Vowels Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Er det noen butikker i Norge som selger plagg fra dem, og hva er prisklassen? Det lille jeg har sett med det merket har vært småkult. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Hmm, da hadde jeg fått mine Sebago Arlingtons i posten. (Eller, jeg kom hjem fra Trondheim i kveld, og fikk endelig prøvd de) Satt ikke helt perfekt, men når jeg strammet godt opp, vil jeg si de satt som godt som de kunne gjøre. Et flott skopar til 540 kr (+ mva) er ikke dumt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Er det noen butikker i Norge som selger plagg fra dem, og hva er prisklassen? Det lille jeg har sett med det merket har vært småkult. Så vidt jeg vet er det ingen som fører herreklær fra CDG i Norge. Prisen er ganske høy. Jeg betalte 120 euro for en t-trøye, men det var riktignok CDG, og ikke CDG Play. CDG Play er en litt billigere, mer ungdommelig linje. De har en del billig derfra på Yoox. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Pepper i Bergen selger CDG, men sannsynligvis bare CDG Play. Har en kamerat som har en cardigan derfra som virker bra, men må ut med en del for de gensrene. Og jeg er ikke fan av logoen. (På Play-serien) Endret 12. september 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Ok folkens, jeg skal på Lady Gaga konsert nå på høsten sammen en haug med jenter. Den store snakkisen i jentegjengen er hva de skal ha på seg. Kjæresten min har allerede begynt å planlegge og stikkord er høye pumps, skinnhansker, masse sminke også videre. Hva i all verden er den maskuline motpart til dette? Dere trenger ikke foreslå de villeste outfitene, jeg ønsker ikke overgå dama på scenen akkuratt, men vil at jeg skal passe inn i selskapet. Kan nevne at jeg er veldig slank og omkring 180 høy. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 pumps på konsert hørtes hardt ut. Jeg ville tatt på meg en skjorte og jeans helt enkelt og greit. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Ok folkens, jeg skal på Lady Gaga konsert nå på høsten sammen en haug med jenter. Den store snakkisen i jentegjengen er hva de skal ha på seg. Kjæresten min har allerede begynt å planlegge og stikkord er høye pumps, skinnhansker, masse sminke også videre. Hva i all verden er den maskuline motpart til dette? Dere trenger ikke foreslå de villeste outfitene, jeg ønsker ikke overgå dama på scenen akkuratt, men vil at jeg skal passe inn i selskapet. Kan nevne at jeg er veldig slank og omkring 180 høy. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har ikke brukt gensere siden jeg var i militæret jeg trur jeg:P flere som meg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Hvilken genser? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Gaga Ey, du glemmer meg. Vi er vel to gutter som skal bli med, snik! Uansett, tror jeg kjører Sylvester Anfang II t-skjorte. Ser ingen grunn til å stashe meg opp, selv om vi sikkert hadde sett fine ut med sminke. Lol Endret 13. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
zlattan Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Er det noen butikker i Norge som selger plagg fra dem, og hva er prisklassen? Det lille jeg har sett med det merket har vært småkult. Pepper i Bergen har litt utvalg fra Comme de Garcon. Så ikke så alt for mye på klærene, så er litt usikker på pris og om det var snakk om CDG play eller ikke. Mener at den cardigan'en jeg så på kostet sånn 1200 kr Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Ok folkens, jeg skal på Lady Gaga konsert nå på høsten sammen en haug med jenter. Den store snakkisen i jentegjengen er hva de skal ha på seg. Kjæresten min har allerede begynt å planlegge og stikkord er høye pumps, skinnhansker, masse sminke også videre. Hva i all verden er den maskuline motpart til dette? Dere trenger ikke foreslå de villeste outfitene, jeg ønsker ikke overgå dama på scenen akkuratt, men vil at jeg skal passe inn i selskapet. Kan nevne at jeg er veldig slank og omkring 180 høy. Det var den rareste kjolen jeg noen gang har sett. Kjolen pleier å være rundt, ikke firkantet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Posten var helt seriøst ment, og jeg tok IKKE det første bildet jeg fant på google Edit: Jeg har sett kjoler med firkantede haler før, men pent er det ikke. Endret 13. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Nærmest spontankjøpte et par jeans idag(har tilbudsfetish), blant annet en mørkelilla jeans fra Hugo Boss, og sitter godt og nokså stramt på kroppen. Syns det var en ganske stilig bukse, men lurer på annet jeg kan ha på som kan matche det? Måtte nesten le litt når jeg skulle prøve noen t-skjorter og gensere til den, det så da bare latterlig ut. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Gult og grønt! Muligens noen gråtoner? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Gult og grønt? Da kommer han til å se ut som et juletre. En enkel hvit skjorte vil nok se best ut, men det er vanskelig å komme med andre anbefalinger uten å se fargen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Nærmest spontankjøpte et par jeans idag(har tilbudsfetish), blant annet en mørkelilla jeans fra Hugo Boss, og sitter godt og nokså stramt på kroppen. Syns det var en ganske stilig bukse, men lurer på annet jeg kan ha på som kan matche det? Måtte nesten le litt når jeg skulle prøve noen t-skjorter og gensere til den, det så da bare latterlig ut. Hvitt, svart og grått. Med andre farger blir det fort too much. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Gul overdel(f.eks gul cardigan og hvit skjorte) kan være sykt frekt. Men du kan fort se ut som en klovn hvis du blander for mye farger, mønstre osv. Ellers passer jo hvitt, svart, grått greit Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Gult og grønt? Da kommer han til å se ut som et juletre. En enkel hvit skjorte vil nok se best ut, men det er vanskelig å komme med andre anbefalinger uten å se fargen. Tenkte egentlig bare på én av fargene av gangen Begge blir overkill, agreed. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Da har min bestevenn og jeg bestilt oss hver vår "test skjorte" fra tailorstore.no så håper vi var noenlunde greie på målingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå