Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen butikker i Norge som selger plagg fra dem, og hva er prisklassen? Det lille jeg har sett med det merket har vært småkult.

Så vidt jeg vet er det ingen som fører herreklær fra CDG i Norge. Prisen er ganske høy. Jeg betalte 120 euro for en t-trøye, men det var riktignok CDG, og ikke CDG Play. CDG Play er en litt billigere, mer ungdommelig linje. De har en del billig derfra på Yoox.

Lenke til kommentar

Ok folkens, jeg skal på Lady Gaga konsert nå på høsten sammen en haug med jenter. Den store snakkisen i jentegjengen er hva de skal ha på seg. Kjæresten min har allerede begynt å planlegge og stikkord er høye pumps, skinnhansker, masse sminke også videre. Hva i all verden er den maskuline motpart til dette?

Dere trenger ikke foreslå de villeste outfitene, jeg ønsker ikke overgå dama på scenen akkuratt, men vil at jeg skal passe inn i selskapet. Kan nevne at jeg er veldig slank og omkring 180 høy.

Lenke til kommentar

Ok folkens, jeg skal på Lady Gaga konsert nå på høsten sammen en haug med jenter. Den store snakkisen i jentegjengen er hva de skal ha på seg. Kjæresten min har allerede begynt å planlegge og stikkord er høye pumps, skinnhansker, masse sminke også videre. Hva i all verden er den maskuline motpart til dette?

Dere trenger ikke foreslå de villeste outfitene, jeg ønsker ikke overgå dama på scenen akkuratt, men vil at jeg skal passe inn i selskapet. Kan nevne at jeg er veldig slank og omkring 180 høy.

8027_013bw_362x388.jpg

Lenke til kommentar

Er det noen butikker i Norge som selger plagg fra dem, og hva er prisklassen? Det lille jeg har sett med det merket har vært småkult.

Pepper i Bergen har litt utvalg fra Comme de Garcon. Så ikke så alt for mye på klærene, så er litt usikker på pris og om det var snakk om CDG play eller ikke. Mener at den cardigan'en jeg så på kostet sånn 1200 kr

Lenke til kommentar

8027_013bw_362x388.jpg

Det var den rareste kjolen jeg noen gang har sett. Kjolen pleier å være rundt, ikke firkantet.

Lenke til kommentar

Nærmest spontankjøpte et par jeans idag(har tilbudsfetish), blant annet en mørkelilla jeans fra Hugo Boss, og sitter godt og nokså stramt på kroppen. Syns det var en ganske stilig bukse, men lurer på annet jeg kan ha på som kan matche det? Måtte nesten le litt når jeg skulle prøve noen t-skjorter og gensere til den, det så da bare latterlig ut.

Lenke til kommentar

Nærmest spontankjøpte et par jeans idag(har tilbudsfetish), blant annet en mørkelilla jeans fra Hugo Boss, og sitter godt og nokså stramt på kroppen. Syns det var en ganske stilig bukse, men lurer på annet jeg kan ha på som kan matche det? Måtte nesten le litt når jeg skulle prøve noen t-skjorter og gensere til den, det så da bare latterlig ut.

Hvitt, svart og grått. Med andre farger blir det fort too much.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...