Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det er t-skjorte rett under jakke på vinteren?

Bruker sjeldent t-skjorter selv, i så fall er det som oftest under en skjorte.

Ellers bruker jeg v-gensere, vanlig crewneck og cardigans.

Jeg eier vel en-to hettegensere også, men de brukes mest til feks hagearbeid hos mamma og såne jobbing.

jepp, trenger ikke noe mer tøy for å holde meg varm, er alltid varm uansett.

Har absolutt ingen anelse om hva en crewneck og cardigans er, er det gensere?

Lenke til kommentar

så crewnecks er det vi uvitende kaller for gensere?:p aha, cardigans høres litt for snobbete ut for meg, eller tenker jeg feil nå? har nemlig litt lyst til å oppdatere klesstilen min og kle meg bedre.

Har alltid vært typen som tar det som ligger øverst i skapet. Men har har ikke lyst til å bruke masse penger på merkeklær heller.

Lenke til kommentar

Takk for tipsene! Buksa har ganske lik farge som denne, bare at det er en jeans-bukse. Fant ikke bilde av buksa :/ Blir for eksempel en en type flanellskjorte håpløst til denne? Lurer på om denne passer til klær man gjerne bruker når det er litt kaldt også, slik som en jakke? Hadde vært fett om noen kunne postet en link til noen kule plagg som jeg kunne brukt, da jeg er helt blank på erfaring når det kommer til fargede chinos/jeans, og jeg trenger noen klær å bruke penger på :) Kjører hvite/svarte dieselsko til, tenkte jeg!

Endret av Sheogorath
Lenke til kommentar

så crewnecks er det vi uvitende kaller for gensere?:p aha, cardigans høres litt for snobbete ut for meg, eller tenker jeg feil nå? har nemlig litt lyst til å oppdatere klesstilen min og kle meg bedre.

Har alltid vært typen som tar det som ligger øverst i skapet. Men har har ikke lyst til å bruke masse penger på merkeklær heller.

Crewnewcks er gensere med rund hals. V-necks er gensere med v-hals. I tillegg til cardigan har man også en type genser som kalles half-zip, som er fint til høst/vinter.Hvis du vil oppdatere klesstilen din er det mange linker i "dummies-tråden" du kan lese!

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Gult og grønt? Da kommer han til å se ut som et juletre. En enkel hvit skjorte vil nok se best ut, men det er vanskelig å komme med andre anbefalinger uten å se fargen.

Tenkte egentlig bare på én av fargene av gangen ;) Begge blir overkill, agreed. :)

Jeg mente ikke begge på en gang jeg heller.

Lenke til kommentar

Takk for tipsene! Buksa har ganske lik farge som denne, bare at det er en jeans-bukse. Fant ikke bilde av buksa :/ Blir for eksempel en en type flanellskjorte håpløst til denne? Lurer på om denne passer til klær man gjerne bruker når det er litt kaldt også, slik som en jakke? Hadde vært fett om noen kunne postet en link til noen kule plagg som jeg kunne brukt, da jeg er helt blank på erfaring når det kommer til fargede chinos/jeans, og jeg trenger noen klær å bruke penger på :) Kjører hvite/svarte dieselsko til, tenkte jeg!

Nei til flanellskjorte, det blir dritstygt. Skal det være en vinterjakke ville jeg gått for en sort.

Lenke til kommentar

I will, med mindre jeg finner en sort jakke eller noe som kan passe :new_woot: Syns bare buksen min var litt kul!

Kan hende jeg bruker buksa på fest en gang eller to, ser jo folk som etter hvordan de ser ut gjerne kunne befunnet seg på en harrybar midt i Gran Canaria, når de realiteten befinner seg et sted der det er mørke 20 timer i døgnet, med 10 minusgrader :p

Takk for tipsene folkens :)

Lenke til kommentar

Det gjør det helt sikkert. Det kommer stadig inn brukere som ønsker å oppdatere stilen sin uten å bruke så mye penger. Det er flere tråder på side 1-4 tenker jeg som tar opp de samme spørsmålene. Når du har lest deg opp og lurer på noe konkret er det ikke noe i veien for å spørre mer.

Har tittet litt rundt i en hel del tråder nå, og alt ser for formelt ut for meg. Jeg bor på landet, det er så si ingen som bruker skjorter unntatt i formelle situasjoner som 40årslag, begravelser og sånt. kanskje noen få unntak.

Men det jeg tenkte var noen enkle tips for å se litt bedre ut klesmessig. Noen generelle tips liksom, som passer for bygdenorge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...