene. Alle skal bli fortalt hvordan de skal leve livet sitt, kle seg, hva de skal se på, hvor de skal reise, drikke spise, knulle og lista bare fortsetter. Endret 13. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå